Ouder en leukerquote:
Ronald Waterreusquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:46 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander speelde met rugnummer 23 als eerbetoon aan Michael Jordan?
El Khatabbi?quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:14 schreef Terreros85 het volgende:
Wie was de enige speler in de selectie van marokko op wk 98 die (op dat moment) actief was in de eredivisie?
Khalid Sinouh?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:42 schreef Terreros85 het volgende:
Correct. Was ook een marokkaam in die selectie die na wk 98 naar Az ging. Wie?
Hendrik-Jan Bertelsheim van Voorst tot Wageningen-en Siddeburen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:10 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander scoorde het duizendste doelpunt op een WK?
Ha ha ha. Je bent nog leuker dan Bassie van Bambergen tot Saaijkema samen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:32 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Hendrik-Jan Bertelsheim van Voorst tot Wageningen-en Siddeburen?
Iets met een paal en slangenquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:10 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander scoorde het duizendste doelpunt op een WK?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iets met een paal en slangenHeld. Weet je ook tegen wie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Niet zo uit mijn hoofd. Iran wellicht?quote:
Oostenrijkquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet zo uit mijn hoofd. Iran wellicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |