Die mag je naar eigen inzicht vervangen!quote:
Nee bro, dat wil ik nog steedsquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:00 schreef Oriente het volgende:
@:Stuart doe je nog steeds aan die foliedingen?
Teveel gedoe 😅quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die mag je naar eigen inzicht vervangen!
Maar er is zoveel over te vinden op het internet, daar ben ik ook begonnen. Daarbij workshops gevolgd (voornamelijk veiligheid mbt knopen) en een hoop praktijkervaring opgedaan.quote:
Ja, het is niet zomaar een vraag die je stelt zo van, joh, pak mij eens in in folie. Ik kan me voorstellen dat een hoop vrouwen dan even raar staan te kijken van zo’n verzoek dus ik durf dat dan niet te vragenquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar er is zoveel over te vinden op het internet, daar ben ik ook begonnen. Daarbij workshops gevolgd (voornamelijk veiligheid mbt knopen) en een hoop praktijkervaring opgedaan.
Het laatste kan wat lastig zijn gezien je daar een willende partner voor nodig hebt, maar ook dat is niet onmogelijk. Ik heb bijvoorbeeld mensen leren kennen door naar meetings en feestjes te gaan, daar zijn ook leuke afspraken uit voortgekomen.
Snap ik, die vraag zomaar stellen zou inderdaad beetje vreemd zijn. Is ook de reden dat ik de feestjes noemde, daar kun je mensen leren kennen en als je iemand wat beter kent dan is die vraag zo gek nog niet.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is niet zomaar een vraag die je stelt zo van, joh, pak mij eens in in folie. Ik kan me voorstellen dat een hoop vrouwen dan even raar staan te kijken van zo’n verzoek dus ik durf dat dan niet te vragen
Ahhh, ja, daar zou ik me dan weer niet druk om maken. Kan me niet voorstellen dat er een vrouw denkt, ik help jou om zeep maar wellicht ben ik naïefquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Snap ik, die vraag zomaar stellen zou inderdaad beetje vreemd zijn. Is ook de reden dat ik de feestjes noemde, daar kun je mensen leren kennen en als je iemand wat beter kent dan is die vraag zo gek nog niet.
Sowieso niet verkeerd om te weten met wie je het doet, je geeft immers wel je vrijheid uit handen.
De kans dat iemand je iets aan zal doen zou niet zo groot zijn. Maar toch, je weet maar nooitquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ahhh, ja, daar zou ik me dan weer niet druk om maken. Kan me niet voorstellen dat er een vrouw denkt, ik help jou om zeep maar wellicht ben ik naïef
Hahaha, dat is dan misschien juist wel een beetje spannendquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:53 schreef bondage het volgende:
[..]
De kans dat iemand je iets aan zal doen zou niet zo groot zijn. Maar toch, je weet maar nooit
Doe jij ff een leuke OP dan.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die mag je naar eigen inzicht vervangen!
Krijgen we foto's van Hammy!quote:
Eensquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, dat is dan misschien juist wel een beetje spannend
quote:
Fet? Ik weet ook niet of ik naar zo’n feestje durf eigenlijk. Hmmz, best raar ben ik, maar goed.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens![]()
Dus, gewoon kijken op Fet of er binnenkort ergens een feetje bij je in de buurt is en gaan. Het gaat allemaal niet vanzelf
Ik kan de OP niet aanpassen, maar zou aan zoiets denkenquote:
Jammer dat het geen bubbeltjes folie is.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet aanpassen, maar zou aan zoiets denken [ afbeelding ]
Tja, je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jammer dat het geen bubbeltjes folie is.
Nee, maar daar kun je lekker mee knapp'n.quote:
FetLifequote:Op donderdag 25 mei 2023 19:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fet? Ik weet ook niet of ik naar zo’n feestje durf eigenlijk. Hmmz, best raar ben ik, maar goed.
Lol, ook om je gezichtquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind dit zelfs een beetje engquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |