De hele dag ben ik met mijn gedachten bij haar en zou het liefst elke dag bij haar zijn. Helaas kan dat niet zo zijn en zal ik moeten wachten tot vrijdag.
Ik dank God voor de dag dat hij ons samen bracht, ik kan echt niet meer zonder haar. Het voelt goed om te weten dat er iemand is die echt veel van je houdt en je lief heeft.
Mocht ze dit topic nog lezen:
Bedankt dat je er altijd voor me bent en dat je van me houdt. Ik hou van je en wil je niet meer kwijt
Voor de mensen die zich afvragen waarom ik dit schrijf; ik wilde even datgene van me af schrijven wat ik nu op m'n hart heb
[Dit bericht is gewijzigd door dJ-Zcore op 11-02-2003 18:11]
Enjoy it
Geniet er maar van zolang het duurt, meestal zakt dat heftige gevoel na een tijdje weer weg tot iets normaals.
quote:Forever yours
Op dinsdag 11 februari 2003 17:54 schreef lightgirl het volgende:
*raakt er stil van *Ik hou ook van jou hoor en dat zou ik zeker blijven doen
![]()
quote:We hebben nu 9 maanden wat met elkaar en nog steeds het verliefde gevoel wat ik 9 maanden geleden ook had. Ik hou met de dag meer van d'r
Op dinsdag 11 februari 2003 17:51 schreef yingyang het volgende:
Prille liefdeEnjoy it
Geniet er maar van zolang het duurt, meestal zakt dat heftige gevoel na een tijdje weer weg tot iets normaals.
Ik ben na 3 maanden verkering ook nog steeds tot over mijn oren verliefd en ik hebb echt het gevoel dat dit voor altijd is, waarom weet ik niet..
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:08 schreef DaRKoNe het volgende:[..]
We hebben nu 9 maanden wat met elkaar en nog steeds het verliefde gevoel wat ik 9 maanden geleden ook had. Ik hou met de dag meer van d'r
ik heb ooit iemand laten lopen door mijn eigen schuld.
Geniet er maar van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |