quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dacht ik al dat die kleine binnen moest en die grote buiten, vond dat ding wat binnen staat nu wel heel erg groot om daar neer te zetten
Gewoon op tijd beginnenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:25 schreef humpty het volgende:
Sacha werkt ook al zo traag ...kan later wat worden als die bij elkaar blijven
Het zijn twee uiterstenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Gewoon op tijd beginnen
Ik heb overigens liever een wat langzaam werkend iemand in de keuken dan zo'n gooi en smijtwerk type als Janet.
Ze hebben daar toch alle tijd om het op hun gemakkie te doen
En Bep zegt dan van Wendy, dat Wendy een alcoquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:26 schreef humpty het volgende:
Bep stelt voor om de amaretto bij de koffie te doen
en Zoe schreeuwt ISAAC
Best wel lastig,ik vond Babs gisteren heel goed in de keuken.Jeff en Wendy mag ik ook graag naar kijken.quote:
Poederloeder...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
Babette laat je niet zo belerend toespreken door die snotneus...
Ze mag toch haar grenzen aangeven? Vind dat niet zo verkeerd van haar Bab lult ook alles door, van ZOe aan Wendy van Wendy aan zoe en ga zo maar doorquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
Babette laat je niet zo belerend toespreken door die snotneus...
jaaa en hoe ze het zegtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:32 schreef humpty het volgende:
Het is echt net een klein kind die Zoe...en weer is iets oneerlijk
Ik zie haar gezicht erbij als ik dit lees, ze trekt dan altijd zo verongelijkt gezichtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa en hoe ze het zegt
het is oneurlik
alles voor een tv moment en natuurlijk voor izaakquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:33 schreef greysbones het volgende:
En allemaal door de FEBO geleverd
Zonder dat het ze wat kost
Alles voor Isaak
Dat, dus nu kun je wel zien waar de gunfactor zit.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:30 schreef greysbones het volgende:
Mijn God die hele obstakel run is duurder dan alle games van de FEBO bij elkaar
Vriendje van de FEBO.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:33 schreef greysbones het volgende:
En allemaal door de FEBO geleverd
Zonder dat het ze wat kost
Alles voor Isaak
Ik snap nog niet waar ze al die meuk vandaan hebben, het lijkt me sterk dat ze effe een mailtje sturen met Hééj Febo we hebben 2 grote opblaasdingen nodig voor ons zelfverzonnen spelletjes , lever even snelquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:30 schreef greysbones het volgende:
Mijn God die hele obstakel run is duurder dan alle games van de FEBO bij elkaar
Ik vind het echt bizarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
alles voor een tv moment en natuurlijk voor izaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |