Go Aheadquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:12 schreef GwaiLow het volgende:
Denk dat dat goed is(?)
Een vraag over Leo Beenhakker. Probeer in de juiste volgorde de clubs/landen te benoemen waar Leo hoofdtrainer is geweest vanaf 1981. Jaartallen hoeven er niet bij, al ben je wel een echte kenner als je dit wel weet
Even een lastige vraag. Als het het niet de juiste volgorde is zal ik 'm ook goed rekenen, maar probeer in ieder geval de juiste volgorde te benoemen. Succes!
Veendamquote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Go Ahead
Ajax
Feijenoord
Nederlands Elftal
Real Madrid
Osasuna?
Saoedi Arabie
Vitesse
Yep. En van Vossen als speler. Ze hielden het niet lang uit.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:11 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Toch met Fritz Korbach als assistent ?
Met Dwight Yorke op het WK?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet vrij zeker dat Beenhakker in 2006 bondscoach was van Trinidad en Tobago.
En die rasta die door Peter Crouch aan zijn haar werd getrokkenquote:
Toen hadden ze al die halfbloedjes uit Engeland gerekruteerd en stonden ze plots op het WK. Mooi man.quote:
Pineapple.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En die rasta die door Peter Crouch aan zijn haar werd getrokken
Maar het was wel gezellig 😄quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yep. En van Vossen als speler. Ze hielden het niet lang uit.
Hendrie was in ieder geval zelfs international van Oranje toen hij bij Zwolle speelde. Verder moet ik denken aan Joey Roggeveen en Tomas Kalinauskas. Maar goed, dat zijn er nog geen 5.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:46 schreef tong80 het volgende:
Noem 5 (ex) spelers van FC Den Bosch die international zijn of zijn geweest
Luciusquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:46 schreef tong80 het volgende:
Noem 5 (ex) spelers van FC Den Bosch die international zijn of zijn geweest
Juist.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lucius
Van Nistelrooij
Kruzen
Gilhaus
Paul Verhaegh
Arnold Scholten? ZP is Zeljko Petrovic of alleen Nederlandse internationals?quote:
Petro is goed. Geen Scholten. JK is ook een buitenlander.quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Arnold Scholten? ZP is Zeljko Petrovic of alleen Nederlandse internationals?
Als buitenlandse internationals mogen dan is Mourad vast ook goed. JK dus een buitenlander. Dacht eerst Jurie Koolhof maar kon me niet herinneren dat die ooit voor Den Bosch heeft gespeeld. Anthony Lurling niet ook nog toevallig?quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Petro is goed. Geen Scholten. JK is ook een buitenlander.
Geen Koolhof of Lurling. JK is nog bekender.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als buitenlandse internationals mogen dan is Mourad vast ook goed. JK dus een buitenlander. Dacht eerst Jurie Koolhof maar kon me niet herinneren dat die ooit voor Den Bosch heeft gespeeld. Anthony Lurling niet ook nog toevallig?
Johan Kruifquote:Op woensdag 19 juli 2023 10:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen Koolhof of Lurling. JK is nog bekender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |