Topquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan je in je profiel regelen https://forum.fok.nl/user/profile.
Succes!
Och jesusquote:
Had het gezien en gefixtquote:Op maandag 26 juni 2023 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien ter overvloede.. maar de COS is kaputt, of de LAPO heeft een gewone topic aangemaakt
quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:15 schreef Hoempah het volgende:
Na 5 topics zie ik dat er in de afbeelding van het filmpjes topic een typo staat.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:15 schreef Hoempah het volgende:
Na 5 topics zie ik dat er in de afbeelding van het filmpjes topic een typo staat.![]()
[ afbeelding ]
Past je eigen post gedrag dan ook gelijk wat aan. Reageer niet op posts die je niet aanstaan en zet gewoon een trquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:04 schreef freaky40 het volgende:
Valt me weer op dat er in de COS bij alles wat ik schrijf een lading aan verwijtende postings komen aan mijn adres van figuren (het bekende vaste clubje breidames) die dat telkens doen en haast nooit mee posten van wat er op de streams te zien is maar alleen maar . Ik ben daar goed klaar mee en zal vanaf heden nu elke posting TR'en als dit gebeurd!
En andere posten ook zoals ze posten. Je moet niet andere verwijten wat je zelf doetquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:15 schreef freaky40 het volgende:
Ik post zoals ik post, en dat laatste zal ik gelijk vanaf nu onherroepelijk doen.
Ik verwijt me zelf niets, maar hier wordt graag met 2 maten gemeten blijkbaar....quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En andere posten ook zoals ze posten. Je moet niet andere verwijten wat je zelf doet
Daar gaan we weerquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik verwijt me zelf niets, maar hier wordt graag met 2 maten gemeten blijkbaar....
Wel grappig, dat je een ander iets verwijt, waar jezelf debet aan bent. Omgekeerde wereld ook wel. Dotteke heeft het goed verwoord en daar sluit ik mij ook bij aan. Ik laat het daar ook bijquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik verwijt me zelf niets, maar hier wordt graag met 2 maten gemeten blijkbaar....
JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #6quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:54 schreef Brenco het volgende:
Waar staan de filmpjes en gifstoffen ik vind ze niet meer terug? Groetjes
Ik had ze net vanmorgen weer sticky gezet, was ze ook aan het zoeken geweestquote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:54 schreef Brenco het volgende:
Waar staan de filmpjes en gifstoffen ik vind ze niet meer terug? Groetjes
Het moet niet gekker worden zeg ten eerste is het hier niet bedoeld om zo over users te pratenquote:Op zondag 2 juli 2023 09:52 schreef Frummelie het volgende:
Dot, betekent het zwijgen van jou nou, dat je Verida gelijk geeft in deze want dan zakt echt m'n broek af.
Ik hou er niet van terecht gewezen te worden voor iets wat ik niet gedaan heb.. als ik fout zit prima...
Die vrouw moet echt een keer ophouden, zij is degene die altijd de cos komt verneuken al is ze de laatste tijd iets milder..
Sorry voor mijn woordkeuze maar ik ben woest
Ten derde nog een algemene waarschuwing voor de derde keer deze morgenquote:Op zondag 2 juli 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik zet dan een TR, maar volgens mij was dat ook niet tegen jou bedoeld want je zei niets verkeerds
Iedereen moet zijn eigen mening over een deelnemer kunnen hebben als het in het nette blijft
Het is hier al hartstikke gek dus wat dat betreft... maar users moeten geen sprookjes vertellen... " om zo over users te praten"... en zij mag mij wel te kakke zetten, hou toch op!quote:Op zondag 2 juli 2023 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden zeg ten eerste is het hier niet bedoeld om zo over users te praten
Ten tweede had ik je antwoord gegeven.
[..]
Ten derde nog een algemene waarschuwing voor de derde keer deze morgen
Dotteke in JAA / [JAA COS #1899] Marciano en Babette zijn narcisten.
Ten vierde was ik er niet omdat ik bezoek kreeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |