Pieken naar de Tour toch?quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitstekende aanpassing, alleen blijft FOK! wel dramatisch laag staan
Bij de bovenste 8 sowieso geen enkele ronde van de laatste 4 jaarquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog een plaatje voor Wimderon namens Cyclingmaster!
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
We zijn niet zo goed in de Tour
Vroeger was het ook een kleiner groep meen ik. En ook veel afhakers na een paar dagen steeds.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij de bovenste 8 sowieso geen enkele ronde van de laatste 4 jaar
Die moet je er gewoon voor de rustdag eruit kickenquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vroeger was het ook een kleiner groep meen ik. En ook veel afhakers na een paar dagen steeds.
En dan moeten ze niet laf met het spelletje stoppen na de rustdag.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die moet je er gewoon voor de rustdag eruit kicken
Een DRT-subleague aan de tags te zien!?quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[ twitter ]
@:wimderon @:Alaphilippe_ @:Koffieplanter @:Maxi-mus @:Slobeend
Ik voel een mogelijkheid tot het vormen van een Dream Team.
Wil jij @Koffieplanter zo graag uitsluiten? Nou snap ik dat wel na zijn erbarmelijke optreden deze Giero.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 03:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een DRT-subleague aan de tags te zien!?
Is dat niet een erkend DRT-liefhebber?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil jij @:Koffieplanter zo graag uitsluiten? Nou snap ik dat wel na zijn erbarmelijke optreden deze Giero.
Is dat zo @Koffieplanter ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is dat niet een erkend DRT-liefhebber?
Waarom word ik buitengesloten? Zit ik voor niks in een zuurstoftent bovenop een bergquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[ twitter ]
@:wimderon @:Alaphilippe_ @:Koffieplanter @:Maxi-mus @:Slobeend
Ik voel een mogelijkheid tot het vormen van een Dream Team.
Lieve Johannes, in principe is iedereen welkom. Als ze maar pledgen 21 etappes volle bak te geven. Zeg maar het tegenovergestelde van wat @Koffieplanter gedaan heeft afgelopen Giro.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom word ik buitengesloten? Zit ik voor niks in een zuurstoftent bovenop een berg
Op het moment dat Riccardo Ricco uitvalt geef ik wel spontaan op.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:54 schreef Mani89 het volgende:
En je toezegt je te onderwerpen aan 21 etappes aan Discord terreur.
Deal!quote:Op zondag 4 juni 2023 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op het moment dat Riccardo Ricco uitvalt geef ik wel spontaan op.
Inloggen op mobiel lukt hier nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier inmiddels wel gelukt. Even goed opletten, werd rechtstreeks naar registratiepagina gebracht en daardoor leek je niet ingelogd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |