Ja vreselijke eigenschap.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook hooren al een hele tijd met haar zin door te drukken in de keuken. Net doen dat wat een ander zegt goed is maar uiteindelijk draait ze zo dat het toch op haar manier gaat.
Ik wil wel eens zien hoe zij in de eindfase elkaar weg stemmenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:52 schreef Judiwi het volgende:
Nou ik heb liever groep Isaac, Babet en Wendy etc. Dan een groep Bern, Sasha, Janet etc.
Bij de mannen was JW overigens de enige 'bejaarde'. Al bedenk ik me nu ineens dat Bert er natuurlijk ook nog was. Erik en Berend zouden er ook voor door kunnen gaan maar dat telt natuurlijk niet. Terwijl je bij de vrouwen Manuela, Maddy, Esther, Mora en Janet er al meteen een stuk of vijf kunt opnoemen. Eigenlijk klopt die verdeling dus totaal niet als je het zo bekijkt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:37 schreef pingu66 het volgende:
Als je Janet ziet koken heb je al gegeten en gedronken
wie bedoelt hij? val er net in... oh bern en?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:59 schreef humpty het volgende:
Jeff over twee slappe zakken die niets doen maar wel in de slkamer
vertellen op wie je moet stemmen ...
Over wie heeft hij het bern en Jap?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:59 schreef humpty het volgende:
En wat doet Sjeffie eigenlijk tussendoor.. behalve oeverloos zeiken zieken en janken over anderen ?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:59 schreef humpty het volgende:
sas en bern?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:01 schreef humpty het volgende:
Het heeft nog nooit een pan gezien ...een schroevendraaier nog nooit in handen gehad
en hij komt er mee weg ook nog zegt Jeff
Het is hun kookdag en ze zitten godverdomme in de hottub![]()
Zelf zegt hij niks laat het zijn meisje doen met haar inhoudloze teksten
31 en 27 en zit hier op vakantie
huilen is overdreven , maar hij ziet hun groep kleiner worden is hij niet blij meequote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:01 schreef pingu66 het volgende:
Bern ligt bij elke eli van hun groep te huilen.
Helemaal eens met Jefquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:01 schreef humpty het volgende:
Het heeft nog nooit een pan gezien ...een schroevendraaier nog nooit in handen gehad
en hij komt er mee weg ook nog zegt Jeff
Het is hun kookdag en ze zitten godverdomme in de hottub![]()
Zelf zegt hij niks laat het zijn meisje doen met haar inhoudloze teksten
31 en 27 en zit hier op vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |