Maart 2021: Interview met Oprahquote:“After many months of reflection and internal discussions, we have chosen to make a transition this year in starting to carve out a progressive new role within this institution. We intend to step back as ‘senior’ members of the Royal Family, and work to become financially independent, while continuing to fully support Her Majesty The Queen. It is with your encouragement, particularly over the last few years, that we feel prepared to make this adjustment. We now plan to balance our time between the United Kingdom and North America, continuing to honour our duty to The Queen, the Commonwealth, and our patronages. This geographic balance will enable us to raise our son with an appreciation for the royal tradition into which he was born, while also providing our family with the space to focus on the next chapter, including the launch of our new charitable entity. We look forward to sharing the full details of this exciting next step in due course, as we continue to collaborate with Her Majesty The Queen, The Prince of Wales, The Duke of Cambridge, and all relevant parties. Until then, please accept our deepest thanks for your continued support.”
Their Royal Highnesses, The Duke and Duchess of Sussex
Toch heb ik het aangepast, het is namelijk geen support topicquote:
Jammer, maar begrijpelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch heb ik het aangepast, het is namelijk geen support topic
Iedereen kan hier met zijn mening over het stel terecht.
Montecito-toetsniveauquote:
Daarmee compenseer je de enkel negatief van Sly, die driedubbel negatief wilde stemmen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 07:25 schreef Vanyel het volgende:
Ik probeerde neutraal te stemmen maar met mijn half wakkere hoofd pakte ik de negatief
Niet gestemdquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Daarmee compenseer je de enkel negatief van Sly, die driedubbel negatief wilde stemmen.
Gelukkig hebben ze met Lady Colin Campbell een lekkere bron.... in is 1974 maar liefst 9 maanden getrouwd geweest met Lord Colin Campbell en moet het bijna 50 jaar later nog van zijn titel hebben... niet eens kinderen samen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 00:27 schreef sly-nl het volgende:
Naar verluidt heeft prins Harry maanden geleden een scheidingsadvocaat in de arm genomen![]()
https://www.elle.com/nl/l(...)ocaat-meghan-markle/
Kun je hier boos worden als superrrfan@ v d H&Mclub: "onzin, het is de Elle maar"
Maar als het gaat om adviezen over seksualiteit of het opvoeden van kinderen gaan jullie allemaal naar de kiosk voor de Elle
![]()
Daarbij zou de Ellie nooit zo'n artikel publiceren als ze niet zeker benne, uit angst voor weeeer een rechtszaak maar dan tegen hunnie, van Har & Meg.![]()
Dus ik zeg "waar". Los hiervan zeg ik het al vanaf 't begin huwelijk "zie je wel"![]()
En een ieder met wat kennis der Mensch zag dit natuurlijk al aankomen. Zij is fulltime borderline en hij is ook niet helemaal in orde
![]()
Anyhoe, die rooie woont voor de kerst in een tuinhuis van z'n pa of kale broer![]()
[ afbeelding ]
Harrie Nak en Meghan Batta in betere tijden
Bijzonder wijfie wel, zeker niet oninteressant om bijv. haar wiki te lezen:quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze met Lady Colin Campbell een lekkere bron.... in is 1974 maar liefst 9 maanden getrouwd geweest met Lord Colin Campbell en moet het bijna 50 jaar later nog van zijn titel hebben... niet eens kinderen samen.
En ze heeft Prince Andrew lopen verdedigen inzake Epstein....
Klinkt helemaal als iemand die goed op de hoogte is
Normaal ben ik van het ‘waar rook is, is vuur’ maar bij dit koppel weet ik het niet.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:43 schreef girlnextdoor. het volgende:
Scheidingsgeruchten worden steeds heftiger en nu heeft netflix ook al met ze gebroken m. Waar rook is is vuur of allemaal onzin?
Staat zo’n royal insider niet juist sowieso al aan de kant van William, Kate en Charles?quote:Harry and Meghan have sparked “entirely plausible” divorce rumours this week, according to American Journalist Megyn Kelly.
An unnamed source has come forward with the rumour, who is a “long-time royal insider, a socialite.”
Waar hij goed in is ? Over zijn mammie praten.quote:"Wat doet hij nou helemaal? Wat is je talent? Waarom luisteren we naar je? Dus je bent in de koninklijke familie geboren en toen vertrokken. Waar ben je eigenlijk goed in?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |