Allemaal ex voetballers?quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:30 schreef tong80 het volgende:
Wat hebben Jan Ceulemans, Sören Lerby, Mario Corso en Cordillo gemeen ?
Warmquote:
Allemaal Willeke Alberti geneukt?quote:
Nee, het gaat om iets uiterlijks.quote:
Caje en Lerby hadden beiden fameuze blonde lokken, de andere twee ken ik eerlijk gezegd niet.quote:Op zondag 10 september 2023 10:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, het gaat om iets uiterlijks.
Hans Peter Briegel had er ook bij gekund.
Zoek het lager.quote:Op zondag 10 september 2023 10:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Caje en Lerby hadden beiden fameuze blonde lokken, de andere twee ken ik eerlijk gezegd niet.
Ik had geen idee en was nieuwsgierig en ben maar toen plaatjes gaan vergelijken. Zag het, maar zal niets zeggen.quote:
Niet voor deze koningen.quote:
quote:Op zondag 10 september 2023 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lerby stond bekend om zijn afgezakte sokken. Misschien zoek je dit @:Tong80
Glenn Helder is drummer en Doelen gitarist. Die andere 2 weet ik niet.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:58 schreef tong80 het volgende:
Welk instrument bespelen ze? Henk de Haan, Jan Mulder, Björn van der Doelen, Glenn Helder.
Correctquote:Op vrijdag 22 september 2023 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Glenn Helder is drummer en Doelen gitarist. Die andere 2 weet ik niet.
Juist.quote:
Rene speelde de WK finale met een bandage om zijn ene arm.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:28 schreef tong80 het volgende:
Hoe weet je dat dit Willie is en niet René?
[ afbeelding ]
Zeker.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Rene speelde de WK finale met een bandage om zijn ene arm.
De zwarte panter ?quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat was de bijnaam van Frans de Munck?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |