quote:Op donderdag 25 mei 2023 00:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jeffrey is ook zo lief he? Helemaal niet schijnheilig
Het is een spel en een tv programma dus mensen die deelnemen moeten wel enigszins schijnheilig zijn af en toe, lijkt mij. Jeffrey is gewoon één van de leukere deelnemers en genoeg fans inmiddels. Ook haters maar ook veel fans. Dus hij is belangrijk voor het programma.quote:Op donderdag 25 mei 2023 00:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jeffrey is ook zo lief he? Helemaal niet schijnheilig
Face that.quote:Op donderdag 25 mei 2023 00:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Het is een spel en een tv programma dus mensen die deelnemen moeten wel enigszins schijnheilig zijn af en toe, lijkt mij. Jeffrey is gewoon één van de leukere deelnemers en genoeg fans inmiddels. Ook haters maar ook veel fans. Dus hij is belangrijk voor het programma.
Wendy ..quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
nope helaas, wie moet er winnen volgens jou chufi?
Verveling eerder.quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:04 schreef chufi het volgende:
lijkt wel een enquette ... ben je febo Charlotte?
007 ...quote:
Jeff, maar het wordt lastig. Ik denk dat Isaac dit gaat winnen uiteindelijk maar als de kijker het voor het zeggen krijgt is het Jeff.quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wie moet er winnen volgens jou freaky40?
Ik hoop ook op Wendy maar Jeffrey mag ook.quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:08 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey mag van mij ook winnen. En Marciano eigenlijk ook wel. Maar ik hoop op Wendy. Wendy gaat gigantisch verrast zijn hoeveel fans ze heeft als ze deze rls verlaat. Zoooo leuk en verdiend voor haar.
ik acht de kans aanwezig dat Isaac wint...quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:11 schreef chufi het volgende:
Jeff als winnaar vind ik ook ok ... maar Isaac sws never
Op facebook wordt dat verkondigd. Bullshit. Op die manier krijg je het programma niet verkocht aan het buitenland.quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik acht de kans aanwezig dat Isaac wint...
Alleen als ie zn geld inlevert en alleen zn salaris incasseerd.. is natuurlijk wel een optie ... We doen ICE winnen zeg 750K etc blij feestje etc ... acheter de schermen strijkt ie dan 250K op iedereen blij ...quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik acht de kans aanwezig dat Isaac wint...
Oh geen idee, niet gevolgdquote:Op donderdag 25 mei 2023 01:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Op facebook wordt dat verkondigd. Bullshit. Op die manier krijg je het programma niet verkocht aan het buitenland.
bijvoorbeeld jaquote:Op donderdag 25 mei 2023 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen als ie zn geld inlevert en alleen zn salaris incasseerd.. is natuurlijk wel een optie ... We doen ICE winnen zeg 750K etc blij feestje etc ... acheter de schermen strijkt ie dan 250K op iedereen blij ...
Dat Isaac de mol is bedoel je?quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Op facebook wordt dat verkondigd. Bullshit. Op die manier krijg je het programma niet verkocht aan het buitenland.
Iets te ver gezocht maar ik kan ook zo redeneren. Ice gaat het niet winnen maar misschien ben ik het er wel mee eens dat hij veel contact met de febo heeft en daarnaast een beloning voor Ice. Zo had ik het eventueel aangepakt als programma maker. Maar goed, we gaan het zien en ontdekken in de laatste maanden.quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen als ie zn geld inlevert en alleen zn salaris incasseerd.. is natuurlijk wel een optie ... We doen ICE winnen zeg 750K etc blij feestje etc ... acheter de schermen strijkt ie dan 250K op iedereen blij ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |