Als ik het een beetje bij elkaar rijm, mist alleen de speciale verlichting.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:59 schreef Monique___ het volgende:
ahh ik zie dat er al drank is voor het niet feest![]()
Dat en de rookmachinequote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als ik het een beetje bij elkaar rijm, mist alleen de speciale verlichting.
Maar wie gaat daar nu om
Voorlopg doen een aantal nog het parcoursquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat en de rookmachine
maar ja.. het belangrijkste is er![]()
![]()
Babs: "En hoe moet ik dat bij Kim uitleggen, we gaan naar Ibiza"quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:01 schreef Ebinas het volgende:
Marciano vraagt Bep mee naar Ibiza te gaan in september.
Das goed
Kim is allang verder gegaan met haar leven.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Babs: "En hoe moet ik dat bij Kim uitleggen, we gaan naar Ibiza"
Sasha: "Waarom moet je dat uitleggen, je hebt niks uit te leggen"
Denk ook niet dat Kim W er nog wakker van ligt
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kanonne ik kijken wat bedoeld ze nu.
Maar ik heb hem hoor
Kans dat Janet confettie heeft opgespaard en ze hebben toch feestelijke vlaggetjes..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat en de rookmachine
maar ja.. het belangrijkste is er![]()
![]()
en dat kan hequote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:05 schreef Ebinas het volgende:
Weet je wat Mirthe wil? "Naar de KLOTUHHHH!!!"
Dit was Babs haar bier..Zooi heeft gezegd de drank in de koelkast is voor vanavond , jappie wilde er graag eenquote:
Ja dat bedoel ik, ze blijven elkaar aanmoedigen, of ze elkaar nou eigenlijk mogen of nietquote:
jappie heeft nog een hele grote fles vodka.. EN die klaagde vanmorgen alweer over hoofdpijn...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit was Babs haar bier..Zooi heeft gezegd de drank in de koelkast is voor vanavond , jappie wilde er graag een![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |