abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 10:23:27 #126
184769 crew  Deisyy
pi_209485470
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 10:19 schreef Sestra666 het volgende:
Lekker makkelijk, discussie gesloten..
Wat is een discussie dan, zonder een weerwoord? :?
Wordt het te lastig dan?
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 08:10 schreef Deisyy het volgende:
Jullie missen duidelijk mijn punt, ik probeer het nu al weken uit te leggen, maar blijkbaar willen een aantal het niet snappen, dat is jammer, maar ik blijf niet uitleggen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_209485523
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 06:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Grappig dat je dit allemaal op Jeffrey betrekt, daar heeft het namelijk helemaal niets mee te maken, het gaat niet om persoonlijke voorkeuren, want die mag iedereen hebben. Het gaat om fatsoen en sfeer verziekend posten.
Ik wil het proberen te begrijpen, dus Jeff hele dagen voor alles en nog wat uitmaken is niet sfeer verziekend?
Over Moraima steeds in herhaling vallend dat ze vet is, die roze broek, dat ze niets kan, geen opdracht haalt, dat is ook niet sfeer verziekend.
Over Babette mag ook alles gezegd worden.
En nu over bepaalde bewoners niet, want sfeerverziekend?
En de bewoners zeggen dat het saai is, dat ze zich vervelen, maar in de COS mogen we het niet zeggen?

Ik begrijp er niets meer van. :{
if it's meant to be, it will be
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 10:34:52 #128
388664 crew  Dotteke
pi_209485561
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 10:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik wil het proberen te begrijpen, dus Jeff hele dagen voor alles en nog wat uitmaken is niet sfeer verziekend?
Over Moraima steeds in herhaling vallend dat ze vet is, die roze broek, dat ze niets kan, geen opdracht haalt, dat is ook niet sfeer verziekend.
Over Babette mag ook alles gezegd worden.
En nu over bepaalde bewoners niet, want sfeerverziekend?
En de bewoners zeggen dat het saai is, dat ze zich vervelen, maar in de COS mogen we het niet zeggen?

Ik begrijp er niets meer van. :{
Dat is nergens gezegd, je blijft maar op Jeff hameren. Over andere gebeurd het net zo, daar ontkom je nooit aan.
Er is ook niet gezegd dat het niet mag er is gevraagd of het wat minder kan.
Mag je iemand niet mag je dat rustig zeggen en als je het saai vind is dat ook geen probleem
Maar het gaat meer over de hele dag door.
En zoals ik het al zei het was een verzoek van Deisyy nergens staat dat het niet mag.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_209485685
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 10:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is nergens gezegd, je blijft maar op Jeff hameren. Over andere gebeurd het net zo, daar ontkom je nooit aan.
Er is ook niet gezegd dat het niet mag er is gevraagd of het wat minder kan.
Mag je iemand niet mag je dat rustig zeggen en als je het saai vind is dat ook geen probleem
Maar het gaat meer over de hele dag door.
En zoals ik het al zei het was een verzoek van Deisyy nergens staat dat het niet mag.
Jij haalt alleen de naam Jeff uit mijn posts, niet die van Moraima, of Babbette, waar jij zo'n hekel aan hebt.
Maar het maakt niet uit. Ik begrijp het nog steeds niet, maar ik laat het hier maar bij.
if it's meant to be, it will be
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 10:48:30 #130
388664 crew  Dotteke
pi_209485714
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 10:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Jij haalt alleen de naam Jeff uit mijn posts, niet die van Moraima, of Babbette, waar jij zo'n hekel aan hebt.
Maar het maakt niet uit. Ik begrijp het nog steeds niet, maar ik laat het hier maar bij.
Je hebt in deze gelijk, die had ik er ook bij moeten zetten mijn excuus
  maandag 12 juni 2023 @ 11:06:49 #131
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_209485963
Ik heb vooral in het begin veel verslag gedaan van wat er op stream is met af en toe een geintje erbij.
Soms ging ik ook wat te ver.
Wat het voor mij verziekte behalve al dat gezeik, dat ik niets over Erik mag tikken, dat dat gewoon keihard wordt ontkent door users die gewoon niet alles horen, als ik al maanden bewoners hoor klagen over zijn stank en zijn gewoontes dan tik ik dat en soms dus met mijn eigen commentaar erbij dat ik hem walgelijk vind. Nou dat mag niet hoor want Erik is een speciaaltje en dat is allemaal niet waar.
Wel dus, we zien het steeds meer, het gevreet van zijn eigen lichaam, de bewoners die nog meer klagen over stank en korstjes en nagels die overal liggen. Mirthe die zich soms ongemakkelijk voelt omdat hij haar weer zit aan te staren of in haar space zit maar dat mag allemaal niet meer gezegd worden, ook al is het op de stream want het is Erik. Gister had ik hele lappen tekst kunnen tikken over Erik en wat de bewoners weer vertelde over hem, dag ervoor ook maar ja, is Erik he, dat mag niet want Erik zegt dat ie autist is. Dus zeggen dat het een vieze smeerlap is op diverse fronten is verboden. Van de week vertelde Mirthe een verhaal over een jeugdvriend van haar ouders, typje Erik en dat ze niet snapte dat die mocht oppassen op 3 jonge meiden. Ze weet niet of er iets is gebeurt maar ze weet nog wel dat ze het niet leuk vond en heeft er nog nachtmerries over. Ik snap nu dus nog veel meer van die connectie tussen die 2 maar ik ben geen psycholoog en mijn verhaaltje hier is alweer lang genoeg.
Dat gedoe met dat getik over die tampons ging mij ook te ver maar helaas is dat wat Erik allemaal wel doet ook al best erg maar ja.... Erik is autist he dus mag je er niets van zeggen. :')

Fijne dag verder mensjes.
pi_209486340
Hier nog steeds de naam jeff?
Get over it!
Ik vond t ook jammer van sommige bewoners dat ze weg zijn.

Het is nog steeds hetzelfde in de loods met 1 persoon minder.Het is even wennen, maar het komt wel goed hoor.
  maandag 12 juni 2023 @ 12:15:45 #133
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_209486675
Ik is klein en zij zijn groot en da's nie eerlijk. Dat gehalte bespeur ik hier en ook in de cos. Een ander mag alles en wij mogen niets. Hoe oud zijn we? Elke RLS hetzelfde kinderachtige gezeik. Volwassen mensen die zich druk maken om mensen, die ze helemaal niet kennen in reallive. Deisyy probeert het nu al voor de zoveelste keer uit te leggen, maar het wil er niet in. Dodelijk vermoeiend moet het zijn, om telkens in herhaling te moeten vallen.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  maandag 12 juni 2023 @ 12:44:51 #134
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_209487051
Nou ja, in elk geval werd er goed geluisterd naar klagers over negatieve Cossen in DM, inmiddels wordt er hier openlijk geklaagd over teveel positieve, kumbaya Cossen, nu maar hopen dat ook dáar naar wordt geluisterd c_/
pi_209487074
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik is klein en zij zijn groot en da's nie eerlijk. Dat gehalte bespeur ik hier en ook in de cos. Een ander mag alles en wij mogen niets. Hoe oud zijn we? Elke RLS hetzelfde kinderachtige gezeik. Volwassen mensen die zich druk maken om mensen, die ze helemaal niet kennen in reallive. Deisyy probeert het nu al voor de zoveelste keer uit te leggen, maar het wil er niet in. Dodelijk vermoeiend moet het zijn, om telkens in herhaling te moeten vallen.
Jij snapt het ook al niet. Het heeft niks met de bewoners te maken het gaat om gelijke monniken gelijke kappen.
Gewoon omdat het kan!
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 12:52:59 #136
18653 crew  D.
pi_209487150
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:46 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Jij snapt het ook al niet
Iedereen die het niet met je eens is 'snapt het niet'? Da's wel makkelijk he? :D
  maandag 12 juni 2023 @ 12:54:13 #137
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_209487162
En ik heb eerder geklaagd over al die meningen van users, meningen die er niet toe doen,tik gewoon wat je op de streams ziet ? En als dat is dat Erik uit zijn neus vreet dan is dat zo, hoeft niemand zijn mening te komen geven dat hij misschien gepest is in zijn verleden of andere verklaringen / excuses te zoeken die er niet toe doen want díe meningen zijn níet op de streams .

Maar goed, kennelijk is ervoor gekozen meningen van users over bewoners toe te staan, daar horen dan ook negatieve meningen bij, die kunnen dan weer gevolgd worden door een positieve etc etc :O Heeft voor mij niks met de streams te maken maar daar is voor gekozen dus dan is dat zo.
En nee, het zijn niet steeds dezelfde users die in herhaling vallen

Maar misschien had ik ook elke keer als Babette werd afgezeken eens moeten komen met een mening waarom ze lacht op die manier, misschien is dat wel uit onzekerheid en is ze vroeger gepest ? Je weet het niet he ? oO<

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209487175
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:52 schreef D. het volgende:

[..]
Iedereen die het niet met je eens is 'snapt het niet'? Da's wel makkelijk he? :D
Dit slaat helemaal als een tang op een varken.. :D
Gewoon omdat het kan!
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 12:56:52 #139
18653 crew  D.
pi_209487189
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:55 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Dit slaat helemaal als een tang op een varken.. :D
Zie je, volgens jou snap ik het nu ook al niet. Bedankt voor je bevestiging :Y
pi_209487204
Maar ik hou ermee op, ik lees net dat users niet op elkaar mogen reageren hier... dus basta.
Gewoon omdat het kan!
  maandag 12 juni 2023 @ 13:08:55 #141
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_209487312
Is wel een leuke manier om mee te kleppen als je de streams niet eens aan hebt, gewoon elke keer inhaken als er iemand iets negatiefs zegt over een bewoner en ombuigen naar iets positiefs

Moeten er nog wel users zijn die iets tikken wat op de streams te zien is :+
  maandag 12 juni 2023 @ 13:15:41 #142
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_209487379
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:08 schreef Flow3r het volgende:
Is wel een leuke manier om mee te kleppen als je de streams niet eens aan hebt, gewoon elke keer inhaken als er iemand iets negatiefs zegt over een bewoner en ombuigen naar iets positiefs

Moeten er nog wel users zijn die iets tikken wat op de streams te zien is :+
Er valt niets meer te tikken ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 13:16:40 #143
184769 crew  Deisyy
pi_209487394
Nogmaals :

Dit is geen discussie topic voor users onderling, zie OP

[quote]Welkom in het feedbacktopic van Een Jaar Van Je Leven, ofwel JAA. Hier kun je bijna alle vragen/opmerkingen aan de moderators kwijt over de moderatie van het JAA-forum.[/quote]

Deze discussie is nu wel klaar, anders worden hier posts verwijderd.
pi_209487772
Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe ik een nieuw deel open?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  maandag 12 juni 2023 @ 14:57:42 #145
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_209488483
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:51 schreef lojanda het volgende:
Alles tussen [ ] laat je staan en dan bedenk je een titel . De nummering verandert vanzelf.
[JAA COS #1847] nieuwe titel
Duhh !
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 15:17:37 #146
388664 crew  Dotteke
pi_209488644
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:51 schreef lojanda het volgende:
Klik op
Het donkere gedeelte kan je weghalen en daar een nieuwe TT in zetten en dan net als je een berichtje gepost hebt op invoeren klikken. Altijd alles wat tussen de [ ] staat laten staan
pi_209488718
Dat is alles? :D Nou dan moet mij dat ook lukken.. ik ga het proberen de volgende keer.

Bedankt allemaal voor de snelle reactie ^O^
pi_209530123
Edit
Allemaal cabaretteketet!
pi_209530536
Hoe kan ik een onderschrift plaatsen?
  Moderator vrijdag 16 juni 2023 @ 10:38:30 #150
184769 crew  Deisyy
pi_209530554
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 10:36 schreef lojanda het volgende:
Hoe kan ik een onderschrift plaatsen?
Dat kan je in je profiel regelen https://forum.fok.nl/user/profile.
Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')