abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209233514
Ik heb een enorme google translate lijst in mijn telefoon met allemaal punten ertussen, hoe krijg ik dit netjes onder elkaar in Excel?

quote:
atrocities. testimony. odors. baffled. news anchor. forger. garlands. racketeering. train compartment. unprecedented. rebukes. he defied his bullying. what is your imply? they became resentful. a chunck of. through my hunch. it was in vain. decay.he makes room for division. this is inadmissable. deplorable. to deface a statue. homicide. she wears a wig. it was a slip of the tongue. I am gloomy. alderman. contagious. gratitude. he continually disavows. we subsidise the country. mortality. he was turning into a. he needs to repent. she seemed a bit preoccupied. keen to lead by example. crusade. vigilant. you should disavowed what you just said. extinction. antlers. it is force majeure. I feel empowered. if you are looking for devotion. pedestrians. flavor enhancer. infant mortality. you semity. much to his dismay. you are complacent. scrap yard. to impugn my integry. decay. goofing around. they seem to be more prevelant here. plaintiff. pegged by father. use slurs against him. if you lash out of them. I dislike his demeanor. when you lavish then with praise. maintain your composure. equity on your house. to suffocate. roller shutter. she is a doofus. lustrous. she disfigures herself. mesmerizing. Eid day. he taunts me. discharged from hospital. it has been exacerbated. bigotry. there is substitute arranged. we tariffed a lot of money. he is exonerated. he heaves a sigh. maternity. replenish. dont recuse yourself. it is unsubstantiated. decommissioned brewery. to retrain. armistice. pedestrian. marriage of convenienve. pediatrician. celestial body. benevolant woman. circumsision. sealant. arrest warrant. freedom of assembly. import duty. to adhere to. arson. gimmic. ditch. roller shutter. proposition. fertility rate. the amount is offset against. it is not a cover up. starch. from one point to another. there is fuss about it. catchy laugh. to concede. chores. they are overrepresented. subordination. premeditated murder. estate tycoon. it won't sway. express train. stairwail. words mixed up. eye socket. lousy person. to testify. she groomed me to the house. deckchair. my soul yearnt for justice. to straight out that mess. trecherous. orbit. overhead line. recapture. unintellagable. have a sigh. garlands. sleep-inducing. ladybird. take matters jnto your own hands. depleted military. enticing. inconspiculous. slander. we have got the scoop. I do it retroactively. revolving. he watches in awe. tissues disposed in cubicle disintegrates in water. to inflate. it will cease to excist. gaiters. tumble. nosedive. sedentary man. oblivious. compulsion. proverbial. oppressed. it was strenuous. extraterrestrial life. felines. mammals. to extert pressure. exemption. embrace. vas deferens. theorem. thats libel. mutinying general. his befitting reply to. soothing voice. exile. martial. famine. inadvertent. I will denounce this. we are in decline. we were leapfrogging them. my tire is deflated. you live up to your name. vengeance.endangered species. ground coffee. procecuters office. aleged murderer. he veers of script. as the designated. abudance of clients. seizures.civility. antidote. vulture. to die at tirst. they went into hiding. reluctant. he issued a card. stowaway. it is awefully good. dubbing a movie. oozing cheeck. spayed dog. to sooth emotions. urge to prove. retroactively. you are superficial. foster granthmother. bow in the ribbon. see which way the cat jumps. I am a pillar of this city. stepbrother. she is selectively deaf. though I say to myself. he looks effeminate.

wreedheden. getuigenis. geuren. verbijsterd. nieuwslezer. vervalser. slingers. afpersing. trein coupé. ongeėvenaard. berispingen. hij trotseerde zijn pesten. wat is je implicatie? ze werden boos. een stuk van. door mijn voorgevoel. het was tevergeefs. verval. Hij maakt plaats voor verdeeldheid. dit is ontoelaatbaar. betreurenswaardig. om een ​​standbeeld te bekladden. moord. ze draagt ​​een pruik. het was een verspreking. ik ben somber. wethouder. besmettelijk. dankbaarheid. hij verloochent voortdurend. wij subsidiėren het land. sterfte. hij was aan het veranderen in een. hij moet zich bekeren. ze leek een beetje in beslag genomen. graag het goede voorbeeld geven. kruistocht. waakzaam. je zou moeten verloochenen wat je net zei. uitsterven. gewei. het is overmacht. Ik voel me gemachtigd. als je op zoek bent naar toewijding. voetgangers. smaakversterker. kindersterfte. jij halfheid. tot zijn grote ontsteltenis. je bent zelfgenoegzaam. sloperij. om mijn integriteit te betwisten. verval. rondneuzen. ze lijken hier meer de overhand te hebben. aanklager. vastgebonden door vader. smaad tegen hem gebruiken. als je ze uithaalt. Ik heb een hekel aan zijn manier van doen. als je dan kwistig bent met lof. bewaar je kalmte. overwaarde op uw huis. stikken. rolluik. ze is een doof. glanzend. ze misvormt zichzelf. betoverend. Eid-dag. hij daagt me uit. Ontslagen uit het ziekenhuis. het is verergerd. onverdraagzaamheid. er is vervanger geregeld. we hebben veel geld in rekening gebracht. hij wordt vrijgesproken. hij slaakt een zucht. moederschap. bijvullen. herroep jezelf niet. het is ongegrond. ontmantelde brouwerij. zich omscholen. wapenstilstand. voetganger. huwelijk van gemak. kinderarts. hemellichaam. welwillende vrouw. besnijdenis. kit. arrestatiebevel. vrijheid van vergadering. invoerrechten. zich aan houden. brandstichting. gimmiek. greppel. rolluik. voorstel. vruchtbaarheidscijfer. het bedrag wordt verrekend. het is geen dekmantel. stijfsel. van het ene punt naar het andere. daar is ophef over. pakkende lach. toegeven. klusjes. ze zijn oververtegenwoordigd. ondergeschiktheid. moord met voorbedachten rade. landgoedmagnaat. het zal niet zwaaien. sneltrein. trappenhuis. woorden door elkaar. oogkas. waardeloze persoon. getuigen. ze verzorgde me naar het huis. ligstoel. mijn ziel hunkert naar gerechtigheid. om die rommel recht te zetten. verraderlijk. baan. bovenleiding. heroveren. onverstaanbaar. zucht. slingers. slaapverwekkend. lieveheersbeestje. het heft in eigen handen nemen. uitgeput leger. aanlokkelijk. onopvallend. laster. we hebben de primeur. Ik doe het met terugwerkende kracht. draaiend. hij kijkt vol ontzag toe. weefsels die in de cel worden geplaatst, vallen uiteen in water. opblazen. het zal ophouden te bestaan. beenkappen. tuimelen. duikvlucht. zittende man. onoplettend. dwang. spreekwoordelijk. onderdrukt. het was inspannend. buitenaards leven. katachtigen. zoogdieren. druk uit te oefenen. vrijstelling. omarmen. zaadleider. stelling. dat is smaad. muitende generaal. zijn passende antwoord op. rustgevende stem. verbanning. krijgshaftig. hongersnood. onopzettelijk. Ik zal dit aan de kaak stellen. we zijn in verval. we sprongen over ze heen. mijn band is leeggelopen. je doet je naam eer aan. wraak.bedreigde soorten. gemalen koffie. parket. vermeende moordenaar. hij wijkt af van het script. als aangewezen. overvloed aan klanten. aanvallen.beleefdheid. tegengif. gier. om te sterven op dorst. ze doken onder. huiverig. hij gaf een kaart uit. verstekeling. het is ontzettend goed. nasynchronisatie van een film. druipende wang. gesteriliseerde hond. om emoties te kalmeren. drang om te bewijzen. met terugwerkende kracht. je bent oppervlakkig. pleegmoeder. strik in het lint. kijk welke kant de kat op springt. Ik ben een pijler van deze stad. stiefbroer. ze is selectief doof. al zeg ik tegen mezelf. hij ziet er verwijfd uit.
pi_209233731
In Notepad een punt vervangen door newline > alles kopiėren > plakken in Excel
  zondag 21 mei 2023 @ 21:35:41 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_209233772
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2023 21:32 schreef Piles het volgende:
In Notepad een punt vervangen door newline > alles kopiėren > plakken in Excel
Ik dacht aan text to column op basis van de punt en dan copy paste als transpose. Hoe krijg je newline in Notepad?
pi_209233793
atrocities
testimony
odors
baffled
news anchor
forger
garlands
racketeering
train compartment
unprecedented
rebukes
he defied his bullying
what is your imply? they became resentful
a chunck of
through my hunch
it was in vain
decay
he makes room for division
this is inadmissable
deplorable
to deface a statue
homicide
she wears a wig
it was a slip of the tongue
I am gloomy
alderman
contagious
gratitude
he continually disavows
we subsidise the country
mortality
he was turning into a
he needs to repent
she seemed a bit preoccupied
keen to lead by example
crusade
vigilant
you should disavowed what you just said
extinction
antlers
it is force majeure
I feel empowered
if you are looking for devotion
pedestrians
flavor enhancer
infant mortality
you semity
much to his dismay
you are complacent
scrap yard
to impugn my integry
decay
goofing around
they seem to be more prevelant here
plaintiff
pegged by father
use slurs against him
if you lash out of them
I dislike his demeanor
when you lavish then with praise
maintain your composure
equity on your house
to suffocate
roller shutter
she is a doofus
lustrous
she disfigures herself
mesmerizing
Eid day
he taunts me
discharged from hospital
it has been exacerbated
bigotry
there is substitute arranged
we tariffed a lot of money
he is exonerated
he heaves a sigh
maternity
replenish
dont recuse yourself
it is unsubstantiated
decommissioned brewery
to retrain
armistice
pedestrian
marriage of convenienve
pediatrician
celestial body
benevolant woman
circumsision
sealant
arrest warrant
freedom of assembly
import duty
to adhere to
arson
gimmic
ditch
roller shutter
proposition
fertility rate
the amount is offset against
it is not a cover up
starch
from one point to another
there is fuss about it
catchy laugh
to concede
chores
they are overrepresented
subordination
premeditated murder
estate tycoon
it won't sway
express train
stairwail
words mixed up
eye socket
lousy person
to testify
she groomed me to the house
deckchair
my soul yearnt for justice
to straight out that mess
trecherous
orbit
overhead line
recapture
unintellagable
have a sigh
garlands
sleep-inducing
ladybird
take matters jnto your own hands
depleted military
enticing
inconspiculous
slander
we have got the scoop
I do it retroactively
revolving
he watches in awe
tissues disposed in cubicle disintegrates in water
to inflate
it will cease to excist
gaiters
tumble
nosedive
sedentary man
oblivious
compulsion
proverbial
oppressed
it was strenuous
extraterrestrial life
felines
mammals
to extert pressure
exemption
embrace
vas deferens
theorem
thats libel
mutinying general
his befitting reply to
soothing voice
exile
martial
famine
inadvertent
I will denounce this
we are in decline
we were leapfrogging them
my tire is deflated
you live up to your name
vengeance
endangered species
ground coffee
procecuters office
aleged murderer
he veers of script
as the designated
abudance of clients
seizures
civility
antidote
vulture
to die at tirst
they went into hiding
reluctant
he issued a card
stowaway
it is awefully good
dubbing a movie
oozing cheeck
spayed dog
to sooth emotions
urge to prove
retroactively
you are superficial
foster granthmother
bow in the ribbon
see which way the cat jumps
I am a pillar of this city
stepbrother
she is selectively deaf
though I say to myself
he looks effeminate

wreedheden
getuigenis
geuren
verbijsterd
nieuwslezer
vervalser
slingers
afpersing
trein coupé
ongeėvenaard
berispingen
hij trotseerde zijn pesten
wat is je implicatie? ze werden boos
een stuk van
door mijn voorgevoel
het was tevergeefs
verval
Hij maakt plaats voor verdeeldheid
dit is ontoelaatbaar
betreurenswaardig
om een ​​standbeeld te bekladden
moord
ze draagt ​​een pruik
het was een verspreking
ik ben somber
wethouder
besmettelijk
dankbaarheid
hij verloochent voortdurend
wij subsidiėren het land
sterfte
hij was aan het veranderen in een
hij moet zich bekeren
ze leek een beetje in beslag genomen
graag het goede voorbeeld geven
kruistocht
waakzaam
je zou moeten verloochenen wat je net zei
uitsterven
gewei
het is overmacht
Ik voel me gemachtigd
als je op zoek bent naar toewijding
voetgangers
smaakversterker
kindersterfte
jij halfheid
tot zijn grote ontsteltenis
je bent zelfgenoegzaam
sloperij
om mijn integriteit te betwisten
verval
rondneuzen
ze lijken hier meer de overhand te hebben
aanklager
vastgebonden door vader
smaad tegen hem gebruiken
als je ze uithaalt
Ik heb een hekel aan zijn manier van doen
als je dan kwistig bent met lof
bewaar je kalmte
overwaarde op uw huis
stikken
rolluik
ze is een doof
glanzend
ze misvormt zichzelf
betoverend
Eid-dag
hij daagt me uit
Ontslagen uit het ziekenhuis
het is verergerd
onverdraagzaamheid
er is vervanger geregeld
we hebben veel geld in rekening gebracht
hij wordt vrijgesproken
hij slaakt een zucht
moederschap
bijvullen
herroep jezelf niet
het is ongegrond
ontmantelde brouwerij
zich omscholen
wapenstilstand
voetganger
huwelijk van gemak
kinderarts
hemellichaam
welwillende vrouw
besnijdenis
kit
arrestatiebevel
vrijheid van vergadering
invoerrechten
zich aan houden
brandstichting
gimmiek
greppel
rolluik
voorstel
vruchtbaarheidscijfer
het bedrag wordt verrekend
het is geen dekmantel
stijfsel
van het ene punt naar het andere
daar is ophef over
pakkende lach
toegeven
klusjes
ze zijn oververtegenwoordigd
ondergeschiktheid
moord met voorbedachten rade
landgoedmagnaat
het zal niet zwaaien
sneltrein
trappenhuis
woorden door elkaar
oogkas
waardeloze persoon
getuigen
ze verzorgde me naar het huis
ligstoel
mijn ziel hunkert naar gerechtigheid
om die rommel recht te zetten
verraderlijk
baan
bovenleiding
heroveren
onverstaanbaar
zucht
slingers
slaapverwekkend
lieveheersbeestje
het heft in eigen handen nemen
uitgeput leger
aanlokkelijk
onopvallend
laster
we hebben de primeur
Ik doe het met terugwerkende kracht
draaiend
hij kijkt vol ontzag toe
weefsels die in de cel worden geplaatst, vallen uiteen in water
opblazen
het zal ophouden te bestaan
beenkappen
tuimelen
duikvlucht
zittende man
onoplettend
dwang
spreekwoordelijk
onderdrukt
het was inspannend
buitenaards leven
katachtigen
zoogdieren
druk uit te oefenen
vrijstelling
omarmen
zaadleider
stelling
dat is smaad
muitende generaal
zijn passende antwoord op
rustgevende stem
verbanning
krijgshaftig
hongersnood
onopzettelijk
Ik zal dit aan de kaak stellen
we zijn in verval
we sprongen over ze heen
mijn band is leeggelopen
je doet je naam eer aan
wraak
bedreigde soorten
gemalen koffie
parket
vermeende moordenaar
hij wijkt af van het script
als aangewezen
overvloed aan klanten
aanvallen
beleefdheid
tegengif
gier
om te sterven op dorst
ze doken onder
huiverig
hij gaf een kaart uit
verstekeling
het is ontzettend goed
nasynchronisatie van een film
druipende wang
gesteriliseerde hond
om emoties te kalmeren
drang om te bewijzen
met terugwerkende kracht
je bent oppervlakkig
pleegmoeder
strik in het lint
kijk welke kant de kat op springt
Ik ben een pijler van deze stad
stiefbroer
ze is selectief doof
al zeg ik tegen mezelf
hij ziet er verwijfd uit
pi_209233834
Niet te moeilijk denken.

Eerste stap: je delimiter (scheidingsteken) bepalen.

Tweede stap: je tekst opschonen zodat je delimiter klopt (find/replace). Kan online met: https://onlinetexttools.com/replace-text.
In dit geval:
- spatie+punt > punt
- punt+spatie > punt

Derde stap: je data splitsen op de delimiter. Kan online met https://onlinetexttools.com/split-text (willekeurig gevonden).
pi_209233842
In Excel moet je het naar kolommen splitsen en dat resjltaat vervolgens transposen (data draaien zodat kolommen rijen worden).
pi_209233878
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 21:35 schreef Scuidward het volgende:

[..]
Ik dacht aan text to column op basis van de punt en dan copy paste als transpose. Hoe krijg je newline in Notepad?
Dat was mijn 2e optie, maar wist niet hoeveel woorden het waren. En er is een limiet aan aantal kolommen :P

Newline maak ik altijd door een newline te kopiėren en in het vakje van vervangen te plakken :+
pi_209233902
1cat notsplit.txt | sed 's/\.\s*/\n/g' > split.txt

Met een beetje fatsoenlijke text editor kun je ook zoeken en vervangen op basis van regular expressions, wat hierboven ook gebeurt: alle punten gevolgd door 0 of meer whitespace tekens vervangen door een newline. "\n" is de code voor new line, of onder windows "\r\n".
pi_209268115
Duidelijk! En dank.
pi_210187602
Ik snap niks van jullie oplossingen. Kan iemand voor mij deze lijstjes naast elkaar zetten en onder elkaar zetten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210188068
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')