Staat genoteerdquote:Op zondag 28 mei 2023 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ongeveeralleen veel gedoe met elke week bloedprikken en langs de psychiater. En ik krijg dinsdag te horen of ik een vrijwilligersjob krijg (duim voor me alsjeblieft) en natuurlijk vrienden zien. Dus het is eventjes druk en hectisch, maar wel het waard
Succes!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Mensen duimen dat ik straks een vrijwilligersjob heb!
Succes.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Mensen duimen dat ik straks een vrijwilligersjob heb!
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Toe aan feestdagen. Nog maar 209 dagen tot de kerst.
Leuk! Wat is het voor iets?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank!
Gesprek ging voor mijn gevoel goed. Hoor vandaag of ik de job heb
Ah, klinkt tofquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er is in de wijk een bibliotheek dat gerund wordt door vrijwilligers
quote:
Je moet ook niet vergelijken met anderen. Nergens voor nodig. Gewoon lekker blij en trots zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet dat het niet veel voorstelt met jullie banen, maar voor mij is het heel wat
Ik kijk niet neer op werk. Of je nu toiletten schoonmaakt of CEO bent van een miljardenbedrijf, als je het werk leuk vind ben ik blij voor jequote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet dat het niet veel voorstelt met jullie banen, maar voor mij is het heel wat
Ons werk is betaald internetten. Alsof dat iets voorstelt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jij hebt wel nog je nog flexwerkplek battles. Das in ieder geval nog ietsquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ons werk is betaald internetten. Alsof dat iets voorstelt.
Één dag per week maar. En ik kom altijd extra vroeg zodat ik altijd op mijn favoriete flexplek kan zitten.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt wel nog je nog flexwerkplek battles. Das in ieder geval nog iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |