Ja echt he, en dan straks zegt hij weer dat hij aan het banjeren isquote:Op zondag 21 mei 2023 17:59 schreef spapaars het volgende:
Die gozer heeft echt een mentaliteit probleem.
De grootste sfeerbederver is nu manager!quote:Op zondag 21 mei 2023 17:59 schreef engine het volgende:
![]()
En stik in je kut vreten!
De grote sfeerbederver is weer bezig.
zou ik nooit winnen wegens afgeleid wordenquote:Op zondag 21 mei 2023 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zal er maar mee in discussie moeten gaan
quote:Op zondag 21 mei 2023 17:59 schreef Silves het volgende:
Goeie Jef...2 middelvingers omhoog, stik in je abc proef.gebarentaal.![]()
Doet ze goed. En dan gaat Babette zo Zoë overhalen om hem een biertje te gevenquote:
Wordt ie alleen maar bozerquote:Op zondag 21 mei 2023 17:59 schreef Deisyy het volgende:
Zoe laat zich helemaal niet gek maken door Jeff
Ik zou in lachen uitbarsten ofzoquote:Op zondag 21 mei 2023 18:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou ik nooit winnen wegens afgeleid worden
Ik vond 'r wel sterk in dezequote:Op zondag 21 mei 2023 17:59 schreef Deisyy het volgende:
Dat doet ze wel goed. Maar Babette mag der muil wel weer houden.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:59 schreef Deisyy het volgende:
Dat heeft Babs aan zichzelf te danken door zich overal mee te bemoeien.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:00 schreef Silves het volgende:
Zooi haar straatje aan het schoonvegen..Ik IK IK...En babs moet weer alles opvangen..Jef en de spiegelkut.
Nou nee, Zoe is gewoon bij hem weg gelopen, Jeff was uitgeluld uitgekrijst.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:01 schreef freaky40 het volgende:
Zoe helemaal weggezet door Jeff. Uitgeluld.![]()
Behalve babs...die moet schijnt het bier kopen van haar geld...quote:Op zondag 21 mei 2023 18:01 schreef engine het volgende:
Hopelijk volgende maand Erik of Eunice manager en helemaal geen bier meer
Hij is een paar jaartjes ouder en gedraagt zich als een kleuterquote:Op zondag 21 mei 2023 18:01 schreef spapaars het volgende:
En dan haar leeftijd erbij halen, ze is volwassen met 23.
Ontzettend flauw ja, echt een zwaktebod.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:01 schreef spapaars het volgende:
En dan haar leeftijd erbij halen, ze is volwassen met 23.
Nee andersom.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, Zoe is gewoon bij hem weg gelopen, Jeff was uitgeluld uitgekrijst.
ja die act is al oud helaasquote:Op zondag 21 mei 2023 18:02 schreef pingu66 het volgende:
Jeff kan wat mij betreft wel wat dimmen .......
Valt wel mee, de grootste zuipers zijn Jef, Jasper , en Babette.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo gauw Zoë manager af is dan wilt ze weer lekker dronken worden……
Jij kijkt geen streams blijkbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |