Heb het hier niet gelezen en ik heb haar alleen maar allleen gezien sinds ik de stream aan hebquote:Op zondag 21 mei 2023 14:03 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik kan nu even niet kijken maar is het nu opgelost tussen Bern en Sasha?
Ze krijgen altijd iets er voor terug, zoals die zakken snoep.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Wat hebben ze toch met die callanges daar
Sasha gaat op de fiets, muziekje op en gaan
quote:Op zondag 21 mei 2023 14:03 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Het laatste dat ik hoorde was "ja dikke snikkel"....ben ik overgestap op een andere stream.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:03 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Oei.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:05 schreef Silves het volgende:
[..]
[..]
Het laatste dat ik hoorde was "ja dikke snikkel"....ben ik overgestap op een andere stream.
Eunice neuten zijn soooooo gezond. Jaaaaaaahaaa haaha en soooo lekkkerrrrrquote:Op zondag 21 mei 2023 14:05 schreef 5thencounter het volgende:
Aha.. Ze hebben weer een Bullshitje gevonden voor het GBR , nix te eten deze keer?
Ja dat is waarquote:Op zondag 21 mei 2023 14:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze krijgen altijd iets er voor terug, zoals die zakken snoep.
Ja hoe ze ook keek toen iemand iets vroeg en zei zal ik navragen, zal ik navragen en die blik erbijquote:Op zondag 21 mei 2023 14:05 schreef pingu66 het volgende:
Eunice voelt zich wel heel interessant als leiding GBR. ( houding,blik en manier van praten)
Tomaten eten was zeker te lastig, te duur en Wendie kon die niet heel inslikken ?quote:Op zondag 21 mei 2023 14:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eunice neuten zijn soooooo gezond. Jaaaaaaahaaa haaha en soooo lekkkerrrrr
Neequote:Op zondag 21 mei 2023 14:03 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sommige mensen geef je een streep en vervolgens gaan ze zich ernaar gedragenquote:Op zondag 21 mei 2023 14:05 schreef pingu66 het volgende:
Eunice voelt zich wel heel interessant als leiding GBR. ( houding,blik en manier van praten)
GBR Salade , met veel amandelen, die Babbel en Eunie al bijna allemaal opgevreten hebbenquote:Op zondag 21 mei 2023 14:17 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal een halve krop sla met iets er in en een boterham werbij
Tonijn salade,noten...hop hop naar binnen werken.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:20 schreef Silves het volgende:
Zo eunice, altijd net niet alles opscheppen en zich een portie bewaren, die eet meer tussendoor, dan de gemiddelde bewoner daar..
is geen halve krop hoor.. Een blad ijsbergsla vormt een kommetje waar je dan iets in kun doen. en er zitten heel veel bladen op een krop ijsbergslaquote:Op zondag 21 mei 2023 14:17 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal een halve krop sla met iets er in en een boterham werbij
ze zal het wel meer groter maken dan het is in haar hoofdquote:Op zondag 21 mei 2023 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus ze haalt haar weer dingen in haar hoofd?
Leuk gedaan wel, ik dacht echt dat het een halve krop wasquote:Op zondag 21 mei 2023 14:23 schreef Verida het volgende:
[..]
is geen halve krop hoor.. Een blad ijsbergsla vormt een kommetje waar je dan iets in kun doen. en er zitten heel veel bladen op een krop ijsbergsla
quote:Op zondag 21 mei 2023 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk gedaan wel, ik dacht echt dat het een halve krop was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |