Nog altijd een heel stuk meer als dat zacht ei..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En wat doet Sjeffie eigenlijk tussendoor.. behalve oeverloos zeiken zieken en janken over anderen ?
Nix..
[ afbeelding ]

Omdat ie telkens de enige is en je na zoveel maanden in herhaling valt tussen al dat plebsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Sjeffie Fitties beginnen zielig en voorspelbaar belachelijk te worden

Voor mij zou dat al een hoofdreden zijn om haar in de eerste weken te eliminerenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:13 schreef lojanda het volgende:
Wat is het toch een vies mens die Janet. Gaat ze een pan “afwassen” en droogt ze die af met dat vieze gele doekje waar ze de hele dag al alles mee afveegt.. ook heeft ze het gebruikt om iets van de vloer te vegen. Bah bah wat en plakzak is het

Kennelijk heeft het zin er wat van te zeggen..quote:

Wie zou Jeffrey bedoelen?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:59 schreef humpty het volgende:
Jeff over twee slappe zakken die niets doen maar wel in de slkamer
vertellen op wie je moet stemmen ...

Ik denk dat hij aan het programma al meer dan zijn bijdrage heeft geleverd. Zowel goed als slecht. Ik ben het met heel veel opvattingen en manieren van hem niet eens maar hij doet meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:05 schreef cinsan het volgende:
den hartog is daar ook op vakantie , 1 x per week frituren , toeleven naar eliminatie meer doet hij niet

Lekker, vitaminesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou, toch een heel bord vol met groen
[ afbeelding ]

Zeker, de enige actie die in de buurt komt van wat hij had gehoopt dat het hele programma zou zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff teert op de eliminaties en daarna zakt ie weer in een put

Hij heeft toch niet gezegd dat hij de vragen zelf had verzonnen?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:18 schreef pingu66 het volgende:
Ik geloof er niets van dat Bern al die pub quiz vragen uit ,in hoofd heeft verzonnen. Zonder hulp van de Febo.
En pietengym en disney quiz verzinnen Come on het zijn geen kleuters.
 of de karaoke show enz.
 of de karaoke show enz.

Anders dan patat met 1½ kaassouflequote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker, vitamines
Ze hebben tenminste weer iets groens op hun bord, dat is tijden wel anders geweest.

Het is een echte heldquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Bern die slaapt werkelijk daar zijn tijd uit, en schuift Sas naar voren om de strijd voor hen aan te gaan.

Dat laatste zou heel goed kunnen idd in deze fasequote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:15 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
jeff eigent zich die rol ook toe en krijgt tegenwoordig vaak dekking ervoor terug

Precies ja, de frituurpan heeft daar wel overuren gemaakt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Anders dan patat met 1½ kaassoufle

Onbeskoftquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:23 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind het zo onbeschoft dat iedereen maar op zijn eigen tijd komt om te eten.

Vind ik ook onbeschoft, mensen nemen de moeite om voor je te koken en dan kom je niet even eten. Daar verbaasde ik me afgelopen weekend ook al over, iedereen zat lekker te eten en Babette en Jeff zaten buiten.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:23 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind het zo onbeschoft dat iedereen maar op zijn eigen tijd komt om te eten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |