Volgens @TheVulture en @Tarado waren jullie met een straatlengtee kampioen geworden onder slotquote:Op zondag 28 mei 2023 16:33 schreef Malavita het volgende:
[..]
Hij zal zelf moeten opstappen toch?
Dit moet toch iig einde Heitinga zijn. Zette de poppetjes nog wel op de juiste plek neer vaak maar veel te licht.
Ze zijn wel makkelijk in de hand te houden en het is niet dat Ajax een Bayerntje doet (zuiveren al voor de wedstrijd ongeacht het resultaat)quote:Op zondag 28 mei 2023 16:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, dat zal toch wel meevallen. Verliezen in een must-win en de algehele resultaten zijn ook al een jaar kut. Lijkt me stug dat ze doorgaan met wat er nu zit.
En zelfs dan heeft Ajax op een forum je prioriteit en niet eenmalig maar over meerdere uren.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Sta gewoon gezellig in de Kuip.
Of tenminste, inmiddels bij de Hollywood
KAMPIOENEUHH
Van veel kneuzen verwacht ik dit maar van jouquote:Op zondag 28 mei 2023 16:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Graag gedaan boys, wel een beetje dankbaar zijn he.
Heitinga lijkt me sowieso weg, van der Sar zal toch ook wel onhoudbaar zijn nu. Maar die laatste zou het kunnen overleven met het halen van de EL inderdaad. Denk ook niet dat zijn opstappen veel zou veranderen overigens, zal vooral afhangen van wat die Mislintat binnen gaat halen.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze zijn wel makkelijk in de hand te houden en het is niet dat Ajax een Bayerntje doet (zuiveren al voor de wedstrijd ongeacht het resultaat)
Het zou wel wat kunnen schelen , een AD die communiceert .quote:Op zondag 28 mei 2023 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heitinga lijkt me sowieso weg, van der Sar zal toch ook wel onhoudbaar zijn nu. Maar die laatste zou het kunnen overleven met het halen van de EL inderdaad. Denk ook niet dat zijn opstappen veel zou veranderen overigens, zal vooral afhangen van wat die Mislintat binnen gaat halen.
Is toch niet zo erg? Als PSV na die 3-1 van Twente (En 1-1 van AZ) het laat lopen haal je Conference League ipv EL. Lijkt mij dat EL beter is, het dankbaar zijn is natuurlijk een grapje.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van veel kneuzen verwacht ik dit maar van jou
Dat wel. Maar qua prestaties op het veld heeft die volgens mij weinig te doen, dat ligt vooral aan de jeugd, aankopen en de coach heb ik het idee niet aan van der Sar. Daar lijkt toch de grootste onvrede te zitten, en natuurlijk het hele debacle met Heitinga of die blijft of niet, daar is die wel schuldig aan.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het zou wel wat kunnen schelen , een AD die communiceert .
Beginnen met een nieuwe coach.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou jongens, nieuwe seizoen staat voor de deur.
Hoe gaat de transferzomer?
Dat maakt het niet beterquote:Op zondag 28 mei 2023 16:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Sta gewoon gezellig in de Kuip.
Of tenminste, inmiddels bij de Hollywood
KAMPIOENEUHH
Dagen, ja? Ik denk eerder minuten, uiterlijk een uur....quote:Op zondag 28 mei 2023 16:49 schreef Urquhart het volgende:
Dagen Heitinga geteld volgens Mike Verweij
Ook, dat is ook tactiek van de tegenstander om het veld zo kut mogelijk voor te bereiden.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Deefie geeft het veld de schuld
Dit kan niet
Inderdaad , matige voetballers kunnen het vaak niet brengen op een kutveldquote:Op zondag 28 mei 2023 16:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook, dat is ook tactiek van de tegenstander om het veld zo kut mogelijk voor te bereiden.
Had voor een x aantal spelers niks uitgemaakt verder, maar wel een bekende tactiekquote:Op zondag 28 mei 2023 16:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad , matige voetballers kunnen het vaak niet brengen op een kutveld
Mja, ik wacht het officiele bericht wel ff afquote:Op zondag 28 mei 2023 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zag net een twitter berichtje van een bron die het kan weten.
Twente voetbalde anders wel aardig . Maar goed het doet me denken aan Emanuelson , die gaf bijvoorbeeld een fan van Groningen de schuld van een tegendoelpunt.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:54 schreef Malavita het volgende:
[..]
Had voor een x aantal spelers niks uitgemaakt verder, maar wel een bekende tactiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |