Niet mokken, lekker wokken.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, ik lees net dat de planning idd niet handig is.
Zou ik ook sjaggie van worden als ik iets organiseer
Sas nu
[ afbeelding ]
Ze kunnen die film niet een uurtje later kijken?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, ik lees net dat de planning idd niet handig is.
Zou ik ook sjaggie van worden als ik iets organiseer
Sas nu
[ afbeelding ]
bern had graag verzamelen in de slk om 19uurquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plannen is niet echt hun sterkste kant, zeg maar
Mag vaak niet van achterquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze kunnen die film niet een uurtje later kijken?
Allemaal dankzij Jeffrey natuurlijk, die heeft op elke bord een handtekening met zijn vingers achtergelaten.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:53 schreef Dotteke het volgende:
Het ziet er lekker uit daar in die keuken zeg
Ze mogen aanvallen.quote:
Is toch ook kut als je iets plant en ze dan zo laat met het eten komen. `Als ze nu wat te doen hadden gehad, maar dat is ook niet het gevalquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern had graag verzamelen in de slk om 19uur
hoop dat ze het niet express gedaan hebbenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch ook kut als je iets plant en ze dan zo laat met het eten komen. `Als ze nu wat te doen hadden gehad, maar dat is ook niet het geval
Ze zijn met alles zelden op tijd.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch ook kut als je iets plant en ze dan zo laat met het eten komen. `Als ze nu wat te doen hadden gehad, maar dat is ook niet het geval
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze mogen aanvallen.
Het scheelt dat velen alles binnen enkele minuten wegwerken.
Zit je alleen nog met Eunice
Denk dat het gewoon gestart wordt.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze kunnen die film niet een uurtje later kijken?
Denk het niet, ze zijn altijd te laat.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat ze het niet express gedaan hebben
Ah ik zie ze zitten.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eunice eet buiten met Wendy, Babette en Zoe.
Gezellig.
Echt?! Wat heeft ze gegeten dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah ik zie ze zitten.
Eik moeten ze eunice overslaan, ik las dat ze vannacht meer dan genoeg heeft gegeten
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:01 schreef Ebinas het volgende:
Zoe begint er nu over.
Eunice wil het er nu niet over hebben
Gewoon laksheid.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat ze het niet express gedaan hebben
Waarover? Zat op de andere streamquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:01 schreef Ebinas het volgende:
Zoe begint er nu over.
Eunice wil het er nu niet over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |