quote:Op maandag 12 juni 2023 10:19 schreef Sestra666 het volgende:
Lekker makkelijk, discussie gesloten..
Wat is een discussie dan, zonder een weerwoord?
Wordt het te lastig dan?
quote:Op maandag 12 juni 2023 08:10 schreef Deisyy het volgende:
Jullie missen duidelijk mijn punt, ik probeer het nu al weken uit te leggen, maar blijkbaar willen een aantal het niet snappen, dat is jammer, maar ik blijf niet uitleggen.
Ik wil het proberen te begrijpen, dus Jeff hele dagen voor alles en nog wat uitmaken is niet sfeer verziekend?quote:Op maandag 12 juni 2023 06:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grappig dat je dit allemaal op Jeffrey betrekt, daar heeft het namelijk helemaal niets mee te maken, het gaat niet om persoonlijke voorkeuren, want die mag iedereen hebben. Het gaat om fatsoen en sfeer verziekend posten.
Dat is nergens gezegd, je blijft maar op Jeff hameren. Over andere gebeurd het net zo, daar ontkom je nooit aan.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik wil het proberen te begrijpen, dus Jeff hele dagen voor alles en nog wat uitmaken is niet sfeer verziekend?
Over Moraima steeds in herhaling vallend dat ze vet is, die roze broek, dat ze niets kan, geen opdracht haalt, dat is ook niet sfeer verziekend.
Over Babette mag ook alles gezegd worden.
En nu over bepaalde bewoners niet, want sfeerverziekend?
En de bewoners zeggen dat het saai is, dat ze zich vervelen, maar in de COS mogen we het niet zeggen?
Ik begrijp er niets meer van.
Jij haalt alleen de naam Jeff uit mijn posts, niet die van Moraima, of Babbette, waar jij zo'n hekel aan hebt.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nergens gezegd, je blijft maar op Jeff hameren. Over andere gebeurd het net zo, daar ontkom je nooit aan.
Er is ook niet gezegd dat het niet mag er is gevraagd of het wat minder kan.
Mag je iemand niet mag je dat rustig zeggen en als je het saai vind is dat ook geen probleem
Maar het gaat meer over de hele dag door.
En zoals ik het al zei het was een verzoek van Deisyy nergens staat dat het niet mag.
Je hebt in deze gelijk, die had ik er ook bij moeten zetten mijn excuusquote:Op maandag 12 juni 2023 10:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij haalt alleen de naam Jeff uit mijn posts, niet die van Moraima, of Babbette, waar jij zo'n hekel aan hebt.
Maar het maakt niet uit. Ik begrijp het nog steeds niet, maar ik laat het hier maar bij.
Jij snapt het ook al niet. Het heeft niks met de bewoners te maken het gaat om gelijke monniken gelijke kappen.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik is klein en zij zijn groot en da's nie eerlijk. Dat gehalte bespeur ik hier en ook in de cos. Een ander mag alles en wij mogen niets. Hoe oud zijn we? Elke RLS hetzelfde kinderachtige gezeik. Volwassen mensen die zich druk maken om mensen, die ze helemaal niet kennen in reallive. Deisyy probeert het nu al voor de zoveelste keer uit te leggen, maar het wil er niet in. Dodelijk vermoeiend moet het zijn, om telkens in herhaling te moeten vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit slaat helemaal als een tang op een varken..quote:Op maandag 12 juni 2023 12:52 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen die het niet met je eens is 'snapt het niet'? Da's wel makkelijk he?
Zie je, volgens jou snap ik het nu ook al niet. Bedankt voor je bevestigingquote:Op maandag 12 juni 2023 12:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit slaat helemaal als een tang op een varken..
Er valt niets meer te tikkenquote:Op maandag 12 juni 2023 13:08 schreef Flow3r het volgende:
Is wel een leuke manier om mee te kleppen als je de streams niet eens aan hebt, gewoon elke keer inhaken als er iemand iets negatiefs zegt over een bewoner en ombuigen naar iets positiefs
Moeten er nog wel users zijn die iets tikken wat op de streams te zien is
Alles tussen [ ] laat je staan en dan bedenk je een titel . De nummering verandert vanzelf.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:51 schreef lojanda het volgende:
Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe ik een nieuw deel open?
Klik opquote:Op maandag 12 juni 2023 13:51 schreef lojanda het volgende:
Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe ik een nieuw deel open?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |