Ligt aan het postuur van de dame wat beter staat. Low-rise is leuk als iemand heel slank is, high-rise als iemand het meer van haar rondingen moet hebben. Dat is het jammere aan mode, dat mensen gaan dragen wat niet leuk staat als het 'in' is en stoppen met dragen wat leuk staat als het 'uit' is.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:45 schreef Boze_Loopeend het volgende:
Ik hekel die hoge broeken vroeger zag je nog eens een stringetje of zo uitsteken
Terechte klacht wel overigens gelukkig zijn leggings nog niet uit!
Ja hebt je wel gelijk in, ik hou sowieso wel van een beetje curvy. Fijn dat deze meiden ook steeds meer crop tops en zo durven te dragen. Maar ja ik hou wel van een goed paar heupen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:48 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ligt aan het postuur van de dame wat beter staat. Low-rise is leuk als iemand heel slank is, high-rise als iemand het meer van haar rondingen moet hebben. Dat is het jammere aan mode, dat mensen gaan dragen wat niet leuk staat als het 'in' is en stoppen met dragen wat leuk staat als het 'uit' is.
Je moet ze dan ook zachtjes door de haren strijken en lieve woordjes in de oren fluisteren.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:53 schreef Welfareboy het volgende:
Laat die wijven lekker met rust zijn toch te toxic om beet te pakken
De jaren 80 zijn terug? Wat betreft de broek dan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:36 schreef PiyeReloaded het volgende:
Dit is de mode van 2023
[ afbeelding ]
Maar ik voel me ook vrouw en heb een kunst vagina en nep tieten geil toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:08 schreef Nober het volgende:
Geboren vrouwen met een BMI tot 25 verplicht naakt dat scheelt een hoop verwarring.
Ja, maar de 90s en de 00s ook (dat laatste heb ik me laten vertellen, had niet voldoende verstand van mode om nu te herkennen wat typisch 00s is).quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:01 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
De jaren 80 zijn terug? Wat betreft de broek dan.
Jij bent een verlicht persoonquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:46 schreef NaarMensje het volgende:
Ik zou het niet weten, ik kijk niet meer naar vrouwen. Wees in elk geval blij dat ze geen manwijven op jouw pad sturen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:37 schreef BaksteenMongool het volgende:
Mis dat strakke ook wel ja![]()
Tegenwoordig moet alles baggy zijn, ik vind het maar niks.
Terechte klacht!
Mooie cadeautjes zijn de moeite waard om uit te pakken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:31 schreef Sodemieters het volgende:
Als skinny jeans uit zijn, mag je van geluk spreken. Het is een hele onderneming om ze uit te krijgen. Ook om ze aan te doen trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |