En hoe gaat dat dan verder?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een topic report
Kan je zo zetten [ afbeelding ]
Dus wanneer een user iets beweerd, wat vervolgens een aanname blijkt te zijn, mag je daar dus geen tegengas op geven. Is het dan niet de bedoeling dat je eerst de oorzaak aanpakt en dan pas de mening daarover?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegengas op wat over de streams is wel maar geen tegengas op een user
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus wanneer een user iets beweerd, wat vervolgens een aanname blijkt te zijn, mag je daar dus geen tegengas op geven. Is het dan niet de bedoeling dat je eerst de oorzaak aanpakt en dan pas de mening daarover?
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf niets over gelezen en daar mag je altijd een tr voor zetten
NIet de user zelf aanspreken
[..]
Het moet gaan over wat op de streams is of is geweest.
Al die fantasie verhalen is niet nodig en daar heeft @:Deisyy nu toch ook wat van gezegd.
Deisyy in JAA / [JAA COS #1838] Blijft het saai of toeteren ze nog vandaag??
@Deisyy en ik zijn vanmiddag druk bezig geweest, wat wij kunnen en mogen doen hebben wij gedaan.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Enkele users spelen wel de vermoorde onschuld, maar vervolgens deinzen ze er niet voor terug om verkapte steken uit te delen. Wat word daar vervolgens mee gedaan?
Precies en daar beginnen de meeste discussies dus ook over, omdat men in hun eigen waarheden leeft. Die verzonnen waarheden worden dan ook met hand en tand verdedigt. Het kan verkerenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet het wel over de streams gaan… niet allemaal verzinsels en wazige voorspellingen.
Dat je ten aller tijde aanwezig kunt zijn dat snap ik, maar een discussie over aannames de kiem in smoren is ook geen oplossing, want dat is dan het geval, wanneer een user er iets neer kalkt, wat uiteindelijk gewoon een simpele aanname blijkt te zijn, vind ik, dat ik als user het recht heb om daar wat van te vinden, net zoals een andere user iets vind van zijn of haar aanname. Anders krijg je toch scheve verhoudingen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Deisyy en ik zijn vanmiddag druk bezig geweest, wat wij kunnen en mogen doen hebben wij gedaan.
Zet gewoon een tr als dit speelt, wij zien ook niet alles en zijn er ook niet altijd bij.
Is dit niet naar de bekende weg vragen?quote:
Dus jij keurt het gedrag om mensen af te zeiken(bijna de gehele dag) dus goed? Begrijp ik dat uit je posting? Jij hebt het over kleuters. Hoe zou je de mensen dan willen noemen, die bijna de gehele dag mensen afzeiken? Het moet geen aai cultuur worden, eens, maar om telkens in herhaling te vallen, kan voor sommige users idd vermoeiend en ook storend over komen. Wij users zijn dan ook allemaal perfect. Toch? Wij hebben geen minpunten, daarom een vrijbrief om bijna de gehele dag mensen af te zeiken. Volwassen mensen die Oma,Opa, vader of zelf moeder zijn. Ben ik nu ook een loser, als ik aangeef, dat ik daar met mijn hoofd niet bij kan?quote:Op zondag 11 juni 2023 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
Moet de cos niet geveegd? Half topic over afzeiken van bewoners nadat er gezegd wordt dat Erik al 9 maanden met z'n tandpasta doet? Dat verpest mijn COS genot............
Die vent staat z'n tanden te poetsen. Mag daar ook al geen commentaar meer op omdat er mogelijk tere zieltjes zijn die er niet tegen kunnen of hun legoblokken gaan smijten onder dreiging dat ze niet meer mee willen doen? Is dat waar we heen gaan, elke dom ding leuk noemen omwille van de sfeer, maar als iets niet bevalt hangt het ervan af wie je bent of je wel/geen commentaar kan geven.Kleuterschool. Sorry, heb zitten zeiken zonder de plasketting te vragen..
Nee ik keur een halve COS over afzeiken van bewoners af. Dat verpest mijn COS genot, net als mezelf moeten afvragen of ik een onschuldige grap kan maken zonder iemand op het zieltje te trappen (en nee, het is niet zo dat ik bewoners/users constant de pokken vol scheld, zoals sommigen ongestraft doen bij een Moraima, Zoe of Jeff, want dan zou je nog kunnen zeggen dat wanneer ik me dat afvraag ik de grap misschien beter niet maak).quote:Op zondag 11 juni 2023 11:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus jij keurt het gedrag om mensen af te zeiken(bijna de gehele dag) dus goed? Begrijp ik dat uit je posting? Jij hebt het over kleuters. Hoe zou je de mensen dan willen noemen, die bijna de gehele dag mensen afzeiken? Het moet geen aai cultuur worden, eens, maar om telkens in herhaling te vallen, kan voor sommige users idd vermoeiend en ook storend over komen. Wij uzers zijn dan ook allemaal perfect. Toch? Wij hebben geen minpunten, daarom een vrijbrief om bijna de gehele dag mensen af te zeiken. Volwassen mensen die Oma,Opa, vader of zelf moeder zijn. Ben ik nu ook een loser, als ik aangeef, dat ik daar met mijn hoofd niet bij kan?
Moderators kunnen ten alle tijden users in welk topic dan ook aanspreken.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
Moet de cos niet geveegd? Half topic over afzeiken van bewoners nadat er gezegd wordt dat Erik al 9 maanden met z'n tandpasta doet? Dat verpest mijn COS genot............
Die vent staat z'n tanden te poetsen. Mag daar ook al geen commentaar meer op omdat er mogelijk tere zieltjes zijn die er niet tegen kunnen of hun legoblokken gaan smijten onder dreiging dat ze niet meer mee willen doen? Is dat waar we heen gaan, elke dom ding maar overdreven leuk noemen omwille van de sfeer (klaverjassen is al 9 maanden kut, nu plots gezellig?), maar als eens iets niet bevalt hangt het ervan af wie je bent of je wel/geen commentaar kan geven.
Kleuterschool. Sorry, heb zitten zeiken zonder de plasketting te vragen..
quote:Welkom in het feedbacktopic van Een Jaar Van Je Leven, ofwel JAA. Hier kun je bijna alle vragen/opmerkingen aan de moderators kwijt over de moderatie van het JAA-forum.
Uiteraard, net als sommige users er vervolgens hun plasje over kunnen doen een half topic lang. Moet gewoon kunnen. Maar een opmerking over Erik's tandpasta gebruik is dan ook zo ontzettend negatief dat dat zo'n discussie in de COS rechtvaardigt natuurlijk ..quote:Op zondag 11 juni 2023 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moderators kunnen ten alle tijden users in welk topic dan ook aanspreken.
Net zoals er een bak water(om maar even in deze termen te blijven) over de cos heen ging, wanneer je een andere mening over Jeff had destijds. Volwassen mensen, het kan verkeren.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uiteraard, net als sommige users er vervolgens hun plasje over kunnen doen een half topic lang. Moet gewoon kunnen. Maar een opmerking over Erik's tandpasta gebruik is dan ook zo ontzettend negatief dat dat zo'n discussie in de COS rechtvaardigt natuurlijk ..
Jeff in elke post grootmuil of narcist noemen is dan ook te vergelijken met een opmerking over tandpasta en uiteraard zeer bevorderlijk voor de sfeer, erg volwassen ook..quote:Op zondag 11 juni 2023 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Net zoals er een bak water(om maar even in deze termen te blijven) over de cos heen ging, wanneer je een andere mening over Jeff had destijds. Volwassen mensen, het kan verkeren.
quote:Welkom in het feedbacktopic van Een Jaar Van Je Leven, ofwel JAA. Hier kun je bijna alle vragen/opmerkingen aan de moderators kwijt over de moderatie van het JAA-forum.
Als er ook eens wat positiefs ingebracht wordt is dat prima, maar inloggen om elke dag hetzelfde te posten is niet nodig.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:22 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat een onzin? je mag toch zelf weten wat je post, tussen de lijntjes? wat is dit nu weer dan
quote:Op zondag 11 juni 2023 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Nog even in de herhaling:
Ik snap echt dat afzeiken van de bewoners de hele dag niet, het gaat bijna nergens anders meer over en elke dag weer hetzelfde gezeik over de wimpers, make up, kleding, yoga, manier van eten, tandpasta. Als je dan af wil zeiken wees dan minstens eens origineel.
En bedenk dat er misschien ook nog users zijn dit dat afzeiken storend vinden.
Niet nodig, dat is jouw mening, een ander vindt het blijkbaar wel nodig. Zo jaag je ook mensen weg, want het is al aardig rustig.. Nog even en dan kan dit viva hoekje opgedoekt wordenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als er ook eens wat positiefs ingebracht wordt is dat prima, maar inloggen om elke dag hetzelfde te posten is niet nodig.
plus dit:
[..]
Er zijn al genoeg mensen weg gejaagd door de negatieve sfeer, dus ik zeg daar iets van.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:37 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Niet nodig, dat is jouw mening, een ander vindt het blijkbaar wel nodig. Zo jaag je ook mensen weg, want het is al aardig rustig.. Nog even en dan kan dit viva hoekje opgedoekt worden
Jij hebt elke dag dezelfde negatieve inbreng, probeer ook eens iets anders te posten.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:39 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou welk gedeelte van mijn zin
Sorry als ik het saai vind mag ik dat gewoon posten. Of zijn de regels op het fokforum veranderd.
quote:Op zondag 11 juni 2023 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt elke dag dezelfde negatieve inbreng, probeer ook eens iets anders te posten.
Nou het is beter dat ik mijn mond hou. Want dit is te gek voor woorden. Fok geen EOquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |