Nu Nutbush City Limits keihard op d'n spiekertsquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat dat betreft zal er dan ook niet veel veranderen. Haar muziek zal toch nog steeds gedraaid worden.
quote:
Ik hoop zelf toch wel een jaartje of tien ouder te worden...quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel erg jammer van een icoon als Tina Turner... al heeft ze een mooie leeftijd bereikt. Zulke mensen zijn toch een soort van tijdloos
Ach als ik die leeftijd weet te behalen ben ik dik tevredenquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik hoop zelf toch wel een jaartje of tien ouder te worden...
Ik wissel deze gedachte af met dat morgen niet wakker worden ook wel heel lekker zou zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach als ik die leeftijd weet te behalen ben ik dik tevreden
Knuffelquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wissel deze gedachte af met dat morgen niet wakker worden ook wel heel lekker zou zijn.
83 lijkt me oud zat eigenlijkquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik hoop zelf toch wel een jaartje of tien ouder te worden...
wel met een erfenis.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit kan echt niet. Dan zit ik de laatste twintig jaar van mijn leven alleen zeker.
heb je een witte jurk?quote:
Lijkt me niets te vroeg nog voorquote:
ja, maar neequote:Op donderdag 25 mei 2023 19:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lijkt me niets te vroeg nog voor.
Edit: Ik wilde eigenlijk 'iets' typen maar dit werkt ook wel.
Ik wist nog niet dat we plannen hadden. Bij jou of bij mij?quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:37 schreef gianni61 het volgende:
Maar weet je al op welk terras we dit weekend gaan zitten?
Bij jou toch?quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wist nog niet dat we plannen hadden. Bij jou of bij mij?
Verwar je me nu met je andere vriendinquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij jou toch?
Jij zou iets uitzoeken ..
Nog steeds?quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Verwar je me nu met je andere vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |