abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8416111
FC FOK DEELTJE 8
hier maar verder he mannen
pi_8416233
kom jongens we gaan eten

ik heb gehoord dat we vandaag iets speciaals krijgen

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 11-02-2003 17:29]

dinsdag 11 februari 2003 @ 17:28:37 #3
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_8416245
Gebakken joda met Atrimarsaus?

*inkoppertje*

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_8416274
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:28 schreef portier het volgende:

*inkoppertje*

pi_8416454
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:28 schreef portier het volgende:

*inkoppertje*

*gniffel gniffel ik ben vandaag de kok!*

en een paar minuten later heeft joda een australische maaltijd bereid voor het elftal

dinsdag 11 februari 2003 @ 17:56:22 #6
20641 portier
pi_8416867
*ondersteboven op zijn kruk gaat zitten met zijn mes en vork verkeerd om*

* lolbroek aanheeft vandaag

GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  dinsdag 11 februari 2003 @ 18:07:03 #7
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8417099
* Schuift ook aan na een training bezocht te hebben van de Graafhap, de volgende tegenstander van Fc Fok.
Ruikt lekker Joda!
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
pi_8417495
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:07 schreef Bar_the_Grey het volgende:
* Schuift ook aan na een training bezocht te hebben van de Graafhap, de volgende tegenstander van Fc Fok.
Ruikt lekker Joda!

en joda begint met het eten op te scheppen.

pi_8417544
* Atrimar schuift beurs aan
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_8418049
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:37 schreef joda het volgende:

[..]

*gniffel gniffel ik ben vandaag de kok!*

en een paar minuten later heeft joda een australische maaltijd bereid voor het elftal

gelukkig geen grieks

wat voor vlees is het?

pi_8418462
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:48 schreef AirRaid het volgende:

[..]

gelukkig geen grieks

wat voor vlees is het?

*pakt de kaart en laat airraid het zien*
pi_8418563
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:04 schreef joda het volgende:

[..]

*pakt de kaart en laat airraid het zien*

hhhmmm kangoeroe

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 11-02-2003 19:08]

pi_8418593
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:07 schreef AirRaid het volgende:

[..]

hhhmmm kangoeroe

schijnt prestatieverhogend te werken...
  dinsdag 11 februari 2003 @ 19:10:55 #14
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8418658
is goed voor keeper & aanvallers : springen ze hoger / verder
pi_8419205
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:10 schreef Magneet het volgende:
is goed voor keeper & aanvallers : springen ze hoger / verder
ook ja
pi_8423390
ja smaakt heerlijk
pi_8424150
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:09 schreef Bartoli het volgende:
ja smaakt heerlijk
pi_8424262
* MindScape staat voor het clubhuis. Ja vandaag moet hij het proberen... Hij stapt met volle moed het clubhuis binnen, en ruikt kangoeroe vlees. Er zitten veel mensen aan de tafel en MindScape wordt zenuwachtig . Plotseling kwam het eruit: ''Ik wil ook voetballen "...
Wil je chatten in een virtuele wereld, 3D wereld met racebanen en je eigen huis maken.. Ga dan naar http://www.3dee.nl en download de software
pi_8424604
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:37 schreef MindScape het volgende:
* MindScape staat voor het clubhuis. Ja vandaag moet hij het proberen... Hij stapt met volle moed het clubhuis binnen, en ruikt kangoeroe vlees. Er zitten veel mensen aan de tafel en MindScape wordt zenuwachtig . Plotseling kwam het eruit: ''Ik wil ook voetballen "...
* AirRaid staat op en loopt op MindScape af

Goedenavond mijn naam is AirRaid en ik ben de trainer van FC Fok!.

pi_8425561
quote:
Op zondag 2 februari 2003 17:23 schreef AirRaid het volgende:
Buurvrouw_Rietman en Marcel067 zijn voorlopig uit de selectie gezet wegens gebrek aan initiatief
deze 2 krijgen tot het eind van de maand te tijd om zich te melden anders worden hun contracten beëindigd
pi_8426481
* ninja-mod en 3 van zijn ninja's komen aan bij het stadion , begonnen word met de opbouw van een computernetwerk... plots gaat de mobile van ninja , het blijkt jan-jaap , de ninja verteld kort dat het allemaal in kannen en kruiken zit en hangt weer op .. de ninja's gaan verder met de hardware terwijl ninja-mod met een serverkast naar het voorzitterskantoor vertrekt...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_8439408
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 23:59 schreef ninja-mod het volgende:
* ninja-mod en 3 van zijn ninja's komen aan bij het stadion , begonnen word met de opbouw van een computernetwerk... plots gaat de mobile van ninja , het blijkt jan-jaap , de ninja verteld kort dat het allemaal in kannen en kruiken zit en hangt weer op .. de ninja's gaan verder met de hardware terwijl ninja-mod met een serverkast naar het voorzitterskantoor vertrekt...
Zwaait naar ninja-mod
pi_8451931
Morgenavond al staat de wedstrijd tegen de Graafhap voor de boeg
  donderdag 13 februari 2003 @ 14:06:41 #24
20641 portier
pi_8456578
*zin heeft in de wedstrijd*

*gaat vol goede moed in de kou rondjes lopen om warm te worden*

GEILE VROUWPERSONEN!
pi_8456611
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 14:06 schreef portier het volgende:
*zin heeft in de wedstrijd*

*gaat vol goede moed in de kou rondjes lopen om warm te worden*

rent mee
pi_8458211
* FANATIC is een paar dagen afwezig geweest en ziet dat de harmonie binnen de selectie ver te zoeken is.

Wel een beetje aardig tegen elkaar blijven doen hè mensen! De laatste tijd gaat het weer iets beter zie ik, ga zo door!

* FANATIC hoopt op opnieuw een basisplaats morgen tegen De Graafhap en trekt daarom snel de kicksen aan om even te gaan trainen!

(sorry mensen, maar ik heb 3 dagen zonder internetverbinding gezeten, een hel was het!!)

pi_8462252
Bartoli gaat meetrainen en loopt samen met fanatic het trainingsveld op.
pi_8464813
de ninja komt de kleedkamer binnengelopen.. dag mensen , zoals jullie misschien hebben vernomen ben ik jullie nieuwe hoofdsponsor
ik heb begrepen dat er behoefte was aan een pc prive project ; hebben jullie daar ideetjes bij? ik wil op eigen initiatief voor de spelers iets opzetten buiten de club om namelijk..
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  donderdag 13 februari 2003 @ 20:37:44 #29
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8464847
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 20:36 schreef ninja-mod het volgende:
de ninja komt de kleedkamer binnengelopen.. dag mensen , zoals jullie misschien hebben vernomen ben ik jullie nieuwe hoofdsponsor
ik heb begrepen dat er behoefte was aan een pc prive project ; hebben jullie daar ideetjes bij? ik wil op eigen initiatief voor de spelers iets opzetten buiten de club om namelijk..
informeer wel ff de voorzitter anders denkt hij dat je ons aan het recruteren bent voor een andere club
  donderdag 13 februari 2003 @ 21:04:35 #30
20641 portier
pi_8465560
Hoi Ninja

*geïnteresseerd is*

Geld het ook voor laptops? En zo ja, waar kan ik uit kiezen?

GEILE VROUWPERSONEN!
pi_8467083
*ook geintreseerd is*
pi_8472420
kan ik ook zowel een pc als een laptop pakken
pi_8472444
de opstelling voor vanavond
code:
            GizartFRL
AirRaid Sitethief Karrel_Laaglawaai Magneet
     Bartoli   Atrimar          portier
     Natrox     Molz            Forever

vrijdag 14 februari 2003 @ 10:57:02 #34
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8474159
SCOUTINGRAPPORT
Speeldatum 14 feb.
Tegenstander: De Graafhap.
Speelsysteem tegenstander: 4-4-2

Bijzonderheden:
De Graafhap is dit seizoen moeizaam begonnen, maar begint nu geleidelijk aan punten te pakken. De trainingen onder leiding van Peter Bos staan veelal in het teken van het bijbrengen van spelvreugde bij de spelers. Hun gebrek aan vertrouwen verdwijnt daarmee en maakt van de Graafhap weer een onvoorspelbare ploeg die het moeilijk heeft maar kan stunten tegen de grote ploegen. Trainer Peter Bos wilde bij zijn aanstelling de Graafhap laten voetballen, maar is daarop teruggekomen en het oude systeem van het hanteren van de lange bal is volledig hersteld. De Graafhap heeft vooral moeite met scoren, maar weet het de tegenstander vooral op inzet heel moeilijk te maken. Ga ervan uit dat dit een heel close duel kan worden. Maar als de Graafhap vroeg op achterstand komt, kan het ineenstorten als een kaartenhuis. Aan te bevelen valt om vroegtijdig de druk volop de verdediging te zetten. Onze handige en technische spitsen moeten voldoende ruimte kunnen creeren voor onze opkomende middenvelders en doorschuivende verdedigers. De keeper is jong en onervaren, dat optellend met de enorme druk die op zijn schouders ligt, moet uitgebuit worden door te schieten op de goal vanuit alle standen. Veteraan Van Vossenjacht is de gangmaker van dit elftal, de trainer heeft hem een vrije rol toebedeeld, zwervende over het middenveld en af en toe opduikende in de spits.

Vermoedelijke Opstelling:
Goal: Wievers(1)
Linksback: Ter Alaafest(2)
Linker Centr. Verdediger: Van der Rodekruis(3)
Rechter Centr. Verdediger: Barck Baalankemp(4)
Rechtsback: Bots(5)
Verdedigende Middenvelder: Bart-Smit(6)
Linker Middenvelder: Valiumeev(7)
Centrale Middenvelder/Vrije Rol: Van Vossenjacht(8)
Rechter Middenvelder: Hertog-Jan(9)
Linkserpsits: Schelp(10)
Rechterspits:Van de Borsthaar(11)

Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
pi_8474175
Ik verwacht een betere aanvoer van speelbare ballen van achteruit. Vorige twee wedstrijden moest ik alleen maar draven om mijn man op te vangen, en aan die hoge ballen heb ik ook niets.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
pi_8474183
BAR
  vrijdag 14 februari 2003 @ 11:07:12 #37
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8474344
ik zal mijn best doen atrimar
pi_8474372
er is een 2de ploegie op het eiland gekomen FEVV (FOK! eiland Voetbal Vereniging)
  vrijdag 14 februari 2003 @ 11:10:41 #39
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8474416
zullen we ze uitdagen voor een wedstrijd?
pi_8474426
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 11:10 schreef Magneet het volgende:
zullen we ze uitdagen voor een wedstrijd?
  vrijdag 14 februari 2003 @ 11:15:09 #41
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8474516
mbt de 2e voetbalclub op het eiland daar kan ik als scout heel snel mee zijn, ze zijn nog bezig met het aantrekken van spelers. Moeten we ze eerst niet de kans gunnen om aan te kunnen treden met ongeveer 11 mannen en vrouwen? momenteel hebben ze alleen de oprichter en een zekere Kasper die als spits transfervrij is. Om nu met zijn vieren van de verdediging kasper te gaan dekken(niet letterlijk) lijkt me toch ook ietwat overdreven. Misschien later een oefenpot?
pi_8474562
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 11:15 schreef Bar_the_Grey het volgende:
mbt de 2e voetbalclub op het eiland daar kan ik als scout heel snel mee zijn, ze zijn nog bezig met het aantrekken van spelers. Moeten we ze eerst niet de kans gunnen om aan te kunnen treden met ongeveer 11 mannen en vrouwen? momenteel hebben ze alleen de oprichter en een zekere Kasper die als spits transfervrij is. Om nu met zijn vieren van de verdediging kasper te gaan dekken(niet letterlijk) lijkt me toch ook ietwat overdreven. Misschien later een oefenpot?
tuurlijk geven we ze de kans om groot te worden (als ze dat worden)
  vrijdag 14 februari 2003 @ 11:20:23 #43
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8474613
als ze nu een zaalvoetbal team zouden hebben zou ik daar voor erbij wel in gaan spelen want dta mis ik nog
  vrijdag 14 februari 2003 @ 13:33:30 #44
13581 vinnyb
Enjoy Incubus!
pi_8477630
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 11:15 schreef Bar_the_Grey het volgende:
Hier de voorzitter / manager van FEVV.

Wij zijn een amateurclubje. Wij doen af en toe mee aan de groepswedstrijden van de Breineken Cup, maar zijn nooit verder dan de poule gekomen. Misschien een oefenpotje in de winterstop en in jullie voorbereiding op een nieuw seizoen?

I dig my toes into the sand, the ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket.
I lean against the wind, pretend that I am weightless, and in this moment I am happy...happy!
pi_8480115
offtopic: Air hoe meldt je je aan bij die subleague van fok bij f1manager?????
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_8480120
* FANATIC schopt het FC FOK!-topic met een subtiele voetbeweging omhoog.

We moeten wel boven dat nieuwe clubje blijven staan he!!

pi_8480397
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
offtopic: Air hoe meldt je je aan bij die subleague van fok bij f1manager?????
http://www.f1manager.info/index.php/do/joinsubform/SubId/237
pi_8480408
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:28 schreef FANATIC het volgende:
* FANATIC schopt het FC FOK!-topic met een subtiele voetbeweging omhoog.

We moeten wel boven dat nieuwe clubje blijven staan he!!

FC Fok! 4-ever
FEVV never
  vrijdag 14 februari 2003 @ 15:55:01 #49
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8480632
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:43 schreef AirRaid het volgende:

[..]

FC Fok! 4-ever
FEVV never

mwah hun zaalvoetbal team is ook goed
pi_8481274
* FANATIC vindt Magneet een overloper en zit nog altijd stiekem te wachten tot AirRaid hem een schorsing oplegt
  vrijdag 14 februari 2003 @ 16:37:49 #51
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8481404
pff wat een onzin
pi_8481894
denk toch dat ze het team niet van de grond krijgen
(zeker niet met kasper erin)
  vrijdag 14 februari 2003 @ 17:13:45 #53
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_8481938
* Kasper kijkt 'ns om het hoekje bij FC Fok en ziet dat ze aardig zenuwachtig geworden zijn van de oprichting van een 2e voetbalclub op 't eiland.

Hi guys.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_8481950
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 17:13 schreef kasper het volgende:
* Kasper kijkt 'ns om het hoekje bij FC Fok en ziet dat ze aardig zenuwachtig geworden zijn van de oprichting van een 2e voetbalclub op 't eiland.

Hi guys.

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

bang voor een stelletje amateurs

pi_8481971
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 17:13 schreef kasper het volgende:

Hi guys.

* joda lacht zich krom

Wist niet dat je zo`n goede grappenmaker was!

pi_8482169
* joda komt de kleedkamer binnengelopen en ziet een verdacht zakje liggen....joda denkt he POEDERSUIKER

maarja wat moet poedersuiker nou in het kleedlokaal?

* joda vertrouwd het niet en belt de politie die al snel met een verdachte komt aanzetten

politieman: Ja mr. wij hadden al het vermoeden dat een van uw spelers drugs gebruikte...nu weten we het dat het mr. F. is....dankuwel voor de medewerking.
[hint]
Drugshandel "Witteneus"

ergens in het midden
[/hint]

(vertelde de politieman me)

Meteen worden de trainers in gelicht door de politie

vrijdag 14 februari 2003 @ 17:48:41 #57
20641 portier
pi_8482364
*vindt dat sommige mensen wat kinderachtig reageren op de komst van het nieuwe clubje*

*verder niet gaat zeuren en gaat trainen voor vanavond*

Het wordt vast een aantrekkelijke wedstrijd. De Graafhap kan wel wat tegenstand bieden, maar het beloofd wat

GEILE VROUWPERSONEN!
pi_8482778
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 17:48 schreef portier het volgende:
*vindt dat sommige mensen wat kinderachtig reageren op de komst van het nieuwe clubje*

*verder niet gaat zeuren en gaat trainen voor vanavond*

Het wordt vast een aantrekkelijke wedstrijd. De Graafhap kan wel wat tegenstand bieden, maar het beloofd wat

* MindScape begint alvast in te rennen
Wil je chatten in een virtuele wereld, 3D wereld met racebanen en je eigen huis maken.. Ga dan naar http://www.3dee.nl en download de software
  vrijdag 14 februari 2003 @ 18:31:54 #59
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8482994
mindscape, je zal iig deze wedstrijd op de bank beginnen want we weten nog niet eens wat je favorite plaats is op het veld?
  vrijdag 14 februari 2003 @ 18:33:37 #60
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8483011
Joda : Forever is allang afgekickt, dit waren nog een paar van die zakjes jeukpoeder van atrimar
pi_8487007
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 18:33 schreef Magneet het volgende:
Joda : Forever is allang afgekickt, dit waren nog een paar van die zakjes jeukpoeder van atrimar
oh ok

excuses aan forever

pi_8487951
De Graafhap-FC Fok! 0-4

10: portier geel
24: Molz 1-0 [portier]
39: Natrox 2-0 [Atrimar]
49: AirRaid geel
58: Atrimar 3-0 [Magneet]
61: AirRaid eruit Bar_The_Grey erin
65: portier eruit FANATIC erin
65: Forever eruit Jelminho erin
76: Atrimar 4-0 [Bar_the_Grey]
88: Molz geel
ManOfTheMatch: Atrimar (10)

Op een zwaar veld en in de ijzige kou was het Fok! dat overeind bleef. Portier die na 10 minuten al geel had gekregen wegens het onderuit halen van Hertog-Jan speelde de vrijstaande Molz aan en die kon de 0-1 binnen schieten. Vlak voor tijd was het Natrox die bij zijn debut in de basis meteen zijn klasse vertoonde door de verdediging van de Graafhap uit te spelen en 0-2 te maken.
Na rust blonk Atrimar nog meer uit dan ie de eerste helf al deed en maakte zo de 0-3 en 0-4 door voorzeten van Magneet en Bar_the_Grey.
Enigste minpuntje in de wedstrijd was de gele kaart voor AirRaid, omdat dait zijn derde is moet ie de volgende wedstrijd meemaken als alleen trainer zijnde

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 14-02-2003 23:18]

pi_8487998
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:02 schreef AirRaid het volgende:
.....
Mannen weer goed gedaan

[Dit bericht is gewijzigd door Bartoli op 14-02-2003 23:25]

pi_8488004
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:05 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Mannen weer goed gedaan

pi_8488120
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:06 schreef joda het volgende:

[..]

Danku Joda!! Hoe was het op de tribune zonder lollies
pi_8488180
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:13 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Danku Joda!! Hoe was het op de tribune zonder lollies

*ahum* had een grote voorraad snoep bij me *ahum*
pi_8488278
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:16 schreef joda het volgende:

[..]

*ahum* had een grote voorraad snoep bij me *ahum*

pi_8488316
ATRIMAR
pi_8488442
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:49 schreef AirRaid het volgende:

[..]

* AirRaid staat op en loopt op MindScape af

Goedenavond mijn naam is AirRaid en ik ben de trainer van FC Fok!.

mag ik vragen welke positie u prefereert?
ook moet u een contract ondertekenen bij FC Fok Voorzitterskantoor anders bent u niet speelgerechtigd voor FC Fok!
  vrijdag 14 februari 2003 @ 23:55:26 #70
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8488803
gefeliciteerd mannen met de goede wedstrijd, vind dat ik zelf ook goed gespeeld heb btw site is ook weer up to date spam : www.fcfok.tk zorg ff voor die 30 hits wil wel die url houden
  zaterdag 15 februari 2003 @ 00:27:58 #71
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8489334
Goed gedaan mannen, klasse partij.
pi_8491376
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:55 schreef Magneet het volgende:
gefeliciteerd mannen met de goede wedstrijd, vind dat ik zelf ook goed gespeeld heb btw site is ook weer up to date spam : www.fcfok.tk zorg ff voor die 30 hits wil wel die url houden
[mierenneukmodus] spelersoverzicht klopt niet helemaal [/mierenneukmodus]
  zaterdag 15 februari 2003 @ 10:32:38 #73
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8491502
zeg ff wat er dan niet klopt
  zaterdag 15 februari 2003 @ 10:56:30 #74
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8491663
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 10:32 schreef Magneet het volgende:
Misschien een ideetje om mijn scoutingsrapporten voorafgaand aan het wedstrijdverslag te zetten?
pi_8492086
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:55 schreef Magneet het volgende:
Denk dat je die 30 hits nu wel zo'n beetje hebt!

* Molz heeft erg genoten van de afgelopen wedstrijd

Weer lekker gespeeld allemaal!

Why must I deal with this bullshit?! Every fucking day!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 12:04:40 #76
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8492316
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 10:56 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

Misschien een ideetje om mijn scoutingsrapporten voorafgaand aan het wedstrijdverslag te zetten?

misschien zelfs apart stukje scoutingsrapporten?
  zaterdag 15 februari 2003 @ 12:11:16 #77
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8492366
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 12:04 schreef Magneet het volgende:

[..]

misschien zelfs apart stukje scoutingsrapporten?

lijkt me een strak plan
  zaterdag 15 februari 2003 @ 12:39:16 #78
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8492686
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 12:11 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

lijkt me een strak plan

heb jij ze toevallig allemaal in 1 bestandje of moet ik gewoon de topics even af gaan lopen?
pi_8492981
0-4 gewonnen, topwedstrijd!

Het was lastig voetballen op dat keiharde veld, maar we waren overduidelijk de betere ploeg! Op naar de volgende wedstrijd.

(is er ook een ranglijst? op de hoeveelste plaats staan we?)

pi_8493085
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 10:32 schreef Magneet het volgende:
was 1 keer man of the match
  zaterdag 15 februari 2003 @ 13:24:31 #81
20641 portier
pi_8493310
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:02 schreef AirRaid het volgende:
Op een zwaar veld en in de ijzige kou was het Fok! dat overeind bleef. Portier die na 10 minuten al geel had gekregen wegens het onderuit halen van Hertog-Jan speelde de vrijstaande Molz aan en die kon de 0-1 binnen schieten.
Sorry mensen, maar hij was bijna doorgebroken

Goede wedstrijd gespeeld allemaal!

GEILE VROUWPERSONEN!
pi_8493524
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 13:24 schreef portier het volgende:

[..]

Daarentegen was die pass fantastich!
Why must I deal with this bullshit?! Every fucking day!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 14:09:09 #83
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8494038
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 12:39 schreef Magneet het volgende:

[..]

heb jij ze toevallig allemaal in 1 bestandje of moet ik gewoon de topics even af gaan lopen?

Uhm dat wordt topics aflopen ben ik bang. sorry
pi_8494071
* AirRaid is trots op zijn mannen
pi_8494196
onze volgende wedstrijd is trouwens 21feb tegen Tivesse
  zaterdag 15 februari 2003 @ 14:17:53 #86
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8494208
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 13:24 schreef portier het volgende:

[..]

Ja sorry portier, ik liet mijn mannetje lopen, zal niet meer voorkomen. Hij ontweek al mijn tackle. Goed dat je als middenvelder mee verdedigde. Ik vond ons samenspel op de vleugel fantastisch lopen al zeg ik het zelf. Mede daardoor kon ik mee opkomen. Fantastisch 1-2tje waarna ik een hoge bal voor de pot kon geven die resulteerde op een assist voor de 4-0.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 14:26:27 #87
20641 portier
pi_8494363
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 13:36 schreef Molz het volgende:

[..]

Daarentegen was die pass fantastich!

quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 14:17 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

Ja sorry portier, ik liet mijn mannetje lopen, zal niet meer voorkomen. Hij ontweek al mijn tackle. Goed dat je als middenvelder mee verdedigde. Ik vond ons samenspel op de vleugel fantastisch lopen al zeg ik het zelf. Mede daardoor kon ik mee opkomen. Fantastisch 1-2tje waarna ik een hoge bal voor de pot kon geven die resulteerde op een assist voor de 4-0.

quote:
65: portier eruit FANATIC erin
65: Forever eruit Jelminho erin
76: Atrimar 4-0 [Bar_the_Grey]
Maar toch lief dat je het zegt hoor
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_8496159
hahahahahaha de andere ploeg heeft pas 3 spelers hahahahahahahaha
  zaterdag 15 februari 2003 @ 16:19:46 #89
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_8496277
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 16:13 schreef AirRaid het volgende:
hahahahahaha de andere ploeg heeft pas 3 spelers hahahahahahahaha
meer hebben we er ook niet nodig om van jullie te winnen
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_8496293
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 16:19 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

pi_8497836
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 16:19 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

zaterdag 15 februari 2003 @ 18:14:29 #93
46052 FC_De_Kampioenen
Kampioen zijn is plezant!
pi_8498073
Wat was het weer koud op de bank tegen Graafhap! Bij afwezigheid van Bar_the_Grye (die stond in het veld ) had ik deze keer gezorgd voor de lollies die, samen met de 0-4 overwinning, veel goedmaakten!

Hopelijk blijft GizartFRL nog lang bij FC Fok spelen, zodat ik mijn plaats op de bank kan behouden

pi_8498117
Ik hoop dat ik na volgende week weer in het veld kan staan\ op de bank zitten, die fans laten je ook geen seconde met rust. (niet dat ik dat niet erg vind, enthousiaste fans)
  zaterdag 15 februari 2003 @ 18:19:11 #95
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8498153
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:45 schreef AirRaid het volgende:
http://members.lycos.nl/dannyhousen/FC%20Fok!.xls
mmm volgens mij heb ik goals e.d. van een paar oefenwedstrijden meegeteld ofzow oeps
pi_8498225
hoe zit het eigenlijk me de transfer van GizartFRL, wanneer gaat ie nu naar real indeshit
pi_8498259
Wil ik eigenlijk ook wel weten. (moeten toch een afscheidsfeest houden he)
  zaterdag 15 februari 2003 @ 18:27:18 #98
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8498286
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 18:23 schreef AirRaid het volgende:
hoe zit het eigenlijk me de transfer van GizartFRL, wanneer gaat ie nu naar real indeshit
ik d8 dat jij het wist tegen mij heeft gij niks verteld

ps site is weer gelijk aan jouw bestand

pi_8498869
hopenlijk kan ik binnenkort 2 nieuwe spelers presenteren
Mindscape en Jan-jaap
  zaterdag 15 februari 2003 @ 19:10:06 #100
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8499049
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 14:26 schreef portier het volgende:

[..]

[..]

[..]

Maar toch lief dat je het zegt hoor

Mompel mompel blijkbaar worden mijn ogen toch dermate slechter dat ik lenzen in moetdoen, heb ik FANATIC aangezien voor portier. no hard feelings
  zaterdag 15 februari 2003 @ 19:17:10 #101
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8499196
airraid : kreeg net ffontje van een of andere club uit armenie daat ze GizartFRL overgenomen zouden hebben
pi_8503823
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 19:10 schreef Bar_the_Grey het volgende:

Mompel mompel blijkbaar worden mijn ogen toch dermate slechter dat ik lenzen in moetdoen, heb ik FANATIC aangezien voor portier. no hard feelings

Tuurlijk kwam die wereldpass van mij Bar!

* FANATIC lijkt overigens helemaal niet op Portier

zaterdag 15 februari 2003 @ 22:25:52 #103
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8504249
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:12 schreef FANATIC het volgende:

[..]

Tuurlijk kwam die wereldpass van mij Bar!

* FANATIC lijkt overigens helemaal niet op Portier

niet?? dan moet ik toch eens een andere bril kopen of iig een bril kopen
pi_8505252
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 19:17 schreef Magneet het volgende:
airraid : kreeg net ffontje van een of andere club uit armenie daat ze GizartFRL overgenomen zouden hebben
vond het al raar dat ie vandaag niet op de training was
pi_8505430
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:00 schreef AirRaid het volgende:
je hebt geluk Jan-jaap onze 1ste keeper is per direct overgenomen door een ploeg uit Armenië.
Je moet nu wel echter de strijd aangaan met FC_De_Kampioenen om te kijken wie er 1ste en wie er 2de keeper word
dat is goed kijken wie de beste is hij of ik
pi_8505696
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:04 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

dat is goed kijken wie de beste is hij of ik

may the best man win
en zogauw het contract ondertekend is kunnen wij u presenteren als nieuwe aanwinst
pi_8511218
Trainer, zou u aub willen aanpassen in uw lijstjes dat ik alleen linkeraanvaller ben ? ik heb al meerdere malen verteld dat ik 2 benig ben, en dus ook aan de andere kant kan spelen. Links is mijn favoriete positie, maar op rechts kan ik zeker ook spelen.. Bednakt
Forza SCH.
  zondag 16 februari 2003 @ 11:21:14 #108
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8511531
*is al vroeg op de zondag op het trainingsveld te vinden en komt aansjokken met een tas vol Adidas Socrates voetballen.
Zo vandaa maar eens de keepers gaan trainen op hoge voorzetten vanaf de flanken, schoten op goal vanuit alle standen en 1 tegen 1 duels.
Maar tot die tijd maar weer een par rondjes om het veld.
pi_8511730
jan-jaap komt voor het eerst trainen en zit Bar_the_Grey rondjes
lopen en zegt hoi tegen hem en gaat mee rondjes lopen
  zondag 16 februari 2003 @ 11:47:32 #110
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8511777
quote:
Op zondag 16 februari 2003 10:23 schreef Jelminho het volgende:
Trainer, zou u aub willen aanpassen in uw lijstjes dat ik alleen linkeraanvaller ben ? ik heb al meerdere malen verteld dat ik 2 benig ben, en dus ook aan de andere kant kan spelen. Links is mijn favoriete positie, maar op rechts kan ik zeker ook spelen.. Bednakt
check

* Magneet gaat ook mee rondjes lopen

pi_8512577
* joda ziet magneet en bar en jan jaap lopen en zwaait

Joda pakt een van de aanwezige ballen en gaat wat technieken oefenen

pi_8512601
jan-jaap pakt ook een bal en gaat ook wat trapen
  zondag 16 februari 2003 @ 13:00:24 #113
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8512782
zo nu ik ingelopen ben jan-jaap wat dacht je van een keepers inwijding?
*Schiet de bal hard in de bovenhoek
ZOEF!!!!!
Kom op aktie. Komt er nog eentje!
pi_8512813
quote:
Op zondag 16 februari 2003 13:00 schreef Bar_the_Grey het volgende:
zo nu ik ingelopen ben jan-jaap wat dacht je van een keepers inwijding?
*Schiet de bal hard in de bovenhoek
ZOEF!!!!!
Kom op aktie. Komt er nog eentje!
jan-jaap tikt de volgende bal weg uit de bovenhoek
pi_8513161
quote:
Op zondag 16 februari 2003 13:02 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

jan-jaap tikt de volgende bal weg uit de bovenhoek

Mag ik ook meedoen??
  zondag 16 februari 2003 @ 13:29:08 #116
46052 FC_De_Kampioenen
pi_8513232
* FC_De_Kampioenen ziet tot zijn verbazing dat er concurrentie voor zijn keeperspositie is gekomen

*in doel gaat staan en alle ballen opeens eruit houdt*

Zie je wel dat ik wel kan keepen! Als ik maar wil

pi_8513379
jan-jaap tikt ook alle ballen uit het doel
  zondag 16 februari 2003 @ 13:44:55 #119
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8513554
Geweldig eindelijk 2 keepers tegelijkertijd op het trainingsveld. joda schiet jij op de ene goal de ballen dan doe ik dat op de andere....
*aanloop neemt en schiet.
Zoef!!!!!!
pi_8513814
* AirRaid staat tevreden te kijken en ziet dat zijn mannen hard trainen. Zelfs joda die weer terug is bij de selectie doet hard zijn best
pi_8513967
jan-jaap doot zij best om alle ballen tegen te houden en springt en duikt van de ene hoek naar de andere hoek
  zondag 16 februari 2003 @ 14:07:07 #122
20641 portier
pi_8513996
* portier komt aanhobbelen en ziet dat beide goals al bezet zijn.. Bummer..

* portier sleept met grote moeite een extra goal erbij, zet deze langs de kant en gaat vervolgens penalty's oefenen
een niet onbelangrijke oefening

GEILE VROUWPERSONEN!
pi_8514242
quote:
Op zondag 16 februari 2003 13:44 schreef Bar_the_Grey het volgende:
Geweldig eindelijk 2 keepers tegelijkertijd op het trainingsveld. joda schiet jij op de ene goal de ballen dan doe ik dat op de andere....
*aanloop neemt en schiet.
Zoef!!!!!!

ok en joda begint met schieten
pi_8514749
jan-jaap gaat even keepen in het goal waar portier penalty's zit te trappen en probeertze tegen te houden
  zondag 16 februari 2003 @ 14:52:16 #125
20641 portier
pi_8514911
* portier ziet Bar verbaasd om zich heen kijken op zoek naar de keeper...

*BAF*

Op de paal

GEILE VROUWPERSONEN!
  zondag 16 februari 2003 @ 15:14:02 #126
46052 FC_De_Kampioenen
pi_8515326
* FC_De_Kampioenen probeert de ballen van Joda tegen te houden, maar slaagt hierin niet elke keer.

Joda, schiet eens een beetje zachter wil je? Ik moet mijn plaats als 1e keeper verdienen

pi_8516438
jan-jaap is nog druk bezig om alle ballen tegen te houden
pi_8516687
* Forever schopt weer een balletje op het trainingsveld, iemand zin om mee te doen?
. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
pi_8516732
quote:
Op zondag 16 februari 2003 16:26 schreef Forever het volgende:
* Forever schopt weer een balletje op het trainingsveld, iemand zin om mee te doen?
okee even dan want ik ik ben al lang aan het trainen

wie doet er nog meer mee

pi_8516823
* Forever schopt de bal over en rent richting 16 meter gebied om hem erin te koppen!
pi_8516893
jan-jaap houdt forever tegen en pakt de bal af en rent even hard de andere kant op
pi_8517029
quote:
Op zondag 16 februari 2003 15:14 schreef FC_De_Kampioenen het volgende:
* FC_De_Kampioenen probeert de ballen van Joda tegen te houden, maar slaagt hierin niet elke keer.

Joda, schiet eens een beetje zachter wil je? Ik moet mijn plaats als 1e keeper verdienen

zal ermee rekening houden
pi_8517203
jan-jaap gaat maar weer keepen
kijken of hij nog wat ballen tegen kan houden
want dat lukt vandaag heel goed
pi_8517225
quote:
Op zondag 16 februari 2003 16:36 schreef Jan-jaap het volgende:
jan-jaap houdt forever tegen en pakt de bal af en rent even hard de andere kant op
Dat wordt rennen!! pfffffff

* Forever haalt in en maakt een neat sliding op het hakje!

pi_8517293
Jan-jaap je contract ligt klaar in het voorzitterskantoor
pi_8517435
quote:
Op zondag 16 februari 2003 16:55 schreef AirRaid het volgende:
Jan-jaap je contract ligt klaar in het voorzitterskantoor
ik heb het gelezen
pi_8517680
Hey Jaap, je behoort pijn te hebben na zo'n sliding

* Forever trekt Jan-Jaap omhoog en loopt met hem mee naar het voorzitterskantoor.

pi_8517759
dat was wel een harde sliding en loopt mee met forever
  zondag 16 februari 2003 @ 17:17:02 #139
20641 portier
pi_8517763
* portier staat op een leeg goal te oefenen

het gaat om de plaatsing

GEILE VROUWPERSONEN!
pi_8518172
* AirRaid schiet een bal weg en die scheert maar net over het hoofd van Bar_The_Grey

zondag 16 februari 2003 @ 17:36:23 #141
10744 2meter3
Volle bak Ambiance.
pi_8518190
Nu is iedereen natuurlijk weer aan het eten als ik wil trainen.
Goede wedstrijd gespeeld trouwens mannen.
Kan ik weer een keer trainen....
Groot geworden door niet klein te blijven.
pi_8518246
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:36 schreef 2meter3 het volgende:
Nu is iedereen natuurlijk weer aan het eten als ik wil trainen.
Bij FC Fok! eten we pas om 18.30
  zondag 16 februari 2003 @ 17:41:09 #143
10744 2meter3
Volle bak Ambiance.
pi_8518290
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:38 schreef AirRaid het volgende:

[..]

Bij FC Fok! eten we pas om 18.30

Dat ik dat vergeten ben, schandalig.
Een hele week niet aanwezig en ik vergeet alles.....
pi_8518988
jan-jaap stopt met trainen en loopt naar de kleedkamers
pi_8520727
* joda vindt het een verstadig besluit en gaat ook naar de kleedkamers toe
pi_8520878
hierna naar de kantine dan geef ik een rondje om te vieren dat ik het contracht getekend heb
  zondag 16 februari 2003 @ 19:50:46 #147
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8520968
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:35 schreef AirRaid het volgende:
* AirRaid schiet een bal weg en die scheert maar net over het hoofd van Bar_The_Grey

Tzal wel de wind zijn geweest?
* legt aan voor een volgend schot op goal.
  zondag 16 februari 2003 @ 20:01:47 #148
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8521212
* Magneet gaat ff sprinten met de bal aan de voet oefenen
pi_8521448
Bartoli gaat nog wat op zijn techniek oefenen en haalt dan uit op de goal.

De bal gaat rakelings langs de kop van Airraid door.

* Bartoli zegt excuseer me lompheid

pi_8530371

I roel

Druk de laatste dagen, ben er vanavond uitgebreider

pi_8531806
Op het trainingsveld sprinten de spelers puffend en hijgend van links naar rechts en weer terug.
pi_8536918
quote:
Op maandag 17 februari 2003 11:26 schreef AirRaid het volgende:
Op het trainingsveld sprinten de spelers puffend en hijgend van links naar rechts en weer terug.
* Bartoli rent over en weer en ziet links en rechts spelers van vermoeidheid naar de grond uiken

kom op jongens.

pi_8536946
jan-jaap komt het veld ook maar weer oplopen en gaat in het doel staan

wie wilt er als eerste trappen

pi_8537005
quote:
Op maandag 17 februari 2003 15:25 schreef Jan-jaap het volgende:
jan-jaap komt het veld ook maar weer oplopen en gaat in het doel staan

wie wilt er als eerste trappen

**zoef**

nog voor Jan-jaap met zijn ogen geknipperd heeft ligt er al een bal in het net

pi_8537041
quote:
Op maandag 17 februari 2003 15:27 schreef AirRaid het volgende:

[..]

**zoef**

nog voor Jan-jaap met zijn ogen geknipperd heeft ligt er al een bal in het zijnet

maandag 17 februari 2003 @ 15:48:59 #156
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8537578
ondertussen komt magneet met een enorm apparaat het veld opgelopen; deze is speciaal voor de keepers mannen het ballen kanon het beweegt zichzelf over de complete helft van 1 veld en schiet volautomagisch op doel en NOOIT ernaast
pi_8537631
quote:
Op maandag 17 februari 2003 15:48 schreef Magneet het volgende:
ondertussen komt magneet met een enorm apparaat het veld opgelopen; deze is speciaal voor de keepers mannen het ballen kanon het beweegt zichzelf over de complete helft van 1 veld en schiet volautomagisch op doel en NOOIT ernaast
SLIK

nou dan moet ik maar eens mij best gaan doen

pi_8537778
**zoef** de eerste bal vliegt dwars door het net heen

he stond Jan-jaap niet in de goal

pi_8538035
quote:
Op maandag 17 februari 2003 15:56 schreef AirRaid het volgende:
**zoef** de eerste bal vliegt dwars door het net heen

he stond Jan-jaap niet in de goal

jan- jaap was net op tijd opzij gedokken zet dat ding wat zachter
  maandag 17 februari 2003 @ 16:22:25 #160
46052 FC_De_Kampioenen
pi_8538440
* FC_De_Kampioenen hoorde in de FC Fok-kantine vertellen over het nieuwe keeperstrainingapparaat en wil het ook wel eens testen!

*in goal gaat staan*

pi_8538967
quote:
Op maandag 17 februari 2003 16:22 schreef FC_De_Kampioenen het volgende:
* FC_De_Kampioenen hoorde in de FC Fok-kantine vertellen over het nieuwe keeperstrainingapparaat en wil het ook wel eens testen!

*in goal gaat staan*

*jan jaap komt aanlopen en ziet FC_De_Kampioenen in het goal staan en zet het apperaat op de hoogste stand*
  maandag 17 februari 2003 @ 17:27:43 #162
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8540177
* Magneet heeft nog steeds de afstandsbediening in zijn hand en zet het apparaat wat z8er
pi_8540778
* joda komt ook eens kijken naar de nieuwe uitrusting
  maandag 17 februari 2003 @ 18:02:39 #164
46052 FC_De_Kampioenen
pi_8540855
* FC_De_Kampioenen schrok van de harde ballen van Jan-jaap, maar kan er heel wat uithouden nu Magneet hem wat zachter heeft gezet.
  maandag 17 februari 2003 @ 18:06:33 #165
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8540926
* Magneet doet er stiekum een bal in met afstandbediening en aandrijving, zo die zullen we even passen
pi_8545798
quote:
Op maandag 17 februari 2003 18:06 schreef Magneet het volgende:
* Magneet doet er stiekum een bal in met afstandbediening en aandrijving, zo die zullen we even passen
pi_8546677
quote:
Op maandag 17 februari 2003 18:06 schreef Magneet het volgende:
hehehe give em hell magneet!!!
  maandag 17 februari 2003 @ 22:22:47 #168
46052 FC_De_Kampioenen
pi_8546722
* FC_De_Kampioenen pakt plotseling geen bal meer. Hoe kan dat toch?
pi_8546959
quote:
Op maandag 17 februari 2003 22:22 schreef FC_De_Kampioenen het volgende:
* FC_De_Kampioenen pakt plotseling geen bal meer. Hoe kan dat toch?
jan jaap zit FC_De_Kampioenen uit te lachen hij weet waarom hjij geen ballen meer pakt
  maandag 17 februari 2003 @ 22:38:39 #170
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8547134
quote:
Op maandag 17 februari 2003 22:30 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

jan jaap zit FC_De_Kampioenen uit te lachen hij weet waarom hjij geen ballen meer pakt

pas jij nu maar op ja, heb morgen een ander geintje voor jouw : de ballen machine op overdrive!
  maandag 17 februari 2003 @ 22:40:48 #171
20641 portier
pi_8547175
* portier loopt verdwaast het veld af...
Serieuze aanpak is weer ver te zoeken..

* portier duikt zijn bedje in

GEILE VROUWPERSONEN!
pi_8562324
* FANATIC komt superfit het veld opgerend voor een potje trainen!

Waar is iedereen? Liggen zeker allemaal thuis in bed met een kater van hier tot Tokyo. Hadden ze maar niet zoveel bier bestellen gisteravond...

*een bal uit het ballenhok pakt en op PiAir-vrije trappen gaat oefenen*

pi_8562392
jan-jaap loopt het veld op en ziet FANATIC groet hem

en begint eerst maar een paar rondjes te lopen om het veld

pi_8563755
* MindScape is een beetje laat en begint aan straftraining
pi_8563789
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 17:27 schreef MindScape het volgende:
* MindScape is een beetje laat en begint aan straftraining
wij zouden nog graag willen weten welke positie je wilt spelen MindScape
en je moet nog een contract onderteken bij de voorzitter (http://forum.fok.nl/showtopic.php/229089/11/25)
pi_8563819
nadathij genoeg rondjes gelopen heeft gaat hij in een doel staan en vraagt wie probeert het een bal langs me heen te krijgen
pi_8564445
* Sjaak de mascotte van FC Fok! waggelt het veld en en wil een trap tegen de bal geven, maar helaas mist ie de bal en valt Sjaak op zijn gat
alleen als hij ijs en ijs koud is
pi_8564531
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 18:00 schreef Sjaak_de_Pinguin het volgende:
* Sjaak de mascotte van FC Fok! waggelt het veld en en wil een trap tegen de bal geven, maar helaas mist ie de bal en valt Sjaak op zijn gat
Joda ziet sjaak liggen en helpt hem overeind.

Joda geeft sjaak ook het boek *voetballen voor pinguins en mascotters*

pi_8564606
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 18:04 schreef joda het volgende:

[..]

Joda ziet sjaak liggen en helpt hem overeind.

Joda geeft sjaak ook het boek *voetballen voor pinguins en mascotters*

Sjaak wil geen boek, Sjaak wil vis
Sjaak bijt joda
pi_8564655
AUW...KUTPINGUIN

*joda geeft sjaak een vis*
*joda houdt zich in*

pi_8564704
* AirRaid roept Sjaak bij zich
Stoute pinguin, je mag niet op het veld komen als de meneren aan het voetballen zijn
pi_8565021
* Forever rent wat rondjes om het veld, om in conditie te blijven!
  dinsdag 18 februari 2003 @ 18:43:23 #183
20641 portier
pi_8565158
* portier rent mee

Oi Forever, oi Sjaak

GEILE VROUWPERSONEN!
  dinsdag 18 februari 2003 @ 18:48:48 #184
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8565262
* Magneet staat een beetje met een bal te kloten
pi_8565407
* joda gaat mee rennen met portier
pi_8566791
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 18:36 schreef Forever het volgende:
* Forever rent wat rondjes om het veld, om in conditie te blijven!
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 18:43 schreef portier het volgende:
* portier rent mee
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 18:55 schreef joda het volgende:
* joda gaat mee rennen met portier
* Sjaak waggelt achter portier, Forever en joda aan
  dinsdag 18 februari 2003 @ 19:59:02 #187
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8567140
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 19:45 schreef Sjaak_de_Pinguin het volgende:

[..]

[..]

[..]

* Sjaak waggelt achter portier, Forever en joda aan

jsaak ga van het veld af dat mag alleen net voor de wedstrijd het is nu veel te gevaarlijk voor je, ga in je ijsbad liggen wat bij de kleedkamers staat
  dinsdag 18 februari 2003 @ 19:59:22 #188
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8567152
btw ik heb net een paar vissen in je badje gegooid
pi_8567170
Bartoli gaat ook meetrainen en begint met warmlopen
pi_8567207
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 19:59 schreef Magneet het volgende:

[..]

sjaak ga van het veld af dat mag alleen net voor de wedstrijd het is nu veel te gevaarlijk voor je, ga in je ijsbad liggen wat bij de kleedkamers staat

quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 19:59 schreef Magneet het volgende:
btw ik heb net een paar vissen in je badje gegooid
pi_8567225
jan jaap gaat meetrainen met de andere
pi_8567657
Terwijl iedereen aan het rennen is zet AirRaid pionnen klaar voor de volgende oefening.
  dinsdag 18 februari 2003 @ 20:27:10 #193
46052 FC_De_Kampioenen
pi_8567896
* FC_De_Kampioenen is moe geworden van al het rondjes rennen en hangt met een choco in de hand op een reclamebord langs het veld.
pi_8567975
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 20:27 schreef FC_De_Kampioenen het volgende:
* FC_De_Kampioenen is moe geworden van al het rondjes rennen en hangt met een choco in de hand op een reclamebord langs het veld.
* Sjaak gaat naast FC_De_Kampioenen staan
pi_8586718
joda sleept wat ballen op het veld en zet een goal op...zo ff vrije trappen oefenen
pi_8589368
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:52 schreef joda het volgende:
joda sleept wat ballen op het veld en zet een goal op...zo ff vrije trappen oefenen
jan jaap ziet dat joda vrije trappen gaat oefenen en vraagt of hij in het goal mag staan
en proberen de ballen tegen te houden
  woensdag 19 februari 2003 @ 20:05:28 #197
20641 portier
pi_8591327
* portier gaat met joda vrije trappen oefenen
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_8592092
* AirRaid staat 2 ballen hoog te houden
  woensdag 19 februari 2003 @ 21:15:30 #199
20641 portier
pi_8593143
* Zegt tegen AirRaid dat 2 ballen in een netje over je schouder gooien niet echt hooghouden is...
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_8593780
* FANATIC vraagt zich af wanneer de volgende wedstrijd ook al weer was en gaat maar vast weer een beetje op doel schieten ter voorbereiding

*al die trainingsposts saai begint te vinden*

pi_8593834
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 18:49 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

jan jaap ziet dat joda vrije trappen gaat oefenen en vraagt of hij in het goal mag staan
en proberen de ballen tegen te houden

joda begitn met schieten..niet te hard hoop ik?
  woensdag 19 februari 2003 @ 21:56:56 #202
20641 portier
pi_8594182
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:41 schreef FANATIC het volgende:
* FANATIC vraagt zich af wanneer de volgende wedstrijd ook al weer was en gaat maar vast weer een beetje op doel schieten ter voorbereiding

*al die trainingsposts saai begint te vinden*

www.fcfok.tk
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_8596301
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:15 schreef portier het volgende:
* Zegt tegen AirRaid dat 2 ballen in een netje over je schouder gooien niet echt hooghouden is...

portier is zijn brilletje zeker vergeten op te zetten
pi_8596637
en Molzje die is jarig en Molzje die is jarig

pi_8600473
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:18 schreef AirRaid het volgende:
en Molzje die is jarig en Molzje die is jarig

[afbeelding]

feli
pi_8600873
* Sjaak is met een bal aan het spelen
pi_8600902
* AirRaid is in de fitnessruimte aan het wrk met de gewichten
pi_8603632
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:44 schreef joda het volgende:

[..]

joda begitn met schieten..niet te hard hoop ik?

nee hoor hoe harder hoe beter
pi_8605819
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 11:44 schreef Jan-jaap het volgende:

nee hoor hoe harder hoe beter

* FANATIC ramt de bal zo hard als ie kan op het doel. GOAL!!
pi_8606023
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 13:10 schreef FANATIC het volgende:

[..]

* FANATIC ramt de bal zo hard als ie kan op het doel. GOAL!!

de volgende hou ik tegen

en vangt meteen de bal van fanatic

pi_8606834
* AirRaid zet het houten muurtje klaar en gaat vrije trappen oefenen
  donderdag 20 februari 2003 @ 14:11:38 #212
46052 FC_De_Kampioenen
pi_8607209
* FC_De_Kampioenen gaat staan in het doel waarop AirRaid schiet.

Ik heb eigenlijk niet zoveel zin in deze training, maar ik moet mijn basisplaats veroveren, nietwaar?

pi_8607341
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 14:11 schreef FC_De_Kampioenen het volgende:
* FC_De_Kampioenen gaat staan in het doel waarop AirRaid schiet.

Ik heb eigenlijk niet zoveel zin in deze training, maar ik moet mijn basisplaats veroveren, nietwaar?

dan moet je juist trainen je wilt toch de beste zijn
pi_8608240
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 14:18 schreef AirRaid het volgende:

[..]

pi_8613204
Bartoli komt ook het trainingsveld op en gaat wederom wat balletjes hooghouden
  donderdag 20 februari 2003 @ 18:39:49 #216
46052 FC_De_Kampioenen
pi_8613326
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 14:18 schreef AirRaid het volgende:

Juist, en daarom sta ik hier al uw trappen uit het doel te ranselen
pi_8614292
jan-jaap is moe geworden van de ballen uit het doel te houden
en gaat rustig een paar rondjes om het veld lopen
  vrijdag 21 februari 2003 @ 10:46:41 #218
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8624812
SCOUTINGRAPPORT

Tegenstander Tivesse
Speeldatum 21 feb
Verwacht Speelsysteem 4-4-2

Verslag:
Ik ben deze week bij verschillende trainingen gaan kijken en een ding valt ontzettend op. De ploeg staat onder enorme druk en onderling tussen de spelers botert het niet al te best. Bij de training van eergisteren raakten zelfs 2 spelers slaags. De Trainer Mik Snoeien heeft moeite om zijn vooral jonge spelers discipline bij te brengen. De oudere en dragende spelers liggen met de trainer vaak overhoop met betrekking tot de wedstrijdtactieken. Mede daardoor is het eens machtige Tivesse afgegleden van de strijd om europees voetbal naar strijd voor lijfsbehoudt. Dat is nieuw voor de club en met vooral technische voetballers in huis heeft het enorm veel problemen om de mouwen op te stropen wat vereist is voor degradatie strijd. Tel daarbij ook nog eens de enorme schuldenlast, het is een vraag of de salarissen van april nog betaald kunnen worden, en dan kom je maar tot een conclusie. Kortom het is een rommeltje bij de club. Wat betreft het speelsysteem dat Mik Snoeien gebruikt voor de wedstrijd is veelal de standaard 4-4-2. Een balvaste spits voorin, de Belg Bop Beeters. Maar die heeft al in geen tijden niet meer gescoord en speelt zonder enig vertrouwen. Daaromheen cirkelt een wendbare snelle jongen. Op het middenveld is er een spelbepaler waar de meeste ballen worden ingeleverd, Thea Janssen. op links speelt de sinds kort weer in genade aangenomen Didier Mertal. Een ietwat luie voetballer, maar met een aktie en voorzet in huis. op rechts hebben ze een jeugdige enthousiaste speler Mutafa Rijihadmata. Achter de spelverdeler speelt de routinier Jantje van Hals. De viermansverdediging bestaat uit jonge spelers die wel degelijk talent hebben maar toch ook redelijk vaak slippertjes maken, wat hoort bij het leerproces. De joegoslavisch international Dejan Steevastovic moet hier de jonge gasten sturen. Dit is zonder twijfel de beste en meest invloedrijke speler van de selectie. Verschillende buitenlandse clubs hebben inmiddels hun interesse getoond voor deze goede speler. Op goal staat de katachtige Jevrik, die de laatste tijd moeite heeft met ballen klemvast te pakken. Advies aan de spitsen van ons om ten alle tijd door te lopen op de keeper om hem onder druk te zetten en bij spelhervattingen een mannetje dicht bij de keeper plaatsen voor het geval hij weer eens een bal loslaat er als de kippen bij te zijn om ervan te kunnen profiteren. Al met al moet Fc Fok met 3 punten van het veld gaan, alles minder is een tegenvaller. De tegenstander zit in de hoek war de klappen vallen en is rijp voor een afstraffing.

vermoedelijke opstelling:
Goal: Jevrik
Linksback: Tim Cornerlisse
Linker Centrale Verd.: Migael Jansen
Rechter Centrake Verd.: Dejan Steevastovic
Rechtsback: Michael Dingdongsdag
Verdedigende Middenvelder: Jantje van Hals
Linkshalf: Didier Mertal
Aanvallende Middenvelder: Thea Janssen
Rechtshalf: Mutafa Rijihadmata
Hangende Spits: Mathew Omaah
Diepe Spits: Bop Beeters

Bijzonderheden: Jantje van Hals is lichtgebleseerd net als Didier Mertal, na de warming up bekijkt Mik Snoeien of ze fit genoeg zijn om te spelen, zoniet dan zijn hun vervangers: Alexander Ronkavic en Jan Klaasen

pi_8625012
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 10:46 schreef Bar_the_Grey het volgende:
SCOUTINGRAPPORT

Opstelling:
FC_De_Kampioenen
2meter3 Sitethief Bar_The_Grey Magneet
Bartoli Molz Atrimar portier
Jelminho Forever
Resevere's Jan-jaap, Karrel_Laaglawaai, FANATIC, Natrox

AirRaid ontbreek vanwege een schorsing
joda moet nog 1 wedstrijd op de tribune uitzitten wegens zijn straf die hij opgelegd heeft gekregen
Marcel067 en Buurvrouw_Rietman zijn nog steeds uit de selectie gezet

vrijdag 21 februari 2003 @ 11:52:15 #220
20641 portier
pi_8626452
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 10:46 schreef Bar_the_Grey het volgende:
SCOUTINGRAPPORT
Dat wordt een eitje

-edit-
wel het goede quoten natuurlijk

GEILE VROUWPERSONEN!
pi_8626706
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:52 schreef portier het volgende:

[..]

Dat wordt een eitje

-edit-
wel het goede quoten natuurlijk

pi_8630645
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 10:56 schreef AirRaid het volgende:

joda moet nog 1 wedstrijd op de tribune uitzitten wegens zijn straf die hij opgelegd heeft gekregen

en dat vindt hij niet leuk.
eeehhh....snoep iemand??
pi_8630870
* FANATIC wil wel een lollie.

Ik sta er ook niet in

pi_8631119
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 15:01 schreef FANATIC het volgende:

Ik sta er ook niet in

we hebben nu eenmaal een luxeprobleem op links
pi_8631145
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 14:50 schreef joda het volgende:

[..]

en dat vindt hij niet leuk.
eeehhh....snoep iemand??

al goed al goed je mag in de dugout komen zitten
  vrijdag 21 februari 2003 @ 15:25:57 #226
10744 2meter3
Volle bak Ambiance.
pi_8631284
* 2meter3 loopt zich warm!
  vrijdag 21 februari 2003 @ 15:27:09 #227
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8631320
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 15:01 schreef FANATIC het volgende:

Ik sta er ook niet in

* Heeft even bij de makro een nieuwe emmer chuppa chups gehaald. Jongens ik heb mijn 1e basisplaats veroverd, dus lollies voor iedereen
  vrijdag 21 februari 2003 @ 15:34:24 #228
10744 2meter3
Volle bak Ambiance.
pi_8631453
Lekker zo'n lollie!!!

* 2meter3 is aan zijn 4de rondje bezig, maar heeft het nog steeds koud!

pi_8631487
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 15:18 schreef AirRaid het volgende:

[..]

hoi hoi hoi
  vrijdag 21 februari 2003 @ 16:06:08 #230
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8632104
* Magneet loopt is op goal aan het schieten vanuit een afzwaaiende voorzet waarop hij de ballen machine heeft ingesteld
pi_8632278
Ik zeg dit moeten we makkelijk klaren
  vrijdag 21 februari 2003 @ 16:15:52 #233
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8632366
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 16:12 schreef Atrimar het volgende:
Ik zeg dit moeten we makkelijk klaren
Die Beeters komt bij mij niet langszij.
pi_8632809
gefeliciteerd FC_De_Kampioenen
door jou mag ik lollies eten

maar doe je best

pi_8635856
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 15:18 schreef AirRaid het volgende:

[..]

Tenminste meer man op de bank . Jongens we gaan er tegen aan.
pi_8635881
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:21 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Tenminste meer man op de bank . Jongens we gaan er tegen aan.

hij zit in de dugout meer ook niet
pi_8639304
Tivesse-FC Fok! 2-2
25: Steevastovic geel
25: Magneet 0-1 (strafschop)
38: Rijihadmata 1-1
50: Bartoli 1-2 (Magneet)
52: Bar_The_Grey geel
56: Molz eruit Natrox erin
79: Atrimar eruit FANATIC erin
86: 2meter3 geel
87: 2-2 Janssen

FC Fok! had toch moeite met het onder grote druk staande Tivesse. Toch kwamen de bezoekers in de 25e minuut op voorsprong door een strafschop nadat Steevastovic Jelminho onderuit haalde in het zesteinmeter gebied. Steevastovic mocht van geluk spreken dat hij niet met een rode kaart van het veld werd gestuurd. Magneet maakte zich er niet druk om en schoot de bal snoeihard tegen de touwen. Hierna werd het spelbeeld wat saai, totdat Rijihadmata als een duivel uit een doosje naar voren "vloog" de bal in het net schoot en dus de stand weer gelijk bracht. Keeper FC_De_Kampioenen en de vedediging van Fok! stonden als aan de grond genageld. Na rust werd het spelbeeld weer beter. Via een corner genomen door Magneet kwam de torenhoge Bartoli boven iedereen uit en kopte de 1-2 binnen. FC Fok! bleef druk houden op de goal van Tivesse maar keeper Jevrik vond 2x vissen meer dan genoeg en hield verder zijn doel schoon. Met nog 3 minuten officiele speeltijd leek Fok! weer te winnen, maar Tivesse dacht er anders over en kwam nog met een aanval. 2meter3 hield echter Mertal bij zijn shirt vast waarna de scheidsrechter floot voor een overtreding, vrije trap voor Tivesse. Het was Janssen de de vrije trap van ruim 20 meter nam en de bal met een prachtige krul in de kruising mikte.
Zowel Tivesse als FC Fok! vonden het hierna wel goed en de laatse seconden tikten weg.

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 21-02-2003 23:40]

pi_8640713
Jongens weer 1 punt erbij. We mogen niet klagen.

Magneet nog bedankt voor die perfecte corner waardoor ik de 2-1 kon inkoppen en natuurlijk nog proficiat met de goal die jezelf maakte.

pi_8640974
magneet
pi_8641049
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:39 schreef joda het volgende:
magneet
ik kon het niet beter onder woorden brengen
  zaterdag 22 februari 2003 @ 00:09:50 #241
46052 FC_De_Kampioenen
pi_8641559
* FC_De_Kampioenen baalt van de late gelijkmaker

Die ballen van Rijihadmata en Janssen waren onhoudbaar. Zelfs als Jan-jaap en ik samen in het doel hadden gestaan, waren we machteloos geweest!!

De volgende wedstrijd zal Jan-jaap het hoogstwaarschijnlijk mogen proberen. Veel succes, ik zie al uit naar de lollies van Bar_the_Grey .

pi_8641685
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:09 schreef FC_De_Kampioenen het volgende:
Die ballen van Rijihadmata en Janssen waren onhoudbaar.
Waar die Rijihadmata in een keer last van had mag god weten maar die was ineens snel en die pegel van Janssen was inderdaad niet te houden, jezus wat een knal was dat
pi_8642259
Weer mooi 10 minuutjes meegespeeld! Eerst mezelf flink vol zitten stoppen met lolly's en daarna nog even in mogen vallen, heerlijk! Jammer dat we het nog weggaven in de slotfase....

Is er trouwens een stand o.i.d.?? * FANATIC wil weten of FC FOK! meedoet om het kampioenschap!

pi_8644463
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:47 schreef FANATIC het volgende:
Weer mooi 10 minuutjes meegespeeld! Eerst mezelf flink vol zitten stoppen met lolly's en daarna nog even in mogen vallen, heerlijk! Jammer dat we het nog weggaven in de slotfase....

Is er trouwens een stand o.i.d.?? * FANATIC wil weten of FC FOK! meedoet om het kampioenschap!

Met 1 zin, we staan 1e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_8644553
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 09:27 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Met 1 zin, we staan 1e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ondanks 2 verliesbuerten en 2 gelijke spelen staan we 4 punten voor op Ajakkes en Feyenooit
pi_8644569
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:09 schreef FC_De_Kampioenen het volgende:
* FC_De_Kampioenen baalt van de late gelijkmaker

Die ballen van Rijihadmata en Janssen waren onhoudbaar. Zelfs als Jan-jaap en ik samen in het doel hadden gestaan, waren we machteloos geweest!!

De volgende wedstrijd zal Jan-jaap het hoogstwaarschijnlijk mogen proberen. Veel succes, ik zie al uit naar de lollies van Bar_the_Grey .

okee en de lollys zijn lekker hoor
  zaterdag 22 februari 2003 @ 11:10:12 #247
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8645066
magneet oh dat ben ik zelf, wie is er man of the match?
pi_8645124
Goed gespeeld jongens, jammer dat ik er niet bij kon zijn vliegtuig gemist
  zaterdag 22 februari 2003 @ 11:44:05 #249
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8645462
Mompel mompel wel leuk en aardig allemaal, maar we haden met 3 punten het veld moeten afstappen.

Shit die Beeters wint een van de weinige kopduels en kopt die bal zo door naar de wegsprintende Rijihadmata. Wat baal ik daarvan zeg
Die vrije trap was idd onhoudbaar, maar wij mogen zo laat nooit meer de voorsprong uit handen geven. Over 2 dagen hebben we weer een uitwedstrijd tegen Nacda. Die moeten we winnen anders komen de achtervolgers wel erg dichtbij. Dus laten we positief vooruitkijken. Sorry trainer ik was na rust iets te fanatiek de kleedkamer uitgekomen. Maar er moest gebikkeld worden. daarna was trouwens die Beeters opvallend rustiger in onze onderlinge duels

pi_8646799
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 11:10 schreef Magneet het volgende:
Jij natuurlijk
pi_8647156
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 11:10 schreef Magneet het volgende:
Jevrik, (als het er niet bij staat is het geen van FC Fok!)
pi_8647748
Iemand zin in een rondje (bier) ?
  zaterdag 22 februari 2003 @ 15:18:03 #253
20641 portier
pi_8648339

Goed gespeeld mannen

Lol @ AirRaid's icoontje

GEILE VROUWPERSONEN!
pi_8656062
niemand? ok
pi_8656239
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 22:12 schreef joda het volgende:
niemand? ok
FC Fok!-kantine 't Ballenhok
hier wordt gedronken
pi_8656296
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 15:18 schreef portier het volgende:
Lol @ AirRaid's icoontje