Als de algemeen directeur niet toevallig een bekende oud-voetballer was had niemand geroepen om het ontslag. Slaat ook gewoon nergens op.quote:
Vandaag denk onterechte klacht van Klaassen. Twente zeer verdiend gewonnenquote:Op zondag 28 mei 2023 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Twente voetbalde anders wel aardig . Maar goed het doet me denken aan Emanuelson , die gaf bijvoorbeeld een fan van Groningen de schuld van een tegendoelpunt.
Die jaren met Emanuelson op lb waren echt tergend. Aanvallend was het een leuke speler, maar verdedigend ongeveer niveau Groene Ster.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Twente voetbalde anders wel aardig . Maar goed het doet me denken aan Emanuelson , die gaf bijvoorbeeld een fan van Groningen de schuld van een tegendoelpunt.
Veld was ook stroperig zag ik waardoor je het tempo er uit haalt. Dit is gepland.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:56 schreef Malavita het volgende:
[..]
Vandaag denk onterechte klacht van Klaassen. Twente zeer verdiend gewonnen
Hielp ook niet dat die aardig laconiek was en niemand wist ook wat zijn echte positie was. Een soort Aldi-Maxwell.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die jaren met Emanuelson op lb waren echt tergend. Aanvallend was het een leuke speler, maar verdedigend ongeveer niveau Groene Ster.
wat iemand hier ook al zei, een andere coach + mislintat kan een heel ander aankoopbeleid betekenen.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 16:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Veld was ook stroperig zag ik waardoor je het tempo er uit haalt. Dit is gepland.
met een half oog gekeken. 2 uurtjes slaap helpt nietquote:Op zondag 28 mei 2023 16:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Veld was ook stroperig zag ik waardoor je het tempo er uit haalt. Dit is gepland.
Maxwellgod. Trabelsi aan de andere kant. Lekker man.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hielp ook niet dat die aardig laconiek was en niemand wist ook wat zijn echte positie was. Een soort Aldi-Maxwell.
We zijn derde geworden, veld de schuldquote:Op zondag 28 mei 2023 17:01 schreef Scorpie het volgende:
Heeft demagoog Heitinga nog wat geroepen ofzo
Komende dagen meer duidelijkheid. De pleister blijft nog op zijn plek voorlopig....quote:Op zondag 28 mei 2023 17:01 schreef Scorpie het volgende:
Heeft demagoog Heitinga nog wat geroepen ofzo
Galaseks als controleur . mooie tijden.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maxwellgod. Trabelsi aan de andere kant. Lekker man.
Heb een sterk vermoeden dat jij niet slimmer bent.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
JAAAAA FLAPPIE BLIJFT
Nu nog even domme Sjonnie een contract voor het leven
Dit is nog het jaar zonder echte CL-plek he, dus PSV gaat de CL niet in.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie zijn gered door het erg sympathieke PSV! Geen Conference League genot.
Ook wel beter voor het Nederlandse voetbal. Nu kan AZ daar weer punten tanken en Ajax moet een heel eind kunnen komen in de EL.
Aangezien PSV er sowieso geen reet van kan kunnen die beter gewoon centen pakken in de CL en daar kansloos ten onder gaan.
Een plan, een b-plan, spelers beter maken en motiveren.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:03 schreef TjjWester het volgende:
Ik betwijfel of heitinga echt verantwoordelijk hiervoor is. Hij heeft kut team ontvangen in een diepe depressie, met selchts 4 maanden op de klok. Wat kun je daarvan verwachten? Je ziet het al maanden, iedereen is er klaar mee.
Jong Ajax marcheert weer goed na zijn vertrek , zal wel toeval zijn.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:03 schreef TjjWester het volgende:
Ik betwijfel of heitinga echt verantwoordelijk hiervoor is. Hij heeft kut team ontvangen in een diepe depressie, met selchts 4 maanden op de klok. Wat kun je daarvan verwachten? Je ziet het al maanden, iedereen is er klaar mee.
Daar ga ik inderdaad ook wel vanuit ja. Maar PSV in de EL gaat waarschijnlijk ook snel roemloos ten onder.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is nog het jaar zonder echte CL-plek he, dus PSV gaat de CL niet in.
Jammer weer.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We zijn derde geworden, veld de schuld
Mongooltje net als Deefie
Daar zal vast aan gewerkt zijn maar ik heb het niet het idee een andere trainer er meer uit gesleept zou hebben, het team was er in de winter al klaar mee, ongemotiveerd en met geen stok in de winnaars mentaliteit te krijgen.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:06 schreef Malavita het volgende:
[..]
Een plan, een b-plan, spelers beter maken en motiveren.
technisch valt er genoeg te halen, denk niet dat Heitinga daar veel kaas van gegeten heeft.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Daar zal vast aan gewerkt zijn maar ik heb het niet het idee een andere trainer er meer uit gesleept zou hebben, het team was er in de winter al klaar mee, ongemotiveerd en met geen stok in de winnaars mentaliteit te krijgen.
Een trainer kan technisch veel veranderen,ze elke keer weer opzwepen maar als ze niet willen en niet gemotiveerd zijn is dat kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |