Omdat dit ook allemaal al besteld wasquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:08 schreef schizolientje het volgende:
inderdaad belachelijk, suikerrijke crueslie er kan geen kwark meer bij en t brood kan verder rotten
En dat gaat Mirthe ook doen, ik zou niet weten wie andersquote:Op donderdag 25 mei 2023 08:55 schreef woxxel het volgende:
[..]
Omdat ze denkt dat ze jeff wegstemmen als ze wint.
Maar volgens mij heeft babette haar op dat idee gebracht
oh, de kwark gaat in aparte schaaltje, niets gezegdquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:08 schreef schizolientje het volgende:
inderdaad belachelijk, suikerrijke crueslie er kan geen kwark meer bij en t brood kan verder rotten
Ik denk niet dat zoe het voor elkaar krijgtquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:09 schreef juul. het volgende:
[..]
En dat gaat Mirthe ook doen, ik zou niet weten wie anders
ja anders zijn er weer van die conjo's daar die geen maat kunnen houdenquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
oh, de kwark gaat in aparte schaaltje, niets gezegd
Als ze het goed hebben gedaan moeten er broden in de vriezer zijn gestopt.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat dit ook allemaal al besteld was
Ze kunnen nu wel 5 dagen alleen maar brood gaan eten
Maar dan kunnen ze de helft van het bestelde ook weg doen
De cruesli wordt apart gehouden. De kwark gaat eerst in de kom. Zelf cruesli toevoegen. Anders is de cruesli niet meer cruesli maar zachte zooiquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:08 schreef schizolientje het volgende:
Eunice.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:09 schreef juul. het volgende:
[..]
De vriezers zijn afgeladen volquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze het goed hebben gedaan moeten er broden in de vriezer zijn gestopt.
inderdaad alleen al voor jerrold en kenzyquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:09 schreef juul. het volgende:
[..]
die ligt propvol al.. en nog ligt er heel veeel brood gewoon in de keukenquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze het goed hebben gedaan moeten er broden in de vriezer zijn gestopt.
2 konden zo wegquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die ligt propvol al.. en nog ligt er heel veeel brood gewoon in de keuken
Lieten jeff en ice gister zien
ja dat dus.....................quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 konden zo weg
Waren al beschimmeld
En zoals wendy zei
Je moet als manager ook zelf in de koelkasten en diepvriezen kijken wat er nog allemaal is
Die voor geprutte cruesley kun je bewaren, kwark heeft ook een ruime houdbaarheidsdatum daar kijken ze niet eens naarquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat dit ook allemaal al besteld was
Ze kunnen nu wel 5 dagen alleen maar brood gaan eten
Maar dan kunnen ze de helft van het bestelde ook weg doen
kwark hadden ze nog als tussendoortje kunnen gebruiken.. snap de logica ook niet om nu geen brood te etenquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:17 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Die voor geprutte cruesley kun je bewaren, kwark heeft ook een ruime houdbaarheidsdatum daar kijken ze niet eens naar
Er is gisteren aardig wat weggegooid uit de koelkastenquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:17 schreef Verida het volgende:
Is dus een wijze les geweest voor ZoeManagen van het eten voor een grote groep waarbij iedere kookgroep voor zichzelf besteld, is zo simpel nog niet.
Dus nu is er een overvloed aan brood, is jammer, maar verder vind ik het niet zo erg. Weggooien en opnieuw beginnen. Het was kwalijker geweest als er nu een bizarre hoeveelheid duur vlees zou zijn geweest wat weg had liggen rotten.
Zoe heeft verder wel geprobeerd om in ieder geval wat voorraad voor slechtere dagen op te bouwen, vind ik wel netjes.
Geen idee. Hij liep naar het bord om te kijken wat er op het programma staat en veranderde de datum op zijn zelf gemaakte houten kalender en lipe toen naar de keuken en zei dat hij zijn naam hoorde vallen maar niet waarover het ging. Zoe stond in de badruimte nog te ratelen enIsaac deed er vaag over. Erik zei toen iets van: [i]als je niet weet op wie je moet stemmen stem op de kerel linksboven in dat grijze pak?quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kwark hadden ze nog als tussendoortje kunnen gebruiken.. snap de logica ook niet om nu geen brood te eten
als je nu gaat schuiven met van alles en nog wat om in ieder geval het brood op te krijgen, ben je in mijn ogen fout bezigquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kwark hadden ze nog als tussendoortje kunnen gebruiken.. snap de logica ook niet om nu geen brood te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |