-knip- offtopicquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet wel,De echte zijn van Louis Vuitton.
-knip- offtopicquote:
nee van de winkel in amsterdamquote:
bij niet breed hebben , daar versta ik ook onder dat je niet veel geld te besteden hebt. Of in ieder geval het niet meteen kunt kopen, idd eerst moet sparen ervoorquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Niets te kort komen en het niet breed hebben kunnen heel goed samengaan (uit ervaring), ik bedoelde meer dat er daar thuis eerst gespaard wordt voor dingen, dat niet zomaar alles kan
Tja dat is 'een uitleg geven aan'... mijn gevoel zegt dat ze om heel andere redenen gepest werd (natuurlijk een aanname) als je nu al zoveel maanden hoort en ziet hoe Zoë is/doet......ze zal nooit zeggen dat ze gepest werd omdat ze 'dom' was of iets aan haar uiterlijk mankeerde (ze heeft al van alles op laten knappen e.d.)quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee van de winkel in amsterdam
Zoe heeft ook vaak gezegd dat ze denkt dat ze zo gepest werd omdat zij het beter had thuis
de keukenbaasquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:50 schreef greysbones het volgende:
de manager weet niet van wie de eieren zijn
wendy heeft eieren nodig voor iets
zoe weet het allemaal niet
moet ze maar aan Janet vragen
wat heeft zowie dan al laten doen??quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja dat is 'een uitleg geven aan'... mijn gevoel zegt dat ze om heel andere redenen gepest werd (natuurlijk een aanname) als je nu al zoveel maanden hoort en ziet hoe Zoë is/doet......ze zal nooit zeggen dat ze gepest werd omdat ze 'dom' was of iets aan haar uiterlijk mankeerde (ze heeft al van alles op laten knappen e.d.)
Hier heb je ei.quote:
ze heeft filler(of botox) in haar neus laten spuitenquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja dat is 'een uitleg geven aan'... mijn gevoel zegt dat ze om heel andere redenen gepest werd (natuurlijk een aanname) als je nu al zoveel maanden hoort en ziet hoe Zoë is/doet......ze zal nooit zeggen dat ze gepest werd omdat ze 'dom' was of iets aan haar uiterlijk mankeerde (ze heeft al van alles op laten knappen e.d.)
Neus en kin.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wat heeft zowie dan al laten doen??
heeft ze daarom zo'n (vind ik) raar gezicht?
wow haar kin zelfs?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hier gelezen dat ze iets aan haar neus heeft laten doen, verder waag ik me niet aan te veronderstellen waaraan nog meer.... ze heeft zelf ook een paar keer iets er over gezegd (maar dat is bij mij niet blijven hangen, sorry)quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wat heeft zowie dan al laten doen??
heeft ze daarom zo'n (vind ik) raar gezicht?
En een loep.quote:
toch knapquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:56 schreef pingu66 het volgende:
Zoë, Jeff heeft twee eieren gepakt vraag maar aan Jeff of Janet.
Wendy ook licht geïrriteerd.
Tik......tak....tik.,tak.....tik...tak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |