Valdano ?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:52 schreef slaveloos het volgende:
iets later:
wie scoorde er de winnende in de finale van het WK 1986?
Volgens mij was het wel iemand die Jorge heet, maar niet Jorge Valdano.quote:
Buruchaga ?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel iemand die Jorge heet, maar niet Jorge Valdano.
Was wel een bijzonder potje. Duitsland 2-0 achter, toen kwartier voor tijd Rummenigge en Voller met goals, en uiteindelijk toch nog die 2-3 voor Argentinie.
die was t, mooie naam!quote:
Kolkkaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:16 schreef tong80 het volgende:
Noem vier Finnen die in de Eredivisie hebben gespeeld.
quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]Ik dacht zelf nog aan Liponen en Nurmela.
Ik aan Thomas Lam (recent lang in NL gespeeld), en Oliver Antman, die nu bij Groningen speelt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]Ik dacht zelf nog aan Liponen en Nurmela.
Ah ja, dat is die aanvaller die heeeel lang voor Torino speelde. Naam even ontschoten.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:31 schreef tong80 het volgende:
Welke Italiaan viel al vroeg geblesseerd uit in de WK-82 finale?
Hij viel al na 9 minuten uit.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah ja, dat is die aanvaller die heeeel lang voor Torino speelde. Naam even ontschoten.
Kut man.quote:
Veel later idd. Die kwam zelfs na van Basten naar AC.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:23 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
wilde gok. Lentini? Of was dat veel later pas?
'Van voor mijn tijd.' Gruwelijk.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is echt van voor mijn tijd. Ik ken eigenlijk alleen Rossi en Zoff zo opnoemen van dat elftal . maar die zijn het natuurlijk niet...
Het antwoord is Grazziani.quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:17 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb collega’s die over het wk 2010 praten alsof dat de prehistorie is.
Mijn eerste voetbalherinnering is wk 94
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:58 schreef tong80 het volgende:
Welke "acteur" ging er met de vrouw van Jan Jongbloed vandoor?
Gerard Cox?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:58 schreef tong80 het volgende:
Welke "acteur" ging er met de vrouw van Jan Jongbloed vandoor?
Jonger, en Amsterdammer.quote:
Ouder en leukerquote:
Ronald Waterreusquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:46 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander speelde met rugnummer 23 als eerbetoon aan Michael Jordan?
El Khatabbi?quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:14 schreef Terreros85 het volgende:
Wie was de enige speler in de selectie van marokko op wk 98 die (op dat moment) actief was in de eredivisie?
Khalid Sinouh?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:42 schreef Terreros85 het volgende:
Correct. Was ook een marokkaam in die selectie die na wk 98 naar Az ging. Wie?
Hendrik-Jan Bertelsheim van Voorst tot Wageningen-en Siddeburen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:10 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander scoorde het duizendste doelpunt op een WK?
Ha ha ha. Je bent nog leuker dan Bassie van Bambergen tot Saaijkema samen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:32 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Hendrik-Jan Bertelsheim van Voorst tot Wageningen-en Siddeburen?
Iets met een paal en slangenquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:10 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander scoorde het duizendste doelpunt op een WK?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iets met een paal en slangenHeld. Weet je ook tegen wie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Niet zo uit mijn hoofd. Iran wellicht?quote:
Oostenrijkquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet zo uit mijn hoofd. Iran wellicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |