Geen idee, maar ze zijn wel weer meer met boksen bezig.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:12 schreef engine het volgende:
Komt er weer een toernooi of is dit gewoon sporten?
Beetje idioot dat er bier gekocht wordt van budget om te kokenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Nu wil Zoe ineens wel weer een vrijmibo ... Toevallig botst dat volgens haar (opnieuw) met de bestelling van Jeff waar bier bij inbegrepen zit. Hoe zeg je dat je ruzie zoekt zonder te zeggen dat je ruzie zoekt
Ik geloof na dat gelieg van de afgelopen dagen sowieso nog niet de helft van wat ze zegt over hoe dingen gegaan zijn. Ze vult in hoe zij denkt dat Jeff zal gaan reageren maar Isaac trapt er niet in en zegt dat er helemaal niks aan de hand is.
Zoe hoeft volgens Isaac geen bier te bestellen want dat heeft Jeff al gedaan binnen zijn budget voor zijn kookdag en Jeff deelt dat uiteraard gewoon, maar dan heeft ze wel kans dat er minder is voor de vrijmibo.
Of ze besteld toch bier voor de vrijmibo en zegt tegen Jeff dat zij bier besteld heeft voor de vrijmibo en hij dat dan niet van zijn budget hoeft te doen. Als ie dan toch 'zijn bier' wil doorzetten is dat volgens Isaac ook geen probleem, het is zijn budget voor zijn kookdag en er is geld voor.
'Probleem' opgelost![]()
(voor nu, ze zal het straks bij Babs nog wel een keer proberen; aanname, maar denk die best wel zou kunnen kloppen)
zo wil den hartog hetquote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje idioot dat er bier gekocht wordt van budget om te koken
Hij is geen manager....snap niet dat Zoë het toelaat.quote:
Zie het probleem niet (althans....) , kratje bier of een paar flessen cola/rivella whatever. Als dat binnen het dagbudget past is dat nooit een probleem geweest..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje idioot dat er bier gekocht wordt van budget om te koken
als zoe het niet toelaat gaat jef weer banjerenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is geen manager....snap niet dat Zoë het toelaat.
Dat is nog nooit zo gegaan?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie het probleem niet (althans....) , kratje bier of een paar flessen cola/rivella whatever. Als dat binnen het dagbudget past is dat nooit een probleem geweest..
Dit is echt al heel vaak besproken hier. Maar elke keer als het om Jeff gaat is er weer verbazing over... Op de laatste keer na (want klein budget en eten gaat voor drinken), heeft Erik ook steeds zijn Rivella bij z'n chili kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is nog nooit zo gegaan?
Natuurlijk past het binnen het dagbudget als je als eerste de krat bier aan klikt. De budget is bedoeld om van te koken....dadelijk past er ook nog een pot shag binnen het budget zeker
Er is nog nooit een krat bier van dat budget besteld. Jeff lult er wel een verhaal aan ja maar ik trap er niet in.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit is echt al heel vaak besproken hier. Maar elke keer als het om Jeff gaat is er weer verbazing over... Op de laatste keer na (want klein budget en eten gaat voor drinken), heeft Erik ook steeds zijn Rivella bij z'n chili kunnen bestellen.
Degene die de kookdag heeft, kan mits het budget dat toelaat gewoon drinken voor die dag kopen. Dat is echt al heel lang zo. Jeff zorgt dat er genoeg eten is en heeft ruimte over voor drinken.
Dit was de vorige keer ook de reden dat Jeff pissed was, hij heeft op die manier zitten budgetteren en Zoe haalde zonder overleg dat bier weg. Het probleem was niet het bier, maar de actie van Zoe.
Ah, dus als ie een kratje kindercola had besteld was het goed. Helderquote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Er is nog nooit een krat bier van dat budget besteld. Jeff lult er wel een verhaal aan ja maar ik trap er niet in.
Is er voor Erik dan een krat rivella geleverd?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, dus als ie een kratje kindercola had besteld was het goed. Helder
Goed gezegdquote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit is echt al heel vaak besproken hier. Maar elke keer als het om Jeff gaat is er weer verbazing over... Op de laatste keer na (want klein budget en eten gaat voor drinken), heeft Erik ook steeds zijn Rivella bij z'n chili kunnen bestellen.
Degene die de kookdag heeft, kan mits het budget dat toelaat gewoon drinken voor die dag kopen. Dat is echt al heel lang zo. Jeff zorgt dat er genoeg eten is en heeft ruimte over voor drinken.
Dit was de vorige keer ook de reden dat Jeff pissed was, hij heeft op die manier zitten budgetteren en Zoe haalde zonder overleg dat bier weg. Het probleem was niet het bier, maar de actie van Zoe.
Rivella kost 2 euro per fles, een kratje bier kost daar 5 euroquote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Is er voor Erik dan een krat rivella geleverd?
Ik vind het niet te vergelijken.
Erik heeft twee keer gekookt en daarbij is schijnbaar een keer, in overleg waarschijnlijk, een fles Rivella mee besteld. Dat Jeff nu een krat bier denkt te kunnen eisen vind ik echt een ander verhaal.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Rivella kost 2 euro per fles, een kratje bier kost daar 5 euro
Oke, jouw mening, ik wilde even aangeven wat je voor 1 fles betaalt, geen idee hoeveel flesjes bier in een krat zitten, volgens mij 24... dus het staat niet in verhouding tot elkaar denk ik dan heel simpel (buiten het feit dat Jeffrey 9 van de 10 keer de jodokus is die moet beknibbelen op het eten voor de vrijdag.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Erik heeft twee keer gekookt en daarbij is schijnbaar een keer, in overleg waarschijnlijk, een fles Rivella mee besteld. Dat Jeff nu een krat bier denkt te kunnen eisen vind ik echt een ander verhaal.
oh ja vergat ik: Eric heeft destijds als enige, of bijna enige van de Rivella gedronken omdat 'de rest' er niet zo van gecharmeerd was. Het bier gaat in 1 keer op omdat Jan en Alleman het drinkt, het wordt dus gedeeldquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Erik heeft twee keer gekookt en daarbij is schijnbaar een keer, in overleg waarschijnlijk, een fles Rivella mee besteld. Dat Jeff nu een krat bier denkt te kunnen eisen vind ik echt een ander verhaal.
Babs lult en lult en lult en lultquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:13 schreef spapaars het volgende:
Eunice probeert aansluiting te zoeken na het gevalletje Mirthe en het vertrek van JW.
En kruipt nu bij Babs in bed, want die kletst met iedereen.
Ik vroeg het mij ook af. En hij is zomaar iets aan het doen,quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:15 schreef engine het volgende:
Weet niet wat het precies is maar ziet er interessant uit.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij ook af. En hij is zomaar iets aan het doen,
Tai chiquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij haalt de moves uit een boek. Zou dat van Eunice zijn?
Ze is er wel druk mee. Mooi van haar als manager is dat ze steeds verteld wat de redactie haar mailtquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:18 schreef engine het volgende:
Zoë lijkt de zaakjes goed voor elkaar te hebben.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:18 schreef engine het volgende:
Zoë lijkt de zaakjes goed voor elkaar te hebben.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is er wel druk mee. Mooi van haar als manager is dat ze steeds verteld wat de redactie haar mailt
ik vind dit best 'eng' klinken, zeker ook de manier waarop ze het zegtquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:31 schreef engine het volgende:
Eunice noemt zichzelf de leermeester tegenover Mirthe, die is leerling
Ja gaan mijn nekharen van overeind staan en dit is precies waarom Mirthe heel erg ver uit de buurt moet blijven.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind dit best 'eng' klinken, zeker ook de manier waarop ze het zegt
Zeker te weten!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja gaan mijn nekharen van overeind staan en dit is precies waarom Mirthe heel erg ver uit de buurt moet blijven.
ze word enger en dominanter met de dagquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zeker te weten!!!
Ze ziet zichzelf als leider zegt ze net!!
Sjezus ik had het al niet op Eunice, maar wat een vreselijk eng wijf (sorry)
Enige sociale intelligentie heeft ze ook al niet want je weet dat Babs uit is op dit soort bevestigende uitsprakenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:34 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice..... de benaming 'sekteleider' is zo raar nog niet..... zoals ze over zichzelf ligt te oreren op het bed naast Babette......die is echt gestoord!!
Een trap onder haar hol kan ze krijgen jaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:31 schreef engine het volgende:
Eunice noemt zichzelf de leermeester tegenover Mirthe, die is leerling
En hoe zou dat nou toch komenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:36 schreef engine het volgende:
Het slaat ook gewoon nergens op. Ze is juist een eenling daar.
Babs en Eunicequote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:35 schreef xsaskiax het volgende:
Babette ontlokt haar deze uitspraken, doet ze goed, want Eunice heeft het niet in de gaten en ze gaat maar door en door en door.......
Een zogenaamd leider zonder enige uitstraling, autoriteit én inhoudquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zeker te weten!!!
Ze ziet zichzelf als leider zegt ze net!!
Sjezus ik had het al niet op Eunice, maar wat een vreselijk eng wijf (sorry)
Snoep? Is er snoep besteld?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:20 schreef engine het volgende:
Zoeken voor snoep![]()
"wat zullen we doen?"
"Kikkertjes!"
De combinatie Eunice-(zelfbenoemd)leider vind ik een heel kwalijke combinatie waar je héél ver uit de buurt moet blijven.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een zogenaamd leider zonder enige uitstraling, autoriteit én inhoud
Heb je karakter dan gooi je het gelijk over de schutting als het eenmaal binnen isquote:
Wendy en Ciano waren dingen aan het opzoeken maar toen ging de stream weg dus ik weet niet wat er besteld is.quote:
Ze doet maar wat ze niet laten kanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De combinatie Eunice-(zelfbenoemd)leider vind ik een heel kwalijke combinatie waar je héél ver uit de buurt moet blijven.
Zij blijft bij iedereen waarbij ze maar even het gevoel heeft dat ze onder zijn/haar huid kan kruipen proberen op haar glibberige manier invloed te krijgen.....
Al die andere managers hebben het bewust nagelatenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë wil er ineens 'vanaf' zijn zegt ze
Dat zegt Babette net tegen haar, dat o.a. Rupert er dikke schijt aan had en dat het ook een verantwoording voor de komende manager isquote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al die andere managers hebben het bewust niet gedaan
ze had het over 64 euroquote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:01 schreef engine het volgende:
Zoë praat ook best onduidelijk soms. Ik hoor niet goed of ze nou 4,60 of 64 zegt
Das best veul snoepquote:
Ja klopt maar ik hoor Wendy wel zeggen dat er om gevraagd is. Ik weet alleen niet door wie.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en volgens mij zijn er de laatste maanden heel wat 'snoepers' naar huis gegaan
Stoer van Bep.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:04 schreef engine het volgende:
Erik is al door het ijs gezakt voor BabbelNog geen poging gedaan. "Maar nu hebben we minutie"
snoep wordt al heel lang gevraagd, door de mensen die dan op groen moesten gaan staan voor de tabak, die zouden dan snoep krijgen als er geld voor zou zijn in het budget. Alleen was er natuurlijk nooit geld voor binnen het budget.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik hoor Wendy wel zeggen dat er om gevraagd is. Ik weet alleen niet door wie.
Eunice is zo iemand die zichzelf nog gaat promoten als zichzelfbenoemd 'goeroe' op internet om je te scammen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De combinatie Eunice-(zelfbenoemd)leider vind ik een heel kwalijke combinatie waar je héél ver uit de buurt moet blijven.
Zij blijft bij iedereen waarbij ze maar even het gevoel heeft dat ze onder zijn/haar huid kan kruipen proberen op haar glibberige manier invloed te krijgen.....
Wie had dat gedachtquote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:07 schreef Verida het volgende:
[..]
snoep wordt al heel lang gevraagd, door de mensen die dan op groen moesten gaan staan voor de tabak, die zouden dan snoep krijgen als er geld voor zou zijn in het budget. Alleen was er natuurlijk nooit geld voor binnen het budget.
Zoe doet al een tijd haar best om steeds iets apart te zetten om snoep te kopen voor de mensen die daar al eeuwen op wachten.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë wil er ineens 'vanaf' zijn zegt ze
Wat zou dan het probleem precies zijn?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het zal toch je gastvrouw zijn in je restaurant.![]()
Zoë heeft een opleiding tot gastvrouw gevolgd en werkt nu in het restaurant en de bowlingbaan van een hotel. Ook weer twee kanten, waar ze door de afwisseling enorm van geniet. De ene dag netjes in de bediening, de andere dag supergezellig tussen de ballen.
wat voor een poging heeft bep ooit eens gedaan ............. niks alleen dom lullen en roddelenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Stoer van Bep.
Wat mij betreft zakt Bep dagelijks meer door het ijs
jaja en dat heeft ze dan uit een buuk geleerdquote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eunice is zo iemand die zichzelf nog gaat promoten als zichzelfbenoemd 'goeroe' op internet om je te scammen.
Zoe wil de belofte die gedaan is aan de niet rokers waarmaken, en snoep wat beloofd is voor ze kopenquote:
ik kan me er best iets bij voorstellen, zou het allang gedaan hebben om er vanaf te zijn, want het blijft terugkomenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoe doet al een tijd haar best om steeds iets apart te zetten om snoep te kopen voor de mensen die daar al eeuwen op wachten.
Van Facebook zeker want dan is het waar....quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jaja en dat heeft ze dan uit een buuk geleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |