Met deze troela ben ik ook helemaal klaar meequote:Op donderdag 25 mei 2023 07:52 schreef spapaars het volgende:
Voor infraroodcamera's moet je oppassen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze weten allemaal van gekkigheid niet meer wat te doen daar.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Met deze troela ben ik ook helemaal klaar mee
Zie ik toch liever dan 5 minuten Babs streamsquote:Op donderdag 25 mei 2023 08:05 schreef cinsan het volgende:
we mogen ons gaan verheugen op paar uur eunice streams vrees ik
Wat is in hemelsnaam het nut van wat Eunice hier doet.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Nu heeft ze haar been in de armen als een baby en wiegt hem heen en weer. Nog even kijken hoever ze haar voet krijgt. Niet hoog genoeg dus nog even haar been naar beneden drukken, Even wachten, overdenken, rust, Dan nog maar even wiebelen met haar been
Of iets van, hoe pak ik het vandaag aan.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:32 schreef Monique___ het volgende:
Hij heeft er een zwaar hoofd in
[ afbeelding ]
Jaaa 'hoe pak ik het vandaag aan om zowie van me af te houden 'quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of iets van, hoe pak ik het vandaag aan.
Gaan ze elkaar opmaken.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:44 schreef schizolientje het volgende:
Weet je wat een leuke actie zou zijn? Een paar dagen alle spiegels verwijderen. Daar wordt pas veel tijd aan besteed vanaf opstaan tot naar bed gaan en niet alleen door Zoe
Idd ik vond Erik gisteren ook anders, met z'n uithaal naar narcianoquote:Op donderdag 25 mei 2023 07:44 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik vind het al een paar dagen een vreemde sfeer in de loods.
Net alsof ze allemaal een nieuw script hebben gekregen.
elkaar gaan opmaken geeft ook stof tot praten en actiequote:Op donderdag 25 mei 2023 08:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaan ze elkaar opmaken.
Geef ze een non stop opdracht waar ze allemaal aan moeten meedoen die 24 uur duurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |