Eerlijke vrouw hè die Babs? En zometeen weer even als particulier bij Jumbo bestellen!quote:
Dat is zeker het bakje van kantoor, zoooo gezel als daar snoep staat.quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eerlijke vrouw hè die Babs? En zometeen weer even als particulier bij Jumbo bestellen!
Sommige 'koppen' mogen klaarblijkelijk meerquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zelf is ze toen gematst, maar goed ..
Hij hangt de hele dag bij haar op kantoor, hij moet niet zeiken.quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:17 schreef Limbus het volgende:
Icy, icy en altijd die dubbelzinnige opmerkingen. Isaac heeft er een keer iets van gezegd maar laat het nu gebeuren ? Vanmiddag maakte ze ook e.o.a. Opmerking en toen mompelde hij iets van buiten….
Tiano wil het allemansvriendje zijn om zo geruisloos die finale te halen en ondertussen op het juiste moment Jeff lozenquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:08 schreef Flow3r het volgende:
Marciano laat haar bazelen en is bezig met zijn haar
[ afbeelding ]
Babs ziet in Mirthe haar grootste concurrentquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:18 schreef mootie het volgende:
Bep weer zeiken over de projector van Mirte, zoooo kinderlijk.
Wendy vindt het leuk.
Ik vind Bep totaal niet geraffineerd, ik snap niet dat ze haar niet doorzien. Zo opzichtig.quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:19 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy is stukken minder met het spel bezig daar waar Babs er een hele geraffineerde kijk op heeft
Moest ook lachen omdat ze het zegt terwijl ze zelf kinderlijk snoep zit te eten; mond open, pratend, smakkend.quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:18 schreef mootie het volgende:
Bep weer zeiken over de projector van Mirte, zoooo kinderlijk.
Wendy vindt het leuk.
Als iemand jou een goed gevoel geeft en zelfs 'maatschappelijk' helpt door bepaalde gesprekken te voeren dan is dat extreem van invloed op hoe jij naar diegene kijkt. Jeff doet dat weer op een hele andere manier namelijk met z'n charismatische humor.quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind Bep totaal niet geraffineerd, ik snap niet dat ze haar niet doorzien. Zo opzichtig.
Zo, zijn die er toch nog. Al vanaf na de 48 uur opdracht, bijna niet meer in beeld of over gelezen.quote:
Isaac of Eunice? Bestaat er een groter verschil?quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
Ice pakt Mirthe in met een strikje erom
Mirthe die zelf toneel speelt krijgt les van de puppetmaster
ice is subtielquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac of Eunice? Bestaat er een groter verschil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |