Mwah, ze zet het blijkbaar niet door volgens TS. Zegt alleen dat ze weg wil. Zonder de stappen daarvoor te zetten. Ik vind haar dus gemixte signalen geven.quote:
Ze zegt steeds ik ben het informeren of ik het huis kan betalen. Ik wil haar het huis gunnen voor de kinderen. Als ik dan mijn schoonouders vraag zeggen ze ze heeft 1x gebeld voor wat info.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mwah, ze zet het blijkbaar niet door volgens TS. Zegt alleen dat ze weg wil. Zonder de stappen daarvoor te zetten. Ik vind haar dus gemixte signalen geven.
Je bedoelt zodat ze zelf ook haar levensstandaard hoog kan houden zonder te werken?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geen oog voor haar, én de 4 kinderen.
Ja, hier zijn alle ingrediënten voor een dikke vechtscheiding wel aanwezig. Vermoedelijk was dit een traditioneel huwelijk, aangezien TS aangeeft 23 jaar alles bepaald te hebben. Dat betekent dat zij voor de kinderen gezorgd heeft en zelf weinig tot niets opgebouwd heeft. Dus als zij de kinderen nog een beetje levensstandaard wil bieden, is er maar één optie en dat is dat TS royaal over de brug komt. Daarnaast is ze vreemdgegaan én komt TS in de paar posts die we van hem gezien hebben, redelijk toxic over.
Sneu voor de kinderen.
Waarom ga je niet weg en handel je alles netjes af via een advocaat?quote:Op zondag 28 mei 2023 20:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Als ik alles overdenk dan ben ik eigenlijk dom. Ik ben de grootverdiener verdien het dubbele en betaal nog steeds het meeste voor een plek waar ik niet meer welkom ben. Zij gaat gewoon door met haar affaire.
Je valt nogal over het niet trouwen alsof dat een doodzonde is, veel mensen trouwen nooit hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik oordeel alleen maar op basis van wat TS zelf schrijft.
Omdat ik hoop had.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom ga je niet weg en handel je alles netjes af via een advocaat?
Dit is toch geen leven, zo.
In jouw/jullie huis?quote:Op zondag 28 mei 2023 20:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Als ik alles overdenk dan ben ik eigenlijk dom. Ik ben de grootverdiener verdien het dubbele en betaal nog steeds het meeste voor een plek waar ik niet meer welkom ben. Zij gaat gewoon door met haar affaire.
Ons huis. Ik heb haar beloofd dat ze het huis zou krijgen voor de kinderen en het bedrijf van haar ouders achterom ligt. Kwestie van tijd voordat hij hier naar binnen gaat lopen als het omgezet is.quote:
Dit is niet te lijmen. Het lijkt erop dat zij nogal treuzelt met het regelen, mogelijk omdat ze weinig ruggengraat heeft. Terwijl zij rustig aan doet, betaal jij het huis waar zij woont, terwijl ze een relatie heeft met iemand anders.quote:
Helaas wel. Omdat ze me vaker op het verkeerde spoor zet. Ze zegt wel zo hard jou hoef ik niet meer maar als ze stress met haar ouders heeft huilt ze bij mij uit en knuffelt ze terug. Vaak genoeg roept ze ik weet het niet meer. Met moederdag heb ik voor de kids kado’s gekocht en wist ze dat het van mij kwam en brak ze ook in huilen uit net op het moment dat ik haar confronteerde dat ze weer gezien was met hem. Toen zei ze ook ik twijfelde maar nu kom je weer zo naar binnen gelopen. Ze zet me telkens op andere sporen, ook in februari dat ze nog zei we gaan ervoor etc.quote:
Is het geen idee om met alle partijen rond de tafel te gaan zitten en open kaart te spelen, zodat je weet waar je aan toe bent, en verder kunt gaan?quote:Op zondag 28 mei 2023 20:21 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ons huis. Ik heb haar beloofd dat ze het huis zou krijgen voor de kinderen en het bedrijf van haar ouders achterom ligt. Kwestie van tijd voordat hij hier naar binnen gaat lopen als het omgezet is.
Fair point. Als ik TS was, zou ik die ruimte niet geven.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mwah, ze zet het blijkbaar niet door volgens TS. Zegt alleen dat ze weg wil. Zonder de stappen daarvoor te zetten. Ik vind haar dus gemixte signalen geven.
Dat bedoel ik helemaal niet. Maar laten we eerlijk zijn: kans dat zij net zoveel gaat verdienen als TS is minimaal. Al is het maar omdat zij niet de ervaring heeft opgedaan die hij heeft.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:07 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Je bedoelt zodat ze zelf ook haar levensstandaard hoog kan houden zonder te werken?
Ze zegt A, maar ze doet B. Haar relatie met hem gaat gewoon door. Beoordeel mensen op hun daden.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:26 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Helaas wel. Omdat ze me vaker op het verkeerde spoor zet. Ze zegt wel zo hard jou hoef ik niet meer maar als ze stress met haar ouders heeft huilt ze bij mij uit en knuffelt ze terug. Vaak genoeg roept ze ik weet het niet meer. Met moederdag heb ik voor de kids kado’s gekocht en wist ze dat het van mij kwam en brak ze ook in huilen uit net op het moment dat ik haar confronteerde dat ze weer gezien was met hem. Toen zei ze ook ik twijfelde maar nu kom je weer zo naar binnen gelopen. Ze zet me telkens op andere sporen, ook in februari dat ze nog zei we gaan ervoor etc.
Tallie, ze is 2x(!) vreemd gegaan in jullie relatie, uit je posts blijkt dat je misschien sommige momenten niet goed hebt aangepakt maar er wel op belangrijke momenten voor haar bent geweest. Daarnaast gebruikt ze je nu als pinautomaat waarbij ze die andere kerel nog steeds ziet.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:21 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ons huis. Ik heb haar beloofd dat ze het huis zou krijgen voor de kinderen en het bedrijf van haar ouders achterom ligt. Kwestie van tijd voordat hij hier naar binnen gaat lopen als het omgezet is.
Tussen de regels door begrijp ik dat TS in het familiebedrijf van haar ouders werkt, dat achter hun huis is, waar de vriendin van TS in bijzijn van hun kinderen rotzooit met haar tijdelijke nieuwe lover.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik helemaal niet. Maar laten we eerlijk zijn: kans dat zij net zoveel gaat verdienen als TS is minimaal. Al is het maar omdat zij niet de ervaring heeft opgedaan die hij heeft.
Werkt zij zelf? Zo ja, wat doet ze en hoeveel uur?quote:Op zondag 28 mei 2023 20:30 schreef Tallie1982 het volgende:
Haar ouders hebben het bedrijf en die hebben haar ook buitengesloten voor van alles. Uiteindelijk zullen ze haar wel steunen met het huis etc om dat op een rij te krijgen. Dus het wordt haar wel makkelijk gemaakt. Ze is eigenlijk zulke luxe gewend met mijn loon erbij en gaat nu met veel minder verder
Verdomme, dat is dus net 'te jong' als in dat de kinderen nog niet op eigen benen staan/weinig hulp nodig hebbenquote:
Hij komt nog niet over de vloer in ons huis. Anders had ik hem bij zijn strot naar buiten getrokkenquote:Op zondag 28 mei 2023 20:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Tussen de regels door begrijp ik dat TS in het familiebedrijf van haar ouders werkt, dat achter hun huis is, waar de vriendin van TS in bijzijn van hun kinderen rotzooit met haar tijdelijke nieuwe lover.
Ik zou even wachten voor ik haar het huis gaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |