Wat is het doel van de prikjes/injecties die ze zo willen opdringen aan alle bewoners van de aarde?
We weten al dat overheden zeer lang vooral geïnteresseerd zijn in çontrole van de bevolking (lees ‘controlfreaks’) Als ze de controle verliezen over de bevolking raken ze simpelweg in paniek (angst).
Ik kwam er 3 jaar geleden achter dat Covid-19 Covid-AI is. Naast het ziekmakende effect van de prikjes (niet bij iedereen gelukkig) komt het onverdunde goedje ergens uit China (alleen met Chinese tekens op de verpakking) en wordt het door de vaccin-fabrieken gebotteld in de bekende flesjes.
Het effect van de Nanotech die er in zit is een moderne variant van MK-Ultra. Het wordt hoogstwaarschijnlijk door een centrale AI (artificiële intelligentie) bestuurd. De mensen die de prikjes gehaald hebben kunnen op een moderne manier in realtime worden beïnvloed cq. overgenomen worden, lees ‘next gen Mind-control’. Wat het effect is is dat je ineens ongemerkt ‘bestuurd’ word door de AI voor wat voor reden dan ook. Ik merk het al in mijn omgeving. Jullie ook?
(waargebeurd voorbeeld: Ik loop de gang op vanuit mijn appartement en sta voor de lift te wachten en de deur van een buurman gaat ineens een klein stukje open. Ik denk dan ‘hallo buurman’ maar de deur blijft op een kiertje staan en gaat even later weer dicht. En dit is me in deze exacte omschrijving nu al 2 keer gebeurt. En er is dan totaal geen geluid te horen. Vreemd he. Mmmm…
Ik denk dat de buurman die de prikjes heeft genomen zich niet bewust is van zijn actie, hij wordt realtime overgenomen door de AI, doet die actie juist op het moment dat ik op de gang sta voor de lift. Na die actie, als de deur weer dicht zit valt de beïnvloeding van de AI weg en zal hij zich vast niets meer herinneren van deze actie en valt weer ‘in eigen control’ terug in zijn leventje en gaat weer zijn eigen weg. Mogelijk heeft hij nog niets in de gaten van de spontane realtime ‘overname’ van de AI via de Nanotech in zijn lichaam.
Ik zie het nu, ik merk het op en ik hoop dat jullie zoiets ook (gaan) opmerken in jullie eigen omgeving.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes