Ze zegt genoeg alleen overschreeuwt hij haar steeds.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk toch want ze zegt helemaal niets.
Jeff is zelf ook niet zo goed in luisterenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Je luistert naar iedereen behalve naar mij zegt Jeff
Zij wint het niet van hem.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zegt genoeg alleen overschreeuwt hij haar steeds.
precies datquote:
Als ik zo gek tegen over mij had staan had ik mij omgedraaid en was weggelopenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knap hoor, iedereen kan van haar vinden wat je wil, maar ze weet zich prima te weren nu.
En maar schreeuwenquote:
Dat inderdaad. Zo iemand kan ik niet serieus nemen.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik zo gek tegen over mij had staan had ik mij omgedraaid en was weggelopen
ik vind het knap van zoe, had dit niet verwacht.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, na zo'n agressieve tirade.
De alcoholist, om een paar fucking biertjesquote:
Zelfs speciaal het snoep uitzoeken wat Ice lekker vindtquote:Op zondag 21 mei 2023 18:16 schreef Silves het volgende:
Jef bedoelt gewoon te zeggen, laat ons zelf de keuze maken om wat we drinken en eten..Zooi doet alles voor Ice..steeds niet te vinden nu.
valt wel mee qua agressie, hij schreeuwt alleen maar, babs schreeuwt net zo hard trouwensquote:Op zondag 21 mei 2023 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, na zo'n agressieve tirade.
Ja, dat schijnt te wennen. Jammer Jeffquote:Op zondag 21 mei 2023 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
Best wel leuk, dat Sjeffie geen greep krijgt met zijn tirade .. en steeds kwaaier wordt
Ik voorzie weer een "Ik wil naar huis, ik ga mijn 24uur aanvragen, Ik ga weg"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |