Ja dat klopt. Overigens wel leuk om te vermelden dat:quote:
En in blessuretijd nog een enorme kans op de gelijkmaker kreeg maar Taffarel voorkwam dat met een fenomenale redding.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:22 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
- Schotland op het WK 1990 in de laatste groepswedstrijd genoeg had aan een gelijkspel tegen Brazilië(dat al geplaatst was) om de volgende ronde te bereiken maar vlak voor tijd alsnog verloor door een blunder van de keeper.
Ik vermoed Ulf Kirsten.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:45 schreef Terreros85 het volgende:
Deze speler speelde en scoorde in de laatste interland van de DDR. Hij maakte later ook deel uit van de selectie vanDuitsland op de eindtoernooien van 92, 94 en 96. Wie is het?
Riedle ?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:00 schreef Terreros85 het volgende:
Die deed niet mee in die laatste wedstrijd.
Matthias Sammer natuurlijk.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ronald Koeman - Martin Koeman
Erwin Koeman - Martin Koeman
Dat zijn er vast 2
quote:
Peter Schmeichel - Kasper Schmeichelquote:
Waren Frank Berghuis en Wim van der Gijp international?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:30 schreef GwaiLow het volgende:
En uiteraard Jan Everse & Jan Everse jr. Ook moeten we Wim en Rene vd Gijp niet vergeten.
Maar goed, dan ga ik nu even alleen voor Nederlanders. Zullen nog veeeel meer buitenlandse vader en zoon internationals zijn.
Beiden 1 interland.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waren Frank Berghuis en Wim van der Gijp international?
Frank heeft er 1 gespeeld, van der Gijp moet ik gaan opzoekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft Danny Muller interlands?quote:
Zeker! Zitten we nog niet op 10?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Zou het kunnen opzoeken natuurlijk.quote:
Nee, wel net zo legendarisch.quote:
Ik heb het nog even opgezocht, maar Litmanen zijn pa is wel degelijk voor Finland uitgekomen.quote:
Welk tijdperk?quote:
Wist ik niet van Litmanen. Leuk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het nog even opgezocht, maar Litmanen zijn pa is wel degelijk voor Finland uitgekomen.
[..]
Welk tijdperk?
Rob en Richard Witschge hadden geen voetballende pa geloof ik.
O ja de Laudrupjesquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist ik niet van Litmanen. Leuk.
Grappige hint: qua voornaam heette hun vader Fin, maar was er geen.
Dat is 'mquote:
Jay Jay Okocha ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:26 schreef Terreros85 het volgende:
Wie is de bekende vader van Jordan Ayew?
Abedi Pelé ?quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:24 schreef Terreros85 het volgende:
nee, wel een andere legendarische Afrikaanse voetballer.
George Weah ?quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:24 schreef Terreros85 het volgende:
Hallo......quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:24 schreef Terreros85 het volgende:
Ik kom even niet verder dan John de Bever en Edwin Grunholzquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:28 schreef tong80 het volgende:
Noem 4 zaalvoetbalinternationals die op het veld prof waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |