Oh, dat stukje detectiesoftware kun je vrij eenvoudig verwijderen. Die staat bekend om zijn false positives. Ik had hem een tijdje terug ook een keer.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op de MFT pak je alleen het beste stukje glas mee![]()
Ik opende deze week Photoshop terwijl Adobe Reader ook geopend was en toen werd ontdekt dat ik een clandestiene versie had. Dus Photoshop doet het nog maar 8 dagen ofzo
quote:hello I just got a c330f. ISO adjustment is not possible on it. if I want to push a film (example 400 to 800) I shoot as if I had an 800 and is that enough? Thank you
Ik heb een aantal dingetjes in de planning:quote:Op maandag 26 februari 2024 22:12 schreef derLudolf het volgende:
Voornemen voor dit jaar is om er wat vaker een middenformaat SLR te pakken en een statief. Goed meten, gebruik maken van gradiënt filters en zo echt mooie dia's te schieten.
Ik hoop dat ik morgen weer loop, schoot me net in de rug tijdens omspitten van de tuin. Nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:36 schreef Ouwesok het volgende:
Morgen dus weer naar Hilversum Fotografica.
zin an
Enquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik morgen weer loop, schoot me net in de rug tijdens omspitten van de tuin. Nog nooit gehad.
Eerst maar even plat en vanmiddag het er uit proberen te lopen.
Dat was veel te voorbarig. Als ik lig is het vol te houden met 500mg naproxen en paracetamol, maar daarmee is ook alles gezegd. Geen Hilversum helaas.quote:
Dat wordt dan alleen ondergetekende. Mijn schaduw had een andere datum voor de geest staan en er iets overheen gepland, die mist hem eigenlijk voor het eerst.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat was veel te voorbarig. Als ik lig is het vol te houden met 500mg naproxen en paracetamol, maar daarmee is ook alles gezegd. Geen Hilversum helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |