En wederom weer een kijkcijfer Top 25 notering, gebeurd steeds vaker. Kom maar op met dat persbericht dat we vanaf september gewoon vrolijk door gaan met een nieuwe ploeg van 40 deelnemers, op naar nog een Jaar van je Leven.
De uitgesteld kijken cijfers van vorige week vrijdag:
En weer een prachtige Top 25 notering. Moge duidelijk zijn dat het verhuizen van het uitzendtijdstip de show geen windeieren gelegd heeft. Niets meer aan doen!
De uitgesteld kijken cijfers van vorige week vrijdag:
Zou iemand (@spapaars ?) van mij vanaf volgende week maandag de uitgesteld kijken cijfers hier kunnen bij houden? Ben 2 weken er van tussen. Alvast dank.
Op vrijdag 16 juni 2023 10:05 schreef freaky40 het volgende: Mmm, toch het Jeff effect wat de cijfers hooghield wat nu is weggevallen…Told you zo…
Dat kan je nog niet zeggen van 1 dag En daarbij is het ook saai en warm weer.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen! Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b] Dot houdt van lekker vlot :P
Opvallend. Laatste dagen scoort het betere cijfers dan Lang Leve de Liefde (247.000) Zal met het mooie weer te maken hebben, maar daar heeft EJVJL minder last van.
[ Bericht 1% gewijzigd door spapaars op 17-06-2023 09:37:54 ]