abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209482366
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 21:49 schreef Judiwi het volgende:

[..]
Nou het is beter dat ik mijn mond hou. Want dit is te gek voor woorden. Fok geen EO
Vergeet niet dat je 1 van de 15 ofzo bent die elke dag even komt vertellen hoe saai en kut het is.
Dat wordt een beetje veel.
  zondag 11 juni 2023 @ 22:11:52 #102
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_209482385
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 22:10 schreef mootie het volgende:

[..]
Vergeet niet dat je 1 van de 15 ofzo bent die elke dag even komt vertellen hoe saai en kut het is.
Dat wordt een beetje veel.
Maar het mag wél.. mensen erop aanspreken is ook vervelend..ieder zijn mening
pi_209483606
Ik post niet veel meer in COS en volg de streams nog amper. Ik lees nog wel elke dag even wat er is gebeurd, niets dus.
Het begint er op te lijken dat zowel de bewoners het leven in de loods en elkaar zat zijn en wij de bewoners. Er wordt veel negatief gepost, dat klopt. Ik lees nu dat dat niet meer mag. Dit verbaasd mij wel, omdat over Jeff (ja ik zeg het toch) dagelijks gepost mocht worden dat hij een alcoholist was, een narcist een engbek, dat hij de loods uit moest, hij werd bipolair en weet ik het wat voor psychische ziektes toegeschreven.
Ik heb nooit gelezen dat we wat positiever over Jeff moesten posten, dat het misschien wel wat te ver ging en dat mensen er door wegbleven.
Er zouden zelfs mensen terug komen als Jeff EINDELIJK opgerot was.
De Cos is rustiger dan ooit. Ligt het aan het mooie weer? Of ligt het aan het ook aan vertrek van Jeff?

[ Bericht 0% gewijzigd door Aardbeienmoes op 12-06-2023 01:30:10 ]
if it's meant to be, it will be
pi_209483664
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 01:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik post niet veel meer in COS en volg de streams nog amper. Ik lees nog wel elke dag even wat er is gebeurd, niets dus.
Het begint er op te lijken dat zowel de bewoners het leven in de loods en elkaar zat zijn en wij de bewoners. Er wordt veel negatief gepost, dat klopt. Ik lees nu dat dat niet meer mag. Dit verbaasd mij wel, omdat over Jeff (ja ik zeg het toch) dagelijks gepost mocht worden dat hij een alcoholist was, een narcist een engbek, dat hij de loods uit moest, hij werd bipolair en weet ik het wat voor psychische ziektes toegeschreven.
Ik heb nooit gelezen dat we wat positiever over Jeff moesten posten, dat het misschien wel wat te ver ging en dat mensen er door wegbleven.
De Cos is rustiger dan ooit. Ligt het aan het mooie weer? Of ligt het aan het ook aan vertrek van Jeff?
Dat kan zijn dat je er niks meer aan vind. Dat is prima. Stoppen met kijken is ook een optie in plaats van meerdere keren per dag melden hoe saai het wel niet is.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_209483676
quote:
2s.gif Op maandag 12 juni 2023 01:49 schreef engine het volgende:

[..]
Dat kan zijn dat je er niks meer aan vind. Dat is prima. Stoppen met kijken is ook een optie in plaats van meerdere keren per dag melden hoe saai het wel niet is.
Ik post nog amper, dus neem aan dat dit niet tegen mij gericht is, maar ook geen echte reactie op mijn post.
Ik vind het heel jammer hoe e.e.a. gegaan is. Ik heb met veel mensen hier met veel plezier en lol gepost en die weten ook wie ik daar mee bedoel.
pi_209483758
quote:
Aardbeienmoes heeft wel een punt met haar zin : "Dit verbaasd mij wel, omdat over Jeff (ja ik zeg het toch) dagelijks gepost mocht worden dat hij een alcoholist was, een narcist een engbek, dat hij de loods uit moest, hij werd bipolair en weet ik het wat voor psychische ziektes toegeschreven." In het begin werd er al heel veel negatieve dingen gepost over Jeffrey toen met dat alcohol. Vond ik zelf ook echt niet tof. Zo is het polariseren begonnen en werkt nu zelfs nog door nadat Jeffrey de loods heeft verlaten. Dat vind ik dan wel ontzettend jammer.

Maar gaan we de COS voorgoed verzieken door het polariseren van het onderwerp Jeffrey? Of gaan we daar met ons allen boven staan. Leuk met elkaar hebben de laatste maandjes. Iets minder herhalend negatief gedoe over een persoon. Ik denk echt dat er nog genoeg gaat gebeuren.

Laten we met ons allen nu voor Wendy zijn? Is dat een optie? Of heeft iemand nog een andere voorkeur?

Dit moet ontspanning zijn. Voor mij lukt dat wel. Lieverds. Er is eigenlijk maar een enkeling of twee die echt van treiteren houden in de COS. En daar komen we pas achter als we met ons allen weer vriendelijk tegen elkaar zijn. Echt waar. Laten we die paar personen hun zin niet geven en weer lol met elkaar hebben.

Ik ga er voor.
pi_209483779
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 02:37 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
Aardbeienmoes heeft wel een punt met haar zin : "Dit verbaasd mij wel, omdat over Jeff (ja ik zeg het toch) dagelijks gepost mocht worden dat hij een alcoholist was, een narcist een engbek, dat hij de loods uit moest, hij werd bipolair en weet ik het wat voor psychische ziektes toegeschreven." In het begin werd er al heel veel negatieve dingen gepost over Jeffrey toen met dat alcohol. Vond ik zelf ook echt niet tof. Zo is het polariseren begonnen en werkt nu zelfs nog door nadat Jeffrey de loods heeft verlaten. Dat vind ik dan wel ontzettend jammer.

Maar gaan we de COS voorgoed verzieken door het polariseren van het onderwerp Jeffrey? Of gaan we daar met ons allen boven staan. Leuk met elkaar hebben de laatste maandjes. Iets minder herhalend negatief gedoe over een persoon. Ik denk echt dat er nog genoeg gaat gebeuren.

Laten we met ons allen nu voor Wendy zijn? Is dat een optie? Of heeft iemand nog een andere voorkeur?

Dit moet ontspanning zijn. Voor mij lukt dat wel. Lieverds. Er is eigenlijk maar een enkeling of twee die echt van treiteren houden in de COS. En daar komen we pas achter als we met ons allen weer vriendelijk tegen elkaar zijn. Echt waar. Laten we die paar personen hun zin niet geven en weer lol met elkaar hebben.

Ik ga er voor.
Zelfs nu wordt nog bijna dagelijks gemeld hoe fijn het is dat Jeff is opgerot, hoe blij ze zijn, alsof de users op Cos dement zijn en we het nog niet weten. Dat mag wel, want Jeff, de eikel.
Nu anderen het pispaaltje worden, na het vertrek van Jeff is het ineens erg? Sorry hoor, maar ik vind dat niet een beetje hypocriet, maar heel erg. Nu roepen ach en wee, want Erik? Babet mag je wel afzeiken, Mirthe en Erik dan weer niet, want zielig. Ik vind het voor niemand zielig, want je kiest voor dit programma en je weet hoe er over je geschreven kan worden. Ook voor Jeff vond ik het niet zielig, maar wel veel en veel te ver gaan vaak.
pi_209483801
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 02:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Zelfs nu wordt nog bijna dagelijks gemeld hoe fijn het is dat Jeff is opgerot, hoe blij ze zijn, alsof de users op Cos dement zijn en we het nog niet weten. Dat mag wel, want Jeff, de eikel.
Nu anderen het pispaaltje worden, na het vertrek van Jeff is het ineens erg? Sorry hoor, maar ik vind dat niet een beetje hypocriet, maar heel erg. Nu roepen ach en wee, want Erik? Babet mag je wel afzeiken, Mirthe en Erik dan weer niet, want zielig. Ik vind het voor niemand zielig, want je kiest voor dit programma en je weet hoe er over je geschreven kan worden. Ook voor Jeff vond ik het niet zielig, maar wel veel en veel te ver gaan vaak.
Ja dat met Jeffrey vond ik in het begin ook te ver gaan maar wat er nu gebeurt met een Erik gaat ook te ver. Soms wordt je er in mee getrokken onbewust en ga je ook negatief posten in de COS. Nogmaals als we daar mee stoppen zie je pas de users die echt kwaad willen spreken. De rollen worden nu omgekeerd. Die users hebben hun zin nu een bepaalde groep zich afzet tegen de moderators. Mijn visie. Denk er maar over na en ook over hoe het een half jaar geleden aan toe ging. Mijn visie op het geheel. Kan fout zijn hoor. Maar ik denk het niet. DM me maar voor verduidelijking wie dat wilt.

Genoeg hele toffe users.
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 06:04:42 #109
184769 crew  Deisyy
pi_209484039
quote:
Grappig dat je dit allemaal op Jeffrey betrekt, daar heeft het namelijk helemaal niets mee te maken, het gaat niet om persoonlijke voorkeuren, want die mag iedereen hebben. Het gaat om fatsoen en sfeer verziekend posten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 12 juni 2023 @ 07:09:49 #110
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_209484172
Fatsoen is een scheldwoord op (a)sociale media zo ook op FOK! , iedereen die ook maar een beetje fatsoenlijk is wordt voor gek verklaart want daar is FOK! niet voor bedoelt.

Dit is FOK! hoor ..fatsoen is een forum verder hoor je de schreeuwers schreeuwen.
Duhh !
pi_209484327
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 06:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Grappig dat je dit allemaal op Jeffrey betrekt, daar heeft het namelijk helemaal niets mee te maken, het gaat niet om persoonlijke voorkeuren, want die mag iedereen hebben. Het gaat om fatsoen en sfeer verziekend posten.
Grappig dat jij dit allemaal tikt want het heeft duidelijk wel met voorkeur te maken.. en vooral jouw voorkeur.

Het is zo overduidelijk dat er geen reprimande in de cos komt als, of Jeff of Babette met de grond gelijk wordt gemaakt.. dat suddert lekker voort, uren, dagen... zonder maar 1 terechtwijzing... dan gaat het over Erik en terecht want Erik is nu eenmaal een spraakmakend figuur daar heeft de FEBO het zelf naar gemaakt door hem in beeld te brengen met z'n smerige gewoontes en ja daar wordt over geschreven.. maar dat mag niet want Erik moet in bescherming genomen worden en moeten we zelfs klappen als hij z'n overhemd in de was doet... ik bespeur een Babette, Zoe verhouding...
Nog even een het is alleen maar Kumbaya.
Gewoon omdat het kan!
  maandag 12 juni 2023 @ 08:07:16 #112
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_209484445
Ik heb wékenlang kunnen lezen hoe verschrikkelijk Babette wel niet is, en dat niet alleen door users maar vooral ook door de modjes zelf . Ook leuke benamingen voor Zoe als 'de blob 'of zoiets
"Fatsoen en sfeerverziekend " ? .....
Het ging maar door en door, prima dat is iemands mening
Maar ga dan nu niet de laatste maandjes hypocriet doen :')
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 08:10:05 #113
184769 crew  Deisyy
pi_209484458
Jullie missen duidelijk mijn punt, ik probeer het nu al weken uit te leggen, maar blijkbaar willen een aantal het niet snappen, dat is jammer, maar ik blijf niet uitleggen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 12 juni 2023 @ 08:15:35 #114
111260 Charmian
a little joy
pi_209484492
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Grappig dat jij dit allemaal tikt want het heeft duidelijk wel met voorkeur te maken.. en vooral jouw voorkeur.

Het is zo overduidelijk dat er geen reprimande in de cos komt als, of Jeff of Babette met de grond gelijk wordt gemaakt.. dat suddert lekker voort, uren, dagen... zonder maar 1 terechtwijzing... dan gaat het over Erik en terecht want Erik is nu eenmaal een spraakmakend figuur daar heeft de FEBO het zelf naar gemaakt door hem in beeld te brengen met z'n smerige gewoontes en ja daar wordt over geschreven.. maar dat mag niet want Erik moet in bescherming genomen worden en moeten we zelfs klappen als hij z'n overhemd in de was doet... ik bespeur een Babette, Zoe verhouding...
Nog even een het is alleen maar Kumbaya.
Dat is het al. Je mag het niet eens meer elke dag saai vinden want dat is sfeerverziekend. Alles is nu leuk en kumbaya blijkbaar.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_209484506
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 08:10 schreef Deisyy het volgende:
Jullie missen duidelijk mijn punt, ik probeer het nu al weken uit te leggen, maar blijkbaar willen een aantal het niet snappen, dat is jammer, maar ik blijf niet uitleggen.
Ik begrijp jouw punt heel goed ... maar jij wil ons punt niet zien.
Gewoon omdat het kan!
  maandag 12 juni 2023 @ 08:29:12 #116
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_209484582
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 08:15 schreef Charmian het volgende:

[..]
Dat is het al. Je mag het niet eens meer elke dag saai vinden want dat is sfeerverziekend. Alles is nu leuk en kumbaya blijkbaar.
Bizar ja :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 12 juni 2023 @ 08:30:40 #117
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_209484594
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 08:07 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb wékenlang kunnen lezen hoe verschrikkelijk Babette wel niet is, en dat niet alleen door users maar vooral ook door de modjes zelf . Ook leuke benamingen voor Zoe als 'de blob 'of zoiets
"Fatsoen en sfeerverziekend " ? .....
Het ging maar door en door, prima dat is iemands mening
Maar ga dan nu niet de laatste maandjes hypocriet doen :')
Dit, ik heb er geen woorden voor. Te bizar voor woorden
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 08:36:26 #118
388664 crew  Dotteke
pi_209484630
Het gaat er niet om dat je niet mag zeggen wat je van een deelnemer vindt.

Je mag iedereen een eikel vinden. Maar met name de hele dag dat geklaag dat het saai is en dat het niet meer leuk is om naar te kijken en wordt door verschillende users als vervelend ervaren.

Het gaat meer om de verzonnen dingen zoals van de week dat Erik misschien wel de tampon van Mirtje zou hebben geroken en zelf er aan gesabbeld zou hebben.

@Deissy zegt ook nergens dat het niet mag maar dat het vervelend is voor andere users en of het wat minder kan. Ik heb nergens gelezen dat ze het verboden heeft.

Maar het zou de sfeer in de COS ten goede komen als er wat minder geklaagd werd.

Het constant afzeiken van bewoners is gewoon niet leuk, we zeggen niet dat het niet mag, maar probeer ook eens iets anders te posten.

Laten we er met zijn alle nog een leuke drie maanden van maken.
We hebben er nu ook wel genoeg over gezegd en de discussie is nu wel gesloten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_209484877
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:

Je mag iedereen een eikel vinden. Maar met name de hele dag dat geklaag dat het saai is en dat het niet meer leuk is om naar te kijken en wordt door verschillende users als vervelend ervaren.

Het gaat meer om de verzonnen dingen zoals van de week dat Erik misschien wel de tampon van Mirtje zou hebben geroken en zelf er aan gesabbeld zou hebben.

@:Deissy zegt ook nergens dat het niet mag maar dat het vervelend is voor andere users en of het wat minder kan. Ik heb nergens gelezen dat ze het verboden heeft.

Maar het zou de sfeer in de COS ten goede komen als er wat minder geklaagd werd.

Het constant afzeiken van bewoners is gewoon niet leuk, we zeggen niet dat het niet mag, maar probeer ook eens iets anders te posten.

Bepaalde bewoners mogen niet afgezeken worden... andere bewoners mogen met de grond gelijk gemaakt worden... hier gaan de verhoudingen schreef.. verbeter de wereld, begin bij jezelf..

[ Bericht % gewijzigd door Dotteke op 12-06-2023 09:10:53 ]
Gewoon omdat het kan!
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 09:11:59 #120
388664 crew  Dotteke
pi_209484886
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 09:09 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Bepaalde bewoners mogen niet afgezeken worden... andere bewoners mogen met de grond gelijk gemaakt worden... hier gaan de verhoudingen schreef.. verbeter de wereld, begin bij jezelf..
Dat je mag over alle bewoners als je nu eens goed leest ipv gelijk weer commentaar te hebben
Daarbij is deze discussie nu gesloten ons punt en jullie punt is duidelijk
pi_209484931
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 09:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat je mag over alle bewoners als je nu eens goed leest ipv gelijk weer commentaar te hebben
Daarbij is deze discussie nu gesloten ons punt en jullie punt is duidelijk
Ik lees goed Dot... en of ik commentaar lever, bepaal ik liever zelf...

Wat heb je veranderd aan mijn bericht?
Gewoon omdat het kan!
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 09:19:44 #122
388664 crew  Dotteke
pi_209484939
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 09:17 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ik lees goed Dot... en of ik commentaar lever, bepaal ik liever zelf...

Wat heb je veranderd aan mijn bericht?
Niets, wilde quoten en klikte op wijzigen
  maandag 12 juni 2023 @ 10:08:22 #123
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_209485301
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 08:18 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ik begrijp jouw punt heel goed ... maar jij wil ons punt niet zien.
Precies
In de ochtend is Babs meerdere malen voor weet niet wat uit gemaakt
Was allemaal prima
Totaal niet sfeerverziekend

Ik ben er klaar mee dat er blijkbaar maar naar 1 kant wordt geluisterd
Ik zal af en toe kijken
Maar voor mij is de lol er al een poosje af
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 10:13:39 #124
388664 crew  Dotteke
pi_209485361
Nogmaals deze discussie is nu wel klaar.
Het is hier niet de bedoeling dat users onderling in discussie gaan.
Lezen schijnt moeilijk te zijn
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:

@:Deissy zegt ook nergens dat het niet mag maar dat het vervelend is voor andere users en of het wat minder kan. Ik heb nergens gelezen dat ze het verboden heeft.

maandag 12 juni 2023 @ 10:19:52 #125
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_209485430
Lekker makkelijk, discussie gesloten..
Wat is een discussie dan, zonder een weerwoord? :?
Wordt het te lastig dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')