quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 15:01 schreef FANATIC het volgende:
* FANATIC wil wel een lollie.Ik sta er ook niet in
* 2meter3 is aan zijn 4de rondje bezig, maar heeft het nog steeds koud!
quote:hoi hoi hoi
Op vrijdag 21 februari 2003 15:18 schreef AirRaid het volgende:[..]
al goed al goed je mag in de dugout komen zitten
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 16:12 schreef Atrimar het volgende:
Ik zeg dit moeten we makkelijk klaren
quote:Tenminste meer man op de bank
Op vrijdag 21 februari 2003 15:18 schreef AirRaid het volgende:[..]
al goed al goed je mag in de dugout komen zitten
quote:hij zit in de dugout meer ook niet
Op vrijdag 21 februari 2003 19:21 schreef Bartoli het volgende:[..]
Tenminste meer man op de bank
. Jongens we gaan er tegen aan.
FC Fok! had toch moeite met het onder grote druk staande Tivesse. Toch kwamen de bezoekers in de 25e minuut op voorsprong door een strafschop nadat Steevastovic Jelminho onderuit haalde in het zesteinmeter gebied. Steevastovic mocht van geluk spreken dat hij niet met een rode kaart van het veld werd gestuurd. Magneet maakte zich er niet druk om en schoot de bal snoeihard tegen de touwen. Hierna werd het spelbeeld wat saai, totdat Rijihadmata als een duivel uit een doosje naar voren "vloog" de bal in het net schoot en dus de stand weer gelijk bracht. Keeper FC_De_Kampioenen en de vedediging van Fok! stonden als aan de grond genageld. Na rust werd het spelbeeld weer beter. Via een corner genomen door Magneet kwam de torenhoge Bartoli boven iedereen uit en kopte de 1-2 binnen. FC Fok! bleef druk houden op de goal van Tivesse maar keeper Jevrik vond 2x vissen meer dan genoeg en hield verder zijn doel schoon. Met nog 3 minuten officiele speeltijd leek Fok! weer te winnen, maar Tivesse dacht er anders over en kwam nog met een aanval. 2meter3 hield echter Mertal bij zijn shirt vast waarna de scheidsrechter floot voor een overtreding, vrije trap voor Tivesse. Het was Janssen de de vrije trap van ruim 20 meter nam en de bal met een prachtige krul in de kruising mikte.
Zowel Tivesse als FC Fok! vonden het hierna wel goed en de laatse seconden tikten weg.
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 21-02-2003 23:40]
Magneet nog bedankt voor die perfecte corner waardoor ik de 2-1 kon inkoppen en natuurlijk nog proficiat met de goal die jezelf maakte.
quote:ik kon het niet beter onder woorden brengen
Op vrijdag 21 februari 2003 23:39 schreef joda het volgende:magneet
Die ballen van Rijihadmata en Janssen waren onhoudbaar. Zelfs als Jan-jaap en ik samen in het doel hadden gestaan, waren we machteloos geweest!! ![]()
De volgende wedstrijd zal Jan-jaap het hoogstwaarschijnlijk mogen proberen. Veel succes, ik zie al uit naar de lollies van Bar_the_Grey
.
quote:Waar die Rijihadmata in een keer last van had mag god weten maar die was ineens snel en die pegel van Janssen was inderdaad niet te houden, jezus wat een knal was dat
Op zaterdag 22 februari 2003 00:09 schreef FC_De_Kampioenen het volgende:
Die ballen van Rijihadmata en Janssen waren onhoudbaar.
Is er trouwens een stand o.i.d.?? * FANATIC wil weten of FC FOK! meedoet om het kampioenschap!
quote:Met 1 zin, we staan 1e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 22 februari 2003 00:47 schreef FANATIC het volgende:
Weer mooi 10 minuutjes meegespeeld!Eerst mezelf flink vol zitten stoppen met lolly's en daarna nog even in mogen vallen, heerlijk! Jammer dat we het nog weggaven in de slotfase....
Is er trouwens een stand o.i.d.?? * FANATIC wil weten of FC FOK! meedoet om het kampioenschap!
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 09:27 schreef Bartoli het volgende:[..]
Met 1 zin, we staan 1e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
quote:okee en de lollys zijn lekker hoor
Op zaterdag 22 februari 2003 00:09 schreef FC_De_Kampioenen het volgende:
* FC_De_Kampioenen baalt van de late gelijkmakerDie ballen van Rijihadmata en Janssen waren onhoudbaar. Zelfs als Jan-jaap en ik samen in het doel hadden gestaan, waren we machteloos geweest!!
De volgende wedstrijd zal Jan-jaap het hoogstwaarschijnlijk mogen proberen. Veel succes, ik zie al uit naar de lollies van Bar_the_Grey
.
Shit die Beeters wint een van de weinige kopduels en kopt die bal zo door naar de wegsprintende Rijihadmata. Wat baal ik daarvan zeg ![]()
Die vrije trap was idd onhoudbaar, maar wij mogen zo laat nooit meer de voorsprong uit handen geven. Over 2 dagen hebben we weer een uitwedstrijd tegen Nacda. Die moeten we winnen anders komen de achtervolgers wel erg dichtbij. Dus laten we positief vooruitkijken. Sorry trainer ik was na rust iets te fanatiek de kleedkamer uitgekomen. Maar er moest gebikkeld worden. daarna was trouwens die Beeters opvallend rustiger in onze onderlinge duels
quote:Jij natuurlijk
Op zaterdag 22 februari 2003 11:10 schreef Magneet het volgende:magneet
oh dat ben ik zelf, wie is er man of the match?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |