Wanneer niet?quote:

en exit dat we van die snaterende eendebek verlost zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
Wát moet er in Godnaam in Klierige Babbel.. Drank, sigaretten en een Lul

Doe maar een prop in de mondquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:12 schreef 5thencounter het volgende:

Ja waarom niet eigenlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:12 schreef 5thencounter het volgende:

Ze voelt gewoon dat ze al in de finale zit, net als Isaac, Sjanet, onuitstaanbare vervelende klieren, het duurt alleen vreselijk té lang nog naar hun zinquote:

quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is alleen nog brood en leftover pannenkoeken .. er is van daag pas riant geld verdiend

Die zitten er ook wel in vermoed ik samen met Jeff en Marciano, en Wendy (denk ik)quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze voelt gewoon dat ze al in de finale zit, net als Isaac, Sjanet, onuitstaanbare vervelende klieren, het duurt alleen vreselijk té lang nog naar hun zin

Je lijkt mijn moeder wel. Als zij dorst had gaf ze mij als kind drinken, en als zij het koud had moest ik een muts op etcquote:

quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je lijkt mijn moeder wel. Als zij dorst had gaf ze mij als kind drinken, en als zij het koud had moest ik een muts op etc

bep heeft toch geldquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel wil een kratje bier.. Wendie is pissed of... kanniekanniekannie snoepers&Evenent en dit en dat

Dacht ik ook zo.. je zie het gewoon aan ze dat ze in 2 maanden het klootjesvolk wel weg krijgenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zitten er ook wel in vermoed ik samen met Jeff en Marciano, en Wendy (denk ik)

De melk niet maar het bier en wijn wel.quote:

Precies, raar.. en voor dat Evenement is al ¤150 uit de Pot geroofd door Isaac.. Wendie zeikt als een oud wijf weerquote:

Speciaal voor ons vermaak en extra afkraakmogelijkhedenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:32 schreef lojanda het volgende:
Hoezo is Zoë manager? Alles maar dan ook alles vraagt ze aan anderen.. ze kan niet eens zelf iets uitrekenen en heeft daar elke keer hulp bij nodig. Continu zijn de boodschappen of aankopen van Zalando uit het winkelwagentje. Het gaat gewoon elke keer verkeerd.
Wat een manager

En de andere willen snoep en 3x opscheppen, en blijven zeiken over alles.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:30 schreef pingu66 het volgende:
Bep wil perse melk voor de cappuccino dan maar minder geld voor eten rn evenement en die sporters kunnen wat Babbel betreft ook oprotten als zij maar kan roken ,bier kan zuipen en cappuccino drinken.

Dat zal het zijn dan want verder kan ze niets..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Speciaal voor ons vermaak en extra afkraakmogelijkheden

Dat doet de febo.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:32 schreef lojanda het volgende:
Hoezo is Zoë manager? Alles maar dan ook alles vraagt ze aan anderen.. ze kan niet eens zelf iets uitrekenen en heeft daar elke keer hulp bij nodig. Continu zijn de boodschappen of aankopen van Zalando uit het winkelwagentje. Het gaat gewoon elke keer verkeerd.
Wat een manager

Haar statiegeldquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:34 schreef humpty het volgende:
Kratje bier waar Bep het over had kon in ruil tegen het statiegeld van 2 kratjes
Melk moet kunnen dan het evenement maar iets minder hoeft niet altijd over de top te zijn zegt ze

bep is dikke egoist , ik , ik , ik en ze denkt dat ze heel wat isquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:30 schreef pingu66 het volgende:
Bep wil perse melk voor de cappuccino dan maar minder geld voor eten rn evenement en die sporters kunnen wat Babbel betreft ook oprotten als zij maar kan roken ,bier kan zuipen en cappuccino drinken.

Ze heeft een grote bestelling gedaan, deze komt zo binnen, de vodka voor iemand, Jef weer Bier, Weer een fles voor Zooi.. ik denk koop nu maar zelf allemaaal jullie eigen bier.quote:

Als bep gewoon zelf manager wordt volgende maand.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:34 schreef humpty het volgende:
Kratje bier waar Bep het over had kon in ruil tegen het statiegeld van 2 kratjes
Melk moet kunnen dan het evenement maar iets minder hoeft niet altijd over de top te zijn zegt ze

quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. de Koks gaan aan de gang... toch de rucola stamppot?
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |