ze zegde zelf ik houd ook van jouwquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En zij denkt: Ik ook van jouw........ not!
Hou vol Sas nog 100 dagen
Zij zei het, ze dacht het niet alleenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En zij denkt: Ik ook van jouw........ not!
Hou vol Sas nog 100 dagen
Er zou geen feestje zijn toch? Of is dat alweer veranderd?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:37 schreef Silves het volgende:
Waarom ruimt Erik nu al de vlaggetjes op? wil hij het feestje nu al eindigen..
het is volgens mij toch best wel een goed stel. Ze accepteren elkaar. Sas is niet altijd vriendelijk, bern soms een watje, maar ik denk toch wel dat dit ook te maken heeft met de setting waarin ze zitten. Ik zie dit wel bij elkaar blijven, ook na de loodsquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zij zei het, ze dacht het niet alleen![]()
Eerst liet hij haar weten van haar te houden ook zoals ze is.
Omdat ze nu even niet daar gaat zitten en meedoen.
Na zijn betoog, kreeg hij een "ik hou van jou terug"
Muziek staat nog wel steeds aanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zou geen feestje zijn toch? Of is dat alweer veranderd?
Roken en roddelen is daar onlosmakelijk met elkaar verbondenquote:
ja dit is mijn vraag..100 dagen nog..de dag is nog niet om en weg 100 vlaggetjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zou geen feestje zijn toch? Of is dat alweer veranderd?
Denk het ook wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
het is volgens mij toch best wel een goed stel. Ze accepteren elkaar. Sas is niet altijd vriendelijk, bern soms een watje, maar ik denk toch wel dat dit ook te maken heeft met de setting waarin ze zitten. Ik zie dit wel bij elkaar blijven, ook na de loods
Goed dat ze het samen even over zoe hebbenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit is dus echt geen geroddel, dit is een gametalk...
ZOver ik weet is er niet echt een feestje vanavond.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:40 schreef Silves het volgende:
[..]
ja dit is mijn vraag..100 dagen nog..de dag is nog niet om en weg 100 vlaggetjes.
Ja het zal Babette niet zijn hequote:
Al die rommel in zijn huis, daar kan hij niet tegenquote:
bern en sas zijn ying en yangquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk het ook wel.
Het spat er allemaal niet van af.
Maar toch passen ze wel bij elkaar, mss juist daarom
Dat kan ik wel snappen, zou ook zo zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al die rommel in zijn huis, daar kan hij niet tegen
ja dit bedoel ik, ik noem het ventileren ..en weer hebben ze zo gelijk over de niet geschikte manager en haar doen en laten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed dat ze het samen even over zoe hebben
Nou dat niet echt, maar als zij het prima vindenquote:
Wel een leuk ding, zou daar ook wel een paar keer van af gaanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
Mirthe weer van de glijbaan, nu met Eunice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |