Als die post over de streams ging is commentaar daarop ook indirect over de streams.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Commentaar op streams, niet Commentaar op post van users ?
Ik zie sommige users echt alleen maar reageren op wat een ander op de streams heeft gezien, als niemand meer iets over de streams post is het dus klaar met meningen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:15 schreef D. het volgende:
[..]
Als die post over de streams ging is commentaar daarop ook indirect over de streams.
Als jij post dat Zoe een mooie kleurplaat heeft gemaakt, en ik reageer daarop dat ze idd best netjes binnen de lijntjes is gebleven kan dat prima
Ik vind alles over die tekening wel on-topicquote:Op woensdag 24 mei 2023 10:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie sommige users echt alleen maar reageren op wat een ander op de streams heeft gezien, als niemand meer iets over de streams post is het dus klaar met meningen?
Waarom niet aanmoedigen om zelf iets bij te dragen?
Dat Zoe een mooie kleurplaat heeft gemaakt is op de streams, dat jij dat netjes vindt is niet belangrijk , dan komt er weer iemand die dat níet netjes vindt en uiteindelijk gaat het allemaal om die éne post die ontopic is en over de streams gaat, al het andere is irrelevant en persoonlijk
Maar goed, als dat oke, is dan is het wat het is
Ik begrijp wat je bedoelt hoor, maar zoals het nu gaat gaat het al jaar en dag in RLS-en.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie sommige users echt alleen maar reageren op wat een ander op de streams heeft gezien, als niemand meer iets over de streams post is het dus klaar met meningen?
Waarom niet aanmoedigen om zelf iets bij te dragen?
Dat Zoe een mooie kleurplaat heeft gemaakt is op de streams, dat jij dat netjes vindt is niet belangrijk , dan komt er weer iemand die dat níet netjes vindt en uiteindelijk gaat het allemaal om die éne post die ontopic is en over de streams gaat, al het andere is irrelevant en persoonlijk
Maar goed, als dat oke, is dan is het wat het is
Posten wat over de streams te zien is.quote:Op donderdag 25 mei 2023 00:27 schreef mangalie het volgende:
Dit staat in gedragsregels, sancties en policy:
In JAA geldt de policy zoals die overal geldt en daarop zal worden gemodereerd. Dat houdt in dat je posts moeten voldoen aan de volgende dingen:
- ontopic posten.
Maar wat houd dit dan precies in?
Ah ok, jammer dat er over oud bewoners gepost mag worden. Die zijn niet op stream te zien dus eigenlijk is het geen COS maar roep maar wat over de streams en niet onstreams .quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Posten wat over de streams te zien is.
Deisyy en ik hebben in het begin aangegeven dat posten over oud-bewoners of iets over wat eerder gebeurd is in de loods ook gewoon mag.
Het heeft niets met wel lekker makkelijk voor ons te maken.quote:Op donderdag 25 mei 2023 11:46 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ah ok, jammer dat er over oud bewoners gepost mag worden. Die zijn niet op stream te zien dus eigenlijk is het geen COS maar roep maar wat over de streams en niet onstreams .![]()
Heel jammer maar wel lekker makkelijk voor jullie
Waarom vraag je dat hier? En daar zeggen we sowieso niets overquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:59 schreef Mazikeen het volgende:
Waarom is @:freshfruit op vakantie gestuurd?
laat maar ik zie hem weer
omdat hij alleen vaak hier en in dts postquote:Op donderdag 25 mei 2023 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat hier? En daar zeggen we sowieso niets over
Dan nog wordt er niet over bans gesproken en hij was gewoon hier aan het posten vandaagquote:Op donderdag 25 mei 2023 14:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
omdat hij alleen vaak hier en in dts post
Ik zei toch laat maarquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog wordt er niet over bans gesproken en hij was gewoon hier aan het posten vandaag
Je hebt je post aangepast toen ik al aan het antwoorden was kijk maar naar de tijd zit een paar sec tussenquote:
Bewoners praten zelf ook nog veel over oud bewoners en dan is het op stream. Zou vreemd zijn als mods eerst moeten checken dmv van een filmpje of het wel of niet op stream over oud bewoners ging.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft niets met wel lekker makkelijk voor ons te maken.
En zo heel veel wordt er niet over oud bewoners gekletst. Maar zo af en toe moet kunnen dachten wij om users tegemoet te komen.
quote:Op maandag 29 mei 2023 02:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bewoners praten zelf ook nog veel over oud bewoners en dan is het op stream. Zou vreemd zijn als mods eerst moeten checken dmv van een filmpje of het wel of niet op stream over oud bewoners ging.
oneliners om anderen op te kast te jagen. Zo jammer dat het zo is, maar maakt ook heel veel duidelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:52 schreef Flow3r het volgende:
Degenen die altijd inhaken op wat iemand anders op de streams heeft gezien, mogen zelf ook wel eens een bijdrage leveren wat zíj op de streams zien ipv altijd alleen maar reageren op wat een ander heeft gezien
vermoeiend
Als het elders verwijderd wordt is het niet de bedoeling dat je het ergens anders weer neer gaat zetten.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:33 schreef xsaskiax het volgende:
Dit is net weer geknipt, terwijl ik het echt goed bedoelde, omdat het iets is dat in de COS de laatste tijd constant gebeurt en het jammer is dat er niets tegen gedaan wordt......
Nee ik wil er geen discussie van maken en hoop dat het gelezen wordt zoals ik bedoel, en dat is alleen maar eerlijk.
Commentaar op de Streams is geen Commentaar op een mening.
9 van de 10 keer post ik hier wat ik op de streams zie, wat in beeld gebracht wordt.
Als iemand hier op reageert, prima, maar ga niet dingen verdraaien die ik zeg, da's niet oke.
Je kunt commentaar hebben op een mening, ik kan Zoë een geplamuurde muts vinden en een ander vindt haar geweldig, ook oke
Maar alsjeblieft wanneer iemand gewoon schrijft wat hij/zij op de streams ziet (en al helemaal als je er zelf niet bij was), ga dan niet zitten stoken, dingen verdraaien of uit zijn verband rukken, alleen maar omdat je dat leuk vindt om te doen (om wat voor reden dan ook).
We hebben vannacht met veel plezier geprobeerd alles wat gezegd werd en gebeurde op te schrijven zodat iedereen na de nachtploeg zo min mogelijk zou missen...... denk niet dat ik dat nog een keer doe als ik lees hoe er gereageerd wordt.
Dit wilde ik gewoon even kwijt zonder iemand persoonlijk aan te vallen.
Het is niet de bedoeling dat hier commentaar op andere user wordt gegeven.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:52 schreef Flow3r het volgende:
Degenen die altijd inhaken op wat iemand anders op de streams heeft gezien, mogen zelf ook wel eens een bijdrage leveren wat zíj op de streams zien ipv altijd alleen maar reageren op wat een ander heeft gezien
vermoeiend
https://pirk.nl/smilies/quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:46 schreef dakpanlos het volgende:
Ik weet niet waar ik t moet vragen
Waar vind ik de smily s?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |