Die gaat straks echt wel jankenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:16 schreef Monique___ het volgende:
zowie [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Toen waren ze toch met zo'n 30 deelnemers en er waren een paar bewoners die destijds zeker dingen achterover zouden drukken en/of alles op zouden maken, heel anders dan nuquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:14 schreef spapaars het volgende:
Begint al raar.
Ook Jef hield spulletjes boven tegen het stelen.
opeens kan alles.............quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe heeft alles losgelaten. Nee Zoe jij liet ze hun gang gaan met bestellen en was aan het plamuren
Zoe en iets loslaten?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe heeft alles losgelaten. Nee Zoe jij liet ze hun gang gaan met bestellen en was aan het plamuren
Dat is niet raar als iemand eerder een uur in de tuin loopt te schelden en tieren.quote:
Als je nog even wacht welquote:
En niet alleen vandaag.. maar het is wel apart dat ze op kantoor een grote mond over hem heeft en nu ineens in alles mee gaat..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is niet raar als iemand eerder een uur in de tuin loopt te schelden en tieren.
De groep houdt zich zoals te verwachten stilquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En niet alleen vandaag.. maar het is wel apart dat ze op kantoor een grote mond over hem heeft en nu ineens in alles mee gaat..
zonder eigenlijk te horen wat de groep vindt
Het is een heel ander gesprek als waar het over zou gaan. Jeff zegt ook niet hetzelfde als een paar uur eerder in de tuin. Nu kun je er mee praten, toen niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En niet alleen vandaag.. maar het is wel apart dat ze op kantoor een grote mond over hem heeft en nu ineens in alles mee gaat..
zonder eigenlijk te horen wat de groep vindt
dat vind ik wel zwak.. eerder wel hun mening verkondigen en nu jeff als woordvoerder alles laten zeggenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De groep houdt zich zoals te verwachten stil
Ik haak aan!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Als je nog even wacht welze zijn nog bezig
De oeremotie is er toen al uitgekomenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Het is een heel ander gesprek als waar het over zou gaan. Jeff zegt ook niet hetzelfde als een paar uur eerder in de tuin. Nu kun je er mee praten, toen niet.
Jeff is degene die loopt te janken dus dan mag hij ook het woord doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat vind ik wel zwak.. eerder wel hun mening verkondigen en nu jeff als woordvoerder alles laten zeggen
sjennet eunice en ?? waren het geheel met hem eens deze weekquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff is degene die loopt te janken dus dan mag hij ook het woord doen.
Het zijn altijd dezelfden (zowel de sprekers als zwijgers)quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De groep houdt zich zoals te verwachten stil
Maar die liepen niet in de tuin te schelden een uur lang...de reden waarom ze dit gesprek hebben.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sjennet eunice en ?? waren het geheel met hem eens deze week
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
De oeremotie is er toen al uitgekomen![]()
![]()
Nu is hij voor rede vatbaar
Ik dacht dat het anderhalf uur wasquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Maar die liepen niet in de tuin te schelden een uur lang...de reden waarom ze dit gesprek hebben.
Ik heb er geen stopwatch bij gehad maar dat zou goed kunnen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |