Hahahahahaahahahaahahahahaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:05 schreef DKUp het volgende:
Gaat gewoon tussen Red Bull en Ferrari morgen als er geen gekke dingen gebeuren
Dat is een gewaagde uitspraakquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:05 schreef DKUp het volgende:
Gaat gewoon tussen Red Bull en Ferrari morgen als er geen gekke dingen gebeuren
Sainz en Leclerc hebben nu alweer aangetoond waarom Ferrari ook dit jaar weer geen prijzen gaat pakken. En we zijn pas 5 races en een beetje onderweg.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vooral als je bedenkt dat een niet crashende Ferrari al een gek ding is.
Het blijft toch familiequote:
Zijn nadeel is dat hij nooit een topqualifier is geweest en dat is vandaag wel nodig, ik denk dat het vandaag tussen Charles en Max gaat, tenzijquote:
Op basis waarvan is hij nooit een topqualifier geweest?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn nadeel is dat hij nooit een topqualifier is geweest en dat is vandaag wel nodig, ik denk dat het vandaag tussen Charles en Max gaat, tenzij
[ afbeelding ]
Ik denk op basis van in het verleden behaalde resultatenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Op basis waarvan is hij nooit een topqualifier geweest?
Op een kuttijd. Start moet gewoon om 2 uur zijn bij de Europese races.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:50 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik nou gek of zijn alle tijden dit jaar iets later dan normaal?
Met name 16u vandaag is net even irritant. Mensen die tot 17u hard aan het werk zijn en dan bij thuiskomst wel graag willen etenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:50 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik nou gek of zijn alle tijden dit jaar iets later dan normaal?
Wat dat betreft is er geen home field advantage. Je zou toch denken dat je iedere bult en kuil van het circuit zou kennen wanneer je er geboren en getogen bentquote:
Het is zaterdag het merendeel van de mensen werkt niet en vroeger was het dan om 2 uur 's middags geweestquote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met name 16u vandaag is net even irritant. Mensen die tot 17u hard aan het werk zijn en dan bij thuiskomst wel graag willen eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |