quote:Op woensdag 24 mei 2023 00:59 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Zoë tolereren is het zwaarste gedeelte van heel hun avontuur in deze rls.
eensquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
![]()
Eigenlijk zouden wij daar ook applaus voor moeten krijgen
Ja, nu je het zegt... Ben benieuwd of die opmerking van Isaac haar mening gaat veranderen de komende tijd!quote:Op woensdag 24 mei 2023 00:59 schreef Silves het volgende:
Nu dat Ice zegt dat hij Jef vertrouwd is Zooi weer helemaal fan van Jef..
Vergeet niet dat haar schoenmaat groter is dan d'r IQ (met kleine voeten) en ze zo onzeker is als het maar kanquote:
Dat ze maar morgen snel een ijsjes eet, zodat ze een echte brainfreese krijgt, dat brein moet echt op sterkwater gezet worden, zodat er ooit een medicijn kan worden ontwikkeld tegen dit geval.quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het kan vriezen, het kan dooien bij Zoe.
Onzeker zijn heeft weinig met intelligentie te maken. Zoë wordt met een paar simpele complimentjes al veel zekerder voor een korte periode.quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vergeet niet dat haar schoenmaat groter is dan d'r IQ (met kleine voeten) en ze zo onzeker is als het maar kan
Ik blijf haar niet te vertrouwen. Dat kind is gewoon toxic.quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt... Ben benieuwd of die opmerking van Isaac haar mening gaat veranderen de komende tijd!
Ja daarom zeg ik en. Je kan ook dom en onzeker zijn, en slim en onzeker en alle combinaties ertussen in.quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Onzeker zijn heeft weinig met intelligentie te maken. Zoë wordt met een paar simpele complimentjes al veel zekerder voor een korte periode.
Nou en! Je kijkt maar gewoon en cos lekker mee johquote:
Jeff en Ice hoorden het ookquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:08 schreef Silves het volgende:
Zegt ze het weer, als jullie weg zijn dan ben ik...
Oja de overloper vanaf het begin, wetend dat iedereen wil weten wat de andere gezegd heeft, ze is er ook nog trots op, ze noemden haarzelf spion van een juiceblad ofzoiets..quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:13 schreef xsaskiax het volgende:
Ach, ze zit Isaac en Jeffrey gewoon uit te horen.
Morgen zegt ze wat ze altijd zegt: dat ze Jeffrey eruit wil hebben, dat zegt ze al vanaf het begin, alleen net zoals nu doet ze in zijn gezicht poeslief en aardig.
Als er eentje achterbaks is in de loods is Zoë het wel.
Dat zei ik destijds alquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:21 schreef Silves het volgende:
Jap die wendy heeft gebruik om Wanda jaloers te maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |