Die mag je naar eigen inzicht vervangen!quote:
Nee bro, dat wil ik nog steedsquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:00 schreef Oriente het volgende:
@:Stuart doe je nog steeds aan die foliedingen?
Teveel gedoe 😅quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die mag je naar eigen inzicht vervangen!
Maar er is zoveel over te vinden op het internet, daar ben ik ook begonnen. Daarbij workshops gevolgd (voornamelijk veiligheid mbt knopen) en een hoop praktijkervaring opgedaan.quote:
Ja, het is niet zomaar een vraag die je stelt zo van, joh, pak mij eens in in folie. Ik kan me voorstellen dat een hoop vrouwen dan even raar staan te kijken van zo’n verzoek dus ik durf dat dan niet te vragenquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar er is zoveel over te vinden op het internet, daar ben ik ook begonnen. Daarbij workshops gevolgd (voornamelijk veiligheid mbt knopen) en een hoop praktijkervaring opgedaan.
Het laatste kan wat lastig zijn gezien je daar een willende partner voor nodig hebt, maar ook dat is niet onmogelijk. Ik heb bijvoorbeeld mensen leren kennen door naar meetings en feestjes te gaan, daar zijn ook leuke afspraken uit voortgekomen.
Snap ik, die vraag zomaar stellen zou inderdaad beetje vreemd zijn. Is ook de reden dat ik de feestjes noemde, daar kun je mensen leren kennen en als je iemand wat beter kent dan is die vraag zo gek nog niet.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is niet zomaar een vraag die je stelt zo van, joh, pak mij eens in in folie. Ik kan me voorstellen dat een hoop vrouwen dan even raar staan te kijken van zo’n verzoek dus ik durf dat dan niet te vragen
Ahhh, ja, daar zou ik me dan weer niet druk om maken. Kan me niet voorstellen dat er een vrouw denkt, ik help jou om zeep maar wellicht ben ik naïefquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Snap ik, die vraag zomaar stellen zou inderdaad beetje vreemd zijn. Is ook de reden dat ik de feestjes noemde, daar kun je mensen leren kennen en als je iemand wat beter kent dan is die vraag zo gek nog niet.
Sowieso niet verkeerd om te weten met wie je het doet, je geeft immers wel je vrijheid uit handen.
De kans dat iemand je iets aan zal doen zou niet zo groot zijn. Maar toch, je weet maar nooitquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ahhh, ja, daar zou ik me dan weer niet druk om maken. Kan me niet voorstellen dat er een vrouw denkt, ik help jou om zeep maar wellicht ben ik naïef
Hahaha, dat is dan misschien juist wel een beetje spannendquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:53 schreef bondage het volgende:
[..]
De kans dat iemand je iets aan zal doen zou niet zo groot zijn. Maar toch, je weet maar nooit
Doe jij ff een leuke OP dan.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die mag je naar eigen inzicht vervangen!
Krijgen we foto's van Hammy!quote:
Eensquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, dat is dan misschien juist wel een beetje spannend
quote:
Fet? Ik weet ook niet of ik naar zo’n feestje durf eigenlijk. Hmmz, best raar ben ik, maar goed.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens![]()
Dus, gewoon kijken op Fet of er binnenkort ergens een feetje bij je in de buurt is en gaan. Het gaat allemaal niet vanzelf
Ik kan de OP niet aanpassen, maar zou aan zoiets denkenquote:
Jammer dat het geen bubbeltjes folie is.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet aanpassen, maar zou aan zoiets denken [ afbeelding ]
Tja, je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jammer dat het geen bubbeltjes folie is.
Nee, maar daar kun je lekker mee knapp'n.quote:
FetLifequote:Op donderdag 25 mei 2023 19:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fet? Ik weet ook niet of ik naar zo’n feestje durf eigenlijk. Hmmz, best raar ben ik, maar goed.
Lol, ook om je gezichtquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind dit zelfs een beetje engquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, het roept bij mij vooral verstikking op.quote:
Ah, okayquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, het roept bij mij vooral verstikking op.
Breath play heet dat toch?quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, het roept bij mij vooral verstikking op.
Dat lijkt me saai maar misschien is het wel leuk.quote:
Ik weet niet, ik sluit me bij Thijs aan: het lijkt me eng, omdat ik bang zou zijn dat je het niet goed doetquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt me saai maar misschien is het wel leuk.
Ik zou het wel willen proberen om het te weten![]()
Eng om te doen? Wat zou je niet goed doen dan?quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik sluit me bij Thijs aan: het lijkt me eng, omdat ik bang zou zijn dat je het niet goed doet
Iets te lang doorgaan, waardoor er echt verstikking optreedt.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eng om te doen? Wat zou je niet goed doen dan?
Dat, maar ik ben sowieso niet echt fan van een soort restrictie in erotiek. Gewoon lekker vrij kunnen bewegen vind ik veel lekkerder en fijner.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iets te lang doorgaan, waardoor er echt verstikking optreedt.
Ik heb wel een restrictie voor jou!quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat, maar ik ben sowieso niet echt fan van een soort restrictie in erotiek. Gewoon lekker vrij kunnen bewegen vind ik veel lekkerder en fijner.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eng om te doen? Wat zou je niet goed doen dan?
Oehquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel een restrictie voor jou!![]()
Hahaha, dat zal niet zo snel gebeuren toch? Beetje uitproberen denk ik.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dat is het juist: een beetje uitproberen. En wat voor jou niet zo snel kan zijn, zal voor de ander misschien juist wel snel gaan. Goede afspraken helpen wellicht, maar het geeft mij geen fijn gevoel.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, dat zal niet zo snel gebeuren toch? Beetje uitproberen denk ik.
Ik heb ook niets met breathplay om die reden. Bij anderen ben ik er ook altijd voorzichtig mee en doe het bij de nek bijvoorbeeld niet heel strak.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, geen idee joh. Er lijkt mij niets engs aan.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar dat is het juist: een beetje uitproberen. En wat voor jou niet zo snel kan zijn, zal voor de ander misschien juist wel snel gaan. Goede afspraken helpen wellicht, maar het geeft mij geen fijn gevoel.
Dan verschillen we daarin in mening, helemaal goedquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, geen idee joh. Er lijkt mij niets engs aan.
Ja, dat kanquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin in mening, helemaal goed
Ik denk dat het me tof lijktquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met breathplay om die reden. Bij anderen ben ik er ook altijd voorzichtig mee en doe het bij de nek bijvoorbeeld niet heel strak.
Doe eens lief. (Ik mis de tetten pics!)quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Doe eens lief. (Ik mis de tetten pics!)
Als ie in de modus isquote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik niet![]()
@:Modus is toch altijd lief?
Wat heb jij tegen tetten pics?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik niet![]()
@:Modus is toch altijd lief?
Voor alles is een tijd en een plaatsquote:
Precies, gelukkig zijn we als mensen andersquote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:29 schreef bondage het volgende:
[..]
En dat is prima, is gewoon niet mijn ding.
Post ze nu ff dan.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor alles is een tijd en een plaats
Morgen Thijs!quote:
Liever vandaagquote:
Zijn dit er genoeg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn dit er genoeg?Ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Sorryquote:
DM mag ookquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sorry
Kan je wel een foto van mezelf sturen, maar dat maakt het er vast niet beter op
Zo bescheidenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sorry
Kan je wel een foto van mezelf sturen, maar dat maakt het er vast niet beter op
Bijdehand ook weer.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn dit er genoeg?Whehe, nu kom ik handen te kort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Delen mag ook.quote:
Ja, volgens mij zei ze in de film ook zoietsquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bijdehand ook weer.
[..]
Whehe, nu kom ik handen te kort.
Geloof ik. Wel mooie tetten btw.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zei ze in de film ook zoiets
Zelfkennis heet dat, nu de 40 nadert, maak ik kennis met de zwaartekrachtquote:
Zo is het leven joh.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelfkennis heet dat, nu de 40 nadert, maak ik kennis met de zwaartekracht
Maar dan kijk je straks op onze meet met heel andere ogen naar mijquote:
Welnee, zo ben ik nietquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dan kijk je straks op onze meet met heel andere ogen naar mij
Jaja, dat zeggen ze allemalquote:
Maar ik ben het echt nietquote:
Vooruit, ik stuur je wel een DMquote:
Oehquote:
Dat geeft niets joh. Trouwens, je bent ook echt niet zomaar opeens dood ofzo. Gewoon losmaken als je denkt dat het verkeerd gaatquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja zo kan je erover denken. Maar ik sla het voor de zekerheid nog even overquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geeft niets joh. Trouwens, je bent ook echt niet zomaar opeens dood ofzo. Gewoon losmaken als je denkt dat het verkeerd gaat
Moet voor degene die het doet natuurlijk ook leuk zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja zo kan je erover denken. Maar ik sla het voor de zekerheid nog even over
Blijf het vreemd vinden, maar goed.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geeft niets joh. Trouwens, je bent ook echt niet zomaar opeens dood ofzo. Gewoon losmaken als je denkt dat het verkeerd gaat
Dat snap ik best. Dat maakt het ook lastig om überhaupt aan iemand te vertellen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Blijf het vreemd vinden, maar goed.
Nog meer vreemde fetisjen dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat snap ik best. Dat maakt het ook lastig om überhaupt aan iemand te vertellen.
Kijk, zo hier op het forum is dat toch makkelijker maar irl zou ik dat niet durven om over te beginnen.
Ik zal niet claimen dat het niet raar is. Ik denk dat ik sommige dingen liever ook niet leuk zou vinden. Geen idee waarom dat wel het geval is. Niemand wil raar zijn denk ik maar goed, met dit dingetje ben ik dat wel ja
Nee, dat niet, maar ik word ook raar gevonden vaak omdat ik smetvrees heb. Ook daar begrijp ik wel dat mensen denken dat je dan raar of overdreven handelt. Als ik een schakelaar had om het uit te zetten zou ik het doen want ik vind het zelf ook vervelend.quote:
Smetvrees en folie... goeie combi wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar ik word ook raar gevonden vaak omdat ik smetvrees heb. Ook daar begrijp ik wel dat mensen denken dat je dan raar of overdreven handelt. Als ik een schakelaar had om het uit te zetten zou ik het doen want ik vind het zelf ook vervelend.
Nou ja, waarschijnlijk wel inderdaad. Zo had ik het nog niet aan elkaar gelinktquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Smetvrees en folie... goeie combi wel.
Ja toch? Alles blijft mooi virusvrij.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, waarschijnlijk wel inderdaad. Zo had ik het nog niet aan elkaar gelinkt
Nou goed, verder ben ik denk ik vrij ‘normaal’ hoor. Hoewel iedereen op mijn werk wel weet dat ik smetvrees heb, dat kun je niet makkelijk voor jezelf houden helaas.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja toch? Alles blijft mooi virusvrij.
Misschien daar ook de rest in folie wikkelen?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou goed, verder ben ik denk ik vrij ‘normaal’ hoor. Hoewel iedereen op mijn werk wel weet dat ik smetvrees heb, dat kun je niet makkelijk voor jezelf houden helaas.
Sommige mensen hou ik wel graag op afstand jaquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien daar ook de rest in folie wikkelen?
Yuk, ja, dat is inderdaad super goorquote:
Haha ja, als je een beter plaatje in je collectie hebt?quote:
Nee idd je hebt hooguit wat hersenbeschadiging..quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet er geen minutenlang over doen natuurlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee idd je hebt hooguit wat hersenbeschadiging..
Ik neem aan dat ze bedoelen bij vrouwen?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij een prepubertijd lookje?
Wat?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij een prepubertijd lookje?
Oh ok, dus alles netjes glad geschoren?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:12 schreef Stuart het volgende:
Oooh wacht. Ik vind okselhaar bij iedereen goor, man of vrouw.
Je bent wel kneedbaar merk ik.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:12 schreef Stuart het volgende:
Oooh wacht. Ik vind okselhaar bij iedereen goor, man of vrouw.
Zeker!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ok, dus alles netjes glad geschoren?
No shit. Wat bedoel je met kneedbaar?quote:
Oh, okay. Geen idee waarom je denkt dat ik kneedbaar ben omdat folie me leuk lijkt maar okayquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat jij nog kneedbaar bent. Jong.
Zoals het hoort!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ok, dus alles netjes glad geschoren?
Zo jong ben jij toch ook niet?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh, okay. Geen idee waarom je denkt dat ik kneedbaar ben omdat folie me leuk lijkt maar okay
Koen!quote:
Lekker samen brood bakkenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo jong ben jij toch ook niet?
Misschien wil koekie graag kneden?
Nee, ik ben geen 14 meer. In mijn hoofd alleen nog maar dat is ruim 20 jaar geledenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
So is 69.quote:
Ja, dat is waar. Ik ben waarschijnlijk vrij kinderachtig voor mijn leeftijd maar dat kan me niet schelen.quote:
Ik ook, ik doe alsof ik jaren jonger ben. Want zo voel ik me ookquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik ben waarschijnlijk vrij kinderachtig voor mijn leeftijd maar dat kan me niet schelen.
Mannen worden nooit volwassenen ;Pquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik ben waarschijnlijk vrij kinderachtig voor mijn leeftijd maar dat kan me niet schelen.
Nee, wij levellen up.quote:
Ik word liever gekneedquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, ik doe alsof ik jaren jonger ben. Want zo voel ik me ook
Nee, vind ik ook niet maar misschien vinden anderen dat stom maar dat is dan maar zo. Anderen vinden folie stom en mij kijkt het leuk dus ben gewoon ikquote:
Haha ik voel me geestelijk ook nog heel jong, alleen die lichamelijke aftakeling hequote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, ik doe alsof ik jaren jonger ben. Want zo voel ik me ook
Ik vind allebei wel leuk!quote:
Ahh, lul niet. Als je in je hoofd jong bent ben je toch gewoon tof?!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik voel me geestelijk ook nog heel jong, alleen die lichamelijke aftakeling he
En ergens is datgene doen wat je leuk vindt, ongeacht wat anderen ervan vinden juist weer een teken van volwassenheid!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook niet maar misschien vinden anderen dat stom maar dat is dan maar zo. Anderen vinden folie stom en mij kijkt het leuk dus ben gewoon ik
Ja, misschien wel. Ik ben altijd wel eigenwijs en mezelf geweest.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ergens is datgene doen wat je leuk vindt, ongeacht wat anderen ervan vinden juist weer een teken van volwassenheid!
Oh, dan geldt het voor jou nietquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Ik ben altijd wel eigenwijs en mezelf geweest.
Maar wat ik eerder zei is natuurlijk wel zo. Hier op Fok! durf ik best sommige dingen zoals dat folie gedoe te vertellen maar dat zou ik IRL niet durven.quote:
En ach, volwassen is ook maar een woord. Het is maar net welke draai je eraan geeft. Ik mag graag gek doen en vind het helemaal mooi als ik anderen daarmee een lach op het gezicht kan toveren.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook niet maar misschien vinden anderen dat stom maar dat is dan maar zo. Anderen vinden folie stom en mij kijkt het leuk dus ben gewoon ik
Lekker krakend in bed kruipenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik voel me geestelijk ook nog heel jong, alleen die lichamelijke aftakeling he
Zo ben ik ook. Ik hou ook van gekke dingen en veel lachenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:04 schreef bondage het volgende:
[..]
En ach, volwassen is ook maar een woord. Het is maar net welke draai je eraan geeft. Ik mag graag gek doen en vind het helemaal mooi als ik anderen daarmee een lach op het gezicht kan toveren.
Als het moet kan ik me verder heel volwassen gedragen, maar er zijn momenten dat het even niet zo is
Maar je hoeft het foliegedoe niet in je normale sociale omgeving te vertellen, maar kan daar toch een specifieke omgeving voor opzoeken?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar wat ik eerder zei is natuurlijk wel zo. Hier op Fok! durf ik best sommige dingen zoals dat folie gedoe te vertellen maar dat zou ik IRL niet durven.
Verder ben ik best volwassen hoor. Heb een normale baan maar bij mij is wel alles zwart of wit, goed of slecht, licht of donker, ja of nee. Ik krijg storing van grijs, gedogen, schemer en misschien.
Daarom nooit een vegetariër daten, zit geen vlees op de bottenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je hoeft het foliegedoe niet in je normale sociale omgeving te vertellen, maar kan daar toch een specifieke omgeving voor opzoeken?
Oh, ik leef meer in de twilight zone, zie van alles voors en tegens en probeer veel te relativeren. Ik stoor me aan zwart-wit mensen die zich niet kunnen inleven in andere meningen.
Hahaha, daar ben ik dan ook weer te laf voor om dat op te zoeken dus het zal ook wel gewoon nooit gebeurenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je hoeft het foliegedoe niet in je normale sociale omgeving te vertellen, maar kan daar toch een specifieke omgeving voor opzoeken?
Oh, ik leef meer in de twilight zone, zie van alles voors en tegens en probeer veel te relativeren. Ik stoor me aan zwart-wit mensen die zich niet kunnen inleven in andere meningen.
Oude mannen voor een massage?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee. Zelfverzekerdere vaak wat oudere mannen
Dat klinkt topquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gaat bijzonder goed de laatste tijd Koentje! Hoe is het met u?
Ik eet al 27 jaar vegetarisch.. vlees zat hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom nooit een vegetariër daten, zit geen vlees op de botten
Moet je nog lang wachten tot je vakantie? Ik nog 5 weken!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat klinkt top
Hier gaat het ook best lekker. Wel druk en toe aan vakantie
Koekie loopt je een beetje te fucken :pquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:12 schreef Stuart het volgende:
Waarom praat Koekie alsof ik een puzzel moet oplossen? Ik snap er geen reet van.
Hihi fucken.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Koekie loopt je een beetje te fucken :p
12 juli, scheelt niet veelquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet je nog lang wachten tot je vakantie? Ik nog 5 weken!
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:12 schreef Stuart het volgende:
Waarom praat Koekie alsof ik een puzzel moet oplossen? Ik snap er geen reet van.
Hoho, 40 is nog niet zo heel oud hoor!quote:
Nee, ik wil heldere communicatiequote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]hou je niet van puzzels?
Ik snap het ook niet altijd hoor, misschien is ze dronken?
Nou, dan zit je toch wel op of over de helft helaas.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoho, 40 is nog niet zo heel oud hoor!
Bij 70 trek ik toch wel een grens.quote:
Dat is wel echt fokking oud ja. Nou, ik vind 50 ook wel oud al.quote:
Soms is dat er niet aan af te zienquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel echt fokking oud ja. Nou, ik vind 50 ook wel oud al.
Ja, dan welquote:
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan zit je toch wel op of over de helft helaas.
Ja, dat zou kunnenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, dan welMaar 50... soms zien ze eruit als 40
Nou, je kunt ook heel veel ervaring met van alles hebben als je jonger bent hoor. Just saying.quote:
Eensch!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:25 schreef Stuart het volgende:
Dit is wel echt een van mijn lievelingsliedjes![]()
En 40 kan?quote:
Zou je het willen? 80+ worden?quote:
Ahhh, okay. 35 is niet oud.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben 35 dus tussen de 35 en 50.
Geen idee, hangt ook van de gezondheid af. Mn vader wordt dit jaar 80, volgens mij is hij nog wel content. Maar ik ga liever wel als eerste dood denk ik.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou je het willen? 80+ worden?
Van mij hoeft het nier. Mijn 3 beste vrienden zijn nu al dood helaas.
35 niet en 40 wel?quote:
Tijd voor meer echte vriendenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, hangt ook van de gezondheid af. Mn vader wordt dit jaar 80, volgens mij is hij nog wel content. Maar ik ga liever wel als eerste dood denk ik.
Hoe komt het dat 3 van je vrienden al dood zijn?
Ik heb nu 1 kennis die is overleden tijdens een epileptische aanval en eentje aan kanker, maar dan houdt het wel op gelukkig. En mn naaste vrienden gaat gelukkig nog goed.
35 voelt wel oudquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
35 niet en 40 wel?
Die grenzen veranderen naarmate je zelf ouder wordt! Tenminste vroeger vond ik 30 al oud en nu is dat jong
Hopelijk is je vader nog happyquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, hangt ook van de gezondheid af. Mn vader wordt dit jaar 80, volgens mij is hij nog wel content. Maar ik ga liever wel als eerste dood denk ik.
Hoe komt het dat 3 van je vrienden al dood zijn?
Ik heb nu 1 kennis die is overleden tijdens een epileptische aanval en eentje aan kanker, maar dan houdt het wel op gelukkig. En mn naaste vrienden gaat gelukkig nog goed.
Wat naarquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopelijk is je vader nog happy
Nou, een van mijn vrienden was 31 en is overleden aan een overdosis, een kreeg een hartstilstand en was 36 en de laatste was 37 en had kanker. Ik vind het eigenlijk nog best moeilijk te beseffen dat ze alle 3 er niet meer zijn. Ik kende ze al vanaf dat ik 12/13 was.
Ja, daar heb je gelijk in. 40 hoeft niet oud te zijn. Ik denk dat het aan de persoon ligt. Sommige mensen doen heel oud, dat snap ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
35 niet en 40 wel?
Die grenzen veranderen naarmate je zelf ouder wordt! Tenminste vroeger vond ik 30 al oud en nu is dat jong
Die pluk je niet zomaar uit de boom thoughquote:
Ik heb me nog niet eerder zo jong gevoeldquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. 40 hoeft niet oud te zijn. Ik denk dat het aan de persoon ligt. Sommige mensen doen heel oud, dat snap ik niet zo goed.
Haha ik heb best een grote vriendenkring eigenlijk, denk al een stuk of 10 naaste vrienden waar ik altijd bij terecht kan en een berg waar ik mee afspreek voor festivals en feestjes enzo. Maar die zijn gelukkig allemaal nog in leven! *klopt af*quote:
Nee, dat klopt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die pluk je niet zomaar uit de boom though
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet eerder zo jong gevoeld
Wow, dat is echt wel rijkdom!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik heb best een grote vriendenkring eigenlijk, denk al een stuk of 10 naaste vrienden waar ik altijd bij terecht kan en een berg waar ik mee afspreek voor festivals en feestjes enzo. Maar die zijn gelukkig allemaal nog in leven! *klopt af*
Dat lijkt me wel naar ja. Ik was ook wel wat van slag toen de eerste van mijn leeftijd overleed, maar zag hem alleen bij feestjes enzo. Moet er niet aan denken dat een van mn goede vrienden overlijdt. Van een vriendin die ik vanaf de kleuterschool ken is de moeder opgegeven, dat vind ik al heel erg.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopelijk is je vader nog happy
Nou, een van mijn vrienden was 31 en is overleden aan een overdosis, een kreeg een hartstilstand en was 36 en de laatste was 37 en had kanker. Ik vind het eigenlijk nog best moeilijk te beseffen dat ze alle 3 er niet meer zijn. Ik kende ze al vanaf dat ik 12/13 was.
Ja, dat is ook ergquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel naar ja. Ik was ook wel wat van slag toen de eerste van mijn leeftijd overleed, maar zag hem alleen bij feestjes enzo. Moet er niet aan denken dat een van mn goede vrienden overlijdt. Van een vriendin die ik vanaf de kleuterschool ken is de moeder opgegeven, dat vind ik al heel erg.
Ja, ik ben een gezegend mens, maar investeer ook wel tijd in mn vriendschappen. En soms zien we elkeaar een half jaar niet, maar weet je van elkaar dat het goed is en je er terecht kan indien nodig.quote:
Ook heel erg naarquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel naar ja. Ik was ook wel wat van slag toen de eerste van mijn leeftijd overleed, maar zag hem alleen bij feestjes enzo. Moet er niet aan denken dat een van mn goede vrienden overlijdt. Van een vriendin die ik vanaf de kleuterschool ken is de moeder opgegeven, dat vind ik al heel erg.
Dat is echt heel nice! Ik heb 14 jaar in Engeland gewoond en dat heeft niet geholpen bij het aantal vrienden dat ik had/heb. Het is was het is.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ben een gezegend mens, maar investeer ook wel tijd in mn vriendschappen. En soms zien we elkeaar een half jaar niet, maar weet je van elkaar dat het goed is en je er terecht kan indien nodig.
Nee, maar je druk maken om stomme dingen moet ook af en toe!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is ook erg![]()
Toen vorig jaar de 3e overleed dacht ik ook even van wtf gebeurd er allemaal. Sindsdien wil ik proberen meer leuke dingen te doen en me niet druk te maken om stomme dingen maar dat lukt lang niet altijd hoor.
Dat heb ik op LinkedIn voorbij zien komen dat verhaalquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar je druk maken om stomme dingen moet ook af en toe!
Las laatst ook het verhaal van een vriendengroep van 4 mannen, waarvan er dus 2 zelfmoord hebben gepleegd. Dat lijkt me ook heel akelig voor de overblijvers, die zagen niet dat het zo slecht ging met hun vrienden. En uit ervaring weet ik dat je dat ook best goed kan verbloemen naar de buitenwereld en soms ook gewoon het niet wil delen.
Ja, nieuwe vrienden vinden vind ik nu ook moeilijk. Ik heb de mijne tijdens opgroeien en studententijd ontmoet, dan is het toch makkelijker. Nu lijkt iedereen al voldoende vrienden te hebben (maar dat heb ik ook wel een beetje, dus doe er ook weinig moeite voor).quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is echt heel nice! Ik heb 14 jaar in Engeland gewoond en dat heeft niet geholpen bij het aantal vrienden dat ik had/heb. Het is was het is.
Ik heb enkele goede vrienden, meer heb ik er soms niet nodig. Ligt er ook een beetje aan in welke fase van het leven iedereen zit.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, nieuwe vrienden vinden vind ik nu ook moeilijk. Ik heb de mijne tijdens opgroeien en studententijd ontmoet, dan is het toch makkelijker. Nu lijkt iedereen al voldoende vrienden te hebben (maar dat heb ik ook wel een beetje, dus doe er ook weinig moeite voor).
Zeker! Ik vind het ook lastig. Nou ja, ik heb het gelukkig wel gehadquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, nieuwe vrienden vinden vind ik nu ook moeilijk. Ik heb de mijne tijdens opgroeien en studententijd ontmoet, dan is het toch makkelijker. Nu lijkt iedereen al voldoende vrienden te hebben (maar dat heb ik ook wel een beetje, dus doe er ook weinig moeite voor).
Dat is ook wat waard!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker! Ik vind het ook lastig. Nou ja, ik heb het gelukkig wel gehad
Nee, geen relatie. Daar ben ik te raar en onzeker voorquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is ook wat waard!
En relaties?
Ik heb geen relatie, dus denk dat ik daarom ook wel meer tijd in mn vriendschappen steek. (en heb gelukkig ook wel een paar vrijgezelle vrienden)
Oh deze heb ik een jaar of 10 geleden ook veel geluisterd! Dank, zet m weer terug in mn playlist!quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh deze heb ik een jaar of 10 geleden ook veel geluisterd! Dank, zet m weer terug in mn playlist!
Vind je het vervelend om geen relatie te hebben of wel fijn?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is ook wat waard!
En relaties?
Ik heb geen relatie, dus denk dat ik daarom ook wel meer tijd in mn vriendschappen steek. (en heb gelukkig ook wel een paar vrijgezelle vrienden)
Cyprus en een cruisequote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lekker! Waar ga je dit keer heen?
Was jij mijn papa maar dan had ik echt vette vakanties gehad vroegerquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind je het vervelend om geen relatie te hebben of wel fijn?
Japanquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:17 schreef Stuart het volgende:
Ik wil ook op vakantie. Ik zou wel een maand naar Australia willen.
Dat denk ik niet eigenlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was jij mijn papa maar dan had ik echt vette vakanties gehad vroeger
Soms het een soms het ander. Ik zou het inmiddels geen ramp vinden om weer eens een relatie te krijgen en vooral vanwege het gevoel van liefde en geliefd zijn. Maar mn vorige relatie was niet zo optimaal, dus ergens geniet ik ook wel van de emotionele rust nu. Wil ook niet zo'n alles-samen-doen relatie, beetje latten lijkt me wel ideaal. Haha maar eigenlijk heb ik ook last van die raarheid en onzekerheid. Ik ben ook wel een acquired taste vrees ikquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind je het vervelend om geen relatie te hebben of wel fijn?
Latten is prima. Soms nog wel beter ook.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms het een soms het ander. Ik zou het inmiddels geen ramp vinden om weer eens een relatie te krijgen en vooral vanwege het gevoel van liefde en geliefd zijn. Maar mn vorige relatie was niet zo optimaal, dus ergens geniet ik ook wel van de emotionele rust nu. Wil ook niet zo'n alles-samen-doen relatie, beetje latten lijkt me wel ideaal. Haha maar eigenlijk heb ik ook last van die raarheid en onzekerheid. Ik ben ook wel een acquired taste vrees ik
Lekker kort?quote:
Latten is denk ik sowieso een ondergewaardeerde optie. Hier op het forum kom je overigens (op mij althans) niet onzeker over, al zegt dat niets. En is jouw ‘raarheid’ zo anders als dat van mij of minder gek?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms het een soms het ander. Ik zou het inmiddels geen ramp vinden om weer eens een relatie te krijgen en vooral vanwege het gevoel van liefde en geliefd zijn. Maar mn vorige relatie was niet zo optimaal, dus ergens geniet ik ook wel van de emotionele rust nu. Wil ook niet zo'n alles-samen-doen relatie, beetje latten lijkt me wel ideaal. Haha maar eigenlijk heb ik ook last van die raarheid en onzekerheid. Ik ben ook wel een acquired taste vrees ik
Ahh, fair. Ja, Koen is rich en gaat op luxe cruises en shit.quote:
Ik ging als kind kamperenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ahh, fair. Ja, Koen is rich en gaat op luxe cruises en shit.
Ahhh, ja, snap ik. Had ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tuurlijk maar verre bestemmingen had ik als kind ook wel willen hebben
Dan koop je een kampingquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou ook best wel eens willen kamperen
Kramperenquote:
Haha nee, over mijn innerlijk ben ik ook niet heel onzeker, want ik ben best een leuk mens al zeg ik het zelf. Alleen over mn uiterlijk wel en dat helpt ook niet altijd mee voor relaties, want dat is het eerste wat iemand zietquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Latten is denk ik sowieso een ondergewaardeerde optie. Hier op het forum kom je overigens (op mij althans) niet onzeker over, al zegt dat niets. En is jouw ‘raarheid’ zo anders als dat van mij of minder gek?
Ik ben nog steeds nooit buiten Europa geweestquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tuurlijk maar verre bestemmingen had ik als kind ook wel willen hebben
Tinder is ook een ordinaire vleeskeuring, daar heb je alleen kans als je echt heel knap bent.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, over mijn innerlijk ben ik ook niet heel onzeker, want ik ben best een leuk mens al zeg ik het zelf. Alleen over mn uiterlijk wel en dat helpt ook niet altijd mee voor relaties, want dat is het eerste wat iemand ziet
Haha ik heb last van wat algemene raarheid, geen hele rare wensen zoals jij. Maar ik kijk wel eens op tinder bij een vriend mee en dan wijk ik wel een beetje af van de norm.
Ach, ik vermaak me in mn eentje ook wel op zich.
Maar de vrouw niet?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou ook best wel eens willen kamperen
Maar dat is waarschijnlijk meer jouw ding dan dat van een ander neem ik aan?! Je bent misschien te zelfkritisch?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, over mijn innerlijk ben ik ook niet heel onzeker, want ik ben best een leuk mens al zeg ik het zelf. Alleen over mn uiterlijk wel en dat helpt ook niet altijd mee voor relaties, want dat is het eerste wat iemand ziet
Haha ik heb last van wat algemene raarheid, geen hele rare wensen zoals jij. Maar ik kijk wel eens op tinder bij een vriend mee en dan wijk ik wel een beetje af van de norm.
Ach, ik vermaak me in mn eentje ook wel op zich.
Ik volgens mij ook nietquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds nooit buiten Europa geweest
Nee? Waar zou je graag naartoe willen?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds nooit buiten Europa geweest
Je hoeft niet knap te zijn voor tinder hoor. Alleen niet te veeleisendquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tinder is ook een ordinaire vleeskeuring, daar heb je alleen kans als je echt heel knap bent.
Ik ga niet op Tinder. Ik ben niet zo heel gemiddeld als dat ik eruit zie. Mij wordt zo vaak gevraagd waarom zo’n leuk iemand als ik nog alleen isquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tinder is ook een ordinaire vleeskeuring, daar heb je alleen kans als je echt heel knap bent.
New Orleansquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee? Waar zou je graag naartoe willen?
New Orleans lijkt me ook wel tofquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
New Orleansen rondreis met camper in Amerika en Canada en Oceanië. Azië en Zuid-Amerika trekt me niet echt, behalve Japan dan.
Amerika is leuk!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
New Orleansen rondreis met camper in Amerika en Canada en Oceanië. Azië en Zuid-Amerika trekt me niet echt, behalve Japan dan.
Haha heb je helemaal gelijk in, in ieder geval niet saai standaard!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat is waarschijnlijk meer jouw ding dan dat van een ander neem ik aan?! Je bent misschien te zelfkritisch?
Beetje simpel als iemand puur voor uiterlijk gaat maar goed.
Hey hey hey, mijn wensen zijn gewoon leuk en lekker gekHelemaal niet heel raar
Dankjequote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha heb je helemaal gelijk in, in ieder geval niet saai standaard!
Ja, ik wilde ook minimaal 3 weken, maar dat is en geld sparen en uren sparen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Amerika is leuk!
Rondreis met camper lijkt me ook leuk. Wel voor 3 of 4 weken, niet korterder.
Nee, dat is waar. Jij bent Koenie Gatesquote:
Haha ja, dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:34 schreef Stuart het volgende:
Ik ben heel normaal en mijn wensen zijn ook heel normaal dus ik snap het ook niet![]()
![]()
Doen! Niet uitstellen. Neem nou maar van Stewie aan dat je NU moet genieten.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik wilde ook minimaal 3 weken, maar dat is en geld sparen en uren sparen.
En heb ook nog wel een boel dingen in Europa die ik wil doen.
Dat weet ik wel zeker. Mensen zijn bang om nieuwe leuke dingen te ontdekken terwijl wij awesome zijn!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, dat heb ik dus ook
Ik denk dat het niet aan ons ligt, maar gewoon aan alle anderen
Niet allemaal!quote:
Waar gaan we heen?quote:
Is goed. Ik heb er 14 jaar gewoond, ik ken het wel redelijk daarquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar gaan we heen?
Ik wil het laatste weekend van november naar Londen, wil graag the Phantom of the Opera zien voor die stopt. En ben dol op de kerstsfeer daar, heb er ook 3 maanden gewoond ooit rond kerst.
Stuart little!?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is goed. Ik heb er 14 jaar gewoond, ik ken het wel redelijk daar![]()
Jij mag kiezen wat we nog meer doen. Amerika is ook al weer een jaar of wat terug dus wil ik ook graag.
Haha ik heb dus van die rare wensen. Zo wil ik the white cliffs of Dover ook nog zien vanaf de boot. En de romatische strasse route in Duitsland.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is goed. Ik heb er 14 jaar gewoond, ik ken het wel redelijk daar![]()
Jij mag kiezen wat we nog meer doen. Amerika is ook al weer een jaar of wat terug dus wil ik ook graag.
Waarom is dat raar? Dat zijn juist mega imposante en toffe dingen om te zien!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik heb dus van die rare wensen. Zo wil ik the white cliffs of Dover ook nog zien vanaf de boot. En de romatische strasse route in Duitsland.
Simpele dingen wel, maar begin me er nu pas langzaam in te vinden om zulke dingen ook alleen te doen. En eigenlijk altijd als ik iets opper wil er wel iemand met me mee, dus heb sowieso niet echt een excuus
Haha ja, maar die foto is een paar jaar oud, vanuit de juiste hoek en met veel filteringquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:01 schreef Stuart het volgende:
Maar on a serious note, ben jij dat in je fotoboek? Zo ja, wat is er dan om onzeker over te kunnen zijn
Ja, nu lijk je op Fiona uit Shrek? Schei uit hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, maar die foto is een paar jaar oud, vanuit de juiste hoek en met veel filteringin het dagelijks leven zie ik er toch wel wat anders uit
Je bent te hard voor jezelf. Het is een mooie foto en je ziet er niet opeens mismaakt uit.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, maar die foto is een paar jaar oud, vanuit de juiste hoek en met veel filteringin het dagelijks leven zie ik er toch wel wat anders uit
Haha ja, nu zie ik er zo uitquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nu lijk je op Fiona uit Shrek? Schei uit hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door MizzezAmy op 27-05-2023 23:34:19 ]Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Vrij weinig, maar je moet er wel mee over straat kunnen héquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:12 schreef Stuart het volgende:
Also, wat heb je aan iemand die belachelijk knap is en waar je geen enkel raakvlak mee heb.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, nu zie ik er zo uitLeuke foto en ik kan je zeggen dat je er niet oud uitzietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Doe effe normaal joh! Je ziet er gewoon goed uit, wat lul je nouquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vrij weinig, maar je moet er wel mee over straat kunnen hé
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuke foto en ik kan je zeggen dat je er niet oud uitziet
Er zal niets aan mankeren maar ik snap wel dat iemand zelfkritisch is hoor. Ben ikzelf namelijk ook.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]maar dat heb ik ook nooit beweerd, dat gaat over de rest van mn lichaam
toen ik 27 was dachten de mensen met wie ik werkte nog dat ik net 18 was
Oh ja, ik had het over de manquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe effe normaal joh! Je ziet er gewoon goed uit, wat lul je nou
Don't mention the name.quote:
Dat is natuurlijk erom vragen dat iemand hem mentioned.quote:
Serieus, doe het niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk erom vragen dat iemand hem mentioned.Maar ik ken hem niet, dus ik pas.
Ahh, ja fair. Je moet wel een beetje normale man aan je zijde hebben, snap ik. Eisen?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, ik had het over de man
Haha nee uiterlijk is nogal vergankelijk, ik vind het verstandig daar niet teveel waarde aan te hechten
Dat is voor mij ook de grootste afknapper ooit. Ik ga geen asbak tongen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:23 schreef Stuart het volgende:
Wat me wel zou storen is een vrouw die rookt
Hmm ja, ik ben 1,78m, dus hanteer wel een minimumlengte van 1,75m, anders voel ik me zo'n reus.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ahh, ja fair. Je moet wel een beetje normale man aan je zijde hebben, snap ik. Eisen?
Hoe groot ben je? Waar moet je kerel aan voldoen om met jou gezien te mogen worden?
Ohaiquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik ben 1,78m, dus hanteer wel een minimumlengte van 1,75m, anders voel ik me zo'n reus.
Hij moet niet te dun zijn, anders voel ik me zo'n reus
Verder boeit het me niet zoveel, beetje verzorgd, en geen lange baard, korte baard kan net. Tatoeages vind ik helemaal prima.
En geen skinny jeans![]()
En inderdaad niet roken, roken is wel een echte afknapper.
En welke eisen heb jij?
quote:
Ik ben 1,75m dus mijn wens is niet iemand groter dan 1,80m anders voel ik me een jongetje. Niet roken is geen wens maar een eis. Verder vind ik het belangrijk dat iemand enige inhoud heeft, waar je leuke en ook goede gesprekken mee kunt voeren. En ik waardeer een eigen mening.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik ben 1,78m, dus hanteer wel een minimumlengte van 1,75m, anders voel ik me zo'n reus.
Hij moet niet te dun zijn, anders voel ik me zo'n reus
Verder boeit het me niet zoveel, beetje verzorgd, en geen lange baard, korte baard kan net. Tatoeages vind ik helemaal prima.
En geen skinny jeans![]()
En inderdaad niet roken, roken is wel een echte afknapper.
En welke eisen heb jij?
Eigen mening is goed, maar niet dat die alles overstemt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben 1,75m dus mijn wens is niet iemand groter dan 1,80m anders voel ik me een jongetje. Niet roken is geen wens maar een eis. Verder vind ik het belangrijk dat iemand enige inhoud heeft, waar je leuke en ook goede gesprekken mee kunt voeren. En ik waardeer een eigen mening.
Nee, eens! Ik vind mensen die overal ja op zeggen simpel maar een dictator hoeft ook niet neequote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigen mening is goed, maar niet dat die alles overstemt.
Dat ja. Een beetje tegengas is altijd goed.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, eens! Ik vind mensen die overal ja op zeggen simpel maar een dictator hoeft ook niet nee
Ohaiquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigen mening is goed, maar niet dat die alles overstemt.
Tegengas!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ja. Een beetje tegengas is altijd goed.
Vlees op de botten, een normale persoonlijkheid, een eigen leven, een baan en een eigen vriendenkring.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ohai
En hoe ziet jouw droomvrouw eruit Thijs? (je kan nu maar beter je vriendin beschrijven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |