Dit is eigenlijk heel normaal. De meeste kindjes doen veel kleinere plasjes als ze nog een luier dragen. Bij mijn dochter ging het met een week over op grotere plassen minder frequent. Maar wij zijn maar halfslachtig bezig, want wie heeft tijd om door te zetten met een grote broer en duizend verplichtingen en veel buiten zijn?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Hopelijk gewoon enthousiast en geen over actieve blaas ofzo!
Ah dat wist ik niet eens over de kleinere plasjes! Begon me al zorgen te maken, haha. Gelukkig was hij op een gegeven ogenblik anderhalf uur droog en had geen potje nodig!quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:55 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk heel normaal. De meeste kindjes doen veel kleinere plasjes als ze nog een luier dragen. Bij mijn dochter ging het met een week over op grotere plassen minder frequent. Maar wij zijn maar halfslachtig bezig, want wie heeft tijd om door te zetten met een grote broer en duizend verplichtingen en veel buiten zijn?ik hoop ergens deze vakantie de trend eens door te kunnen zetten, want haar luiers overdag zijn steeds vaker droog. Eigenlijk alleen na het slapen nog niet.
Ja, thuis. Doordeweeks werk ik 2 dagen tot 14 en 12 uur en dan los ik hem af zodat hij thuis of op zijn werk nog even kan en ik werk ook in het weekend. Ideaal is anders, maar het kan even niet andersquote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:13 schreef SQ het volgende:
Gestopt met de opvang? Hoe doe je dat dan? Werkt je man niet momenteel?
Ja dat snap ik ook wel. Hoeveel dagen kan hij straks naar de psz?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, thuis. Doordeweeks werk ik 2 dagen tot 14 en 12 uur en dan los ik hem af zodat hij thuis of op zijn werk nog even kan en ik werk ook in het weekend. Ideaal is anders, maar het kan even niet andersNa alle gedoe hebben we besloten toch niet meer verder te willen met het kdv.
In de even weken de dinsdag en vrijdagmiddag en in de oneven weken de woensdagmiddag. Ik vind het een beetje vreemde constructie zo, maar misschien komt dit wel vaker voor? Ik ben allang blij dat hij ergens relatief snel terecht kan. En de psz staat naast de school van grote zus. Dat is ook wel fijnquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel. Hoeveel dagen kan hij straks naar de psz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel! Jij ook van hartequote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:06 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik kom binnen met mijn verse peuter, mijn dame is 2.Benieuwd naar wat het komende jaar gaat brengen, ik ga me vast schrap zetten.
Jij ook gefeliciteerd, Sunshine!
Mag ik in de OP met F., 16 augustus 2021?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |