daarom , hebbert is morrie geworden, gaat er niet op beteren als ze manager isquote:Op woensdag 24 mei 2023 23:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Geen idee waar ze de verf op wil smeren.. ze draagt altijd een pruik
Nu je het zegt, volgens mij niet. Geloof dat ze vorige week zat te bedelen om een echte. Tja, dan kun je die pruik idd niet vervenquote:
Moeilijk om afstand te nemen als je met elkaar opgesloten zitquote:Op woensdag 24 mei 2023 23:24 schreef Monique___ het volgende:
zowie nu met morrie over eunice en mirthe..
'dacht dat mirthe afstand nam van eunice'
Eigen drop, zoals Wendy, Babette en Jeff lekker aan de borrel en worst zaten tijdens de periode dat Wendy manager wasquote:
Mirthe neemt ook echt wel afstand, doet heel veel dingen niet meer met Eunice die ze eerst wel deed.quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moeilijk om afstand te nemen als je met elkaar opsloten zit
Precies.quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Mirthe neemt ook echt wel afstand, doet heel veel dingen niet meer met Eunice die ze eerst wel deed.
Ik vind dat best wel knap, om in die setting toch een vorm van afstand te houden.
Google translate snapt deze zin niet.quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moeilijk om afstand te nemen als je met elkaar opsloten zit
quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:32 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Google translate snapt deze zin niet.
wat flauwquote:Op woensdag 24 mei 2023 23:32 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Google translate snapt deze zin niet.
Ik zie alleen Eunice in de hottub zitten samen met Mirthe.quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:48 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe in de hottub met haar "vijanden" .....gezel
dan loop je achter denk ik want jeff zit er ook al een poosje bij inquote:Op woensdag 24 mei 2023 23:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie alleen Eunice in de hottub zitten samen met Mirthe.
Je hebt gelijk, mijn stream stond op 23:14quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:52 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
l
[..]
dan loop je achter denk ik want jeff zit er ook al een poosje bij in
Oja, en die is vrienden met Mirthe en Eunice..Eunice noemde hij secteleider en Mirthe schijnheilige...quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:52 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
l
[..]
dan loop je achter denk ik want jeff zit er ook al een poosje bij in
liegt hij ook niet veel aanquote:Op woensdag 24 mei 2023 23:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oja, en die is vrienden met Mirthe en Eunice..Eunice noemde hij secteleider en Mirthe schijnheilige...
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:48 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe in de hottub met haar "vijanden" .....gezel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |