ik zal de kleine letterertjes zoeken.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:17 schreef nils_22 het volgende:
Staat er niet iets in de algemene voorwaarden over een vergissing en dit aangeven binnen een uur? Lees de kleine lettertjes. Ik heb dit ook eens gehad maar toen werd er niet moeilijk over gedaan. Was alleen geen "hot deal" ofzo.
Zeker.quote:
Klant gaat zelf akkoord met de voorwaarden. Is ook geen heel specifieke voorwaarde, zie je bij zoveel ketens of boekingssites dus ik snap niet dat je Bastion zit te bashen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker.
En daarom nooit (meer) iets boeken bij Bastion
Ah de bekende voorwaarden argument. Het is gewoon bijzonder flauw als iemand twee minuten later de fout probeert te herstellen om dan zo Frans te doen. Ik ken Bastions klantenservice en ik heb even in de algemene voorwaarden gekeken en volgens mij mag ik het gewoon onvriendelijk vinden. Het ene bedrijf is wel vriendelijk en het andere niet, is hun keus en daar mag ik gewoon iets mee doen en heeft dat niks met bashing te makenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:39 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Klant gaat zelf akkoord met de voorwaarden. Is ook geen heel specifieke voorwaarde, zie je bij zoveel ketens of boekingssites dus ik snap niet dat je Bastion zit te bashen.
had al vermoeden dat ze in hun rechts staat maar ik vnd het best een naaistreek.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:48 schreef Sodemieters het volgende:
Ze staan in hun recht. Ze hadden je zelfs helemaal geen alternatief hoeven te bieden. Dat gezegd hebbende, is het natuurlijk wel buitengewoon klantonvriendelijk.
Wat je nog zou kunnen proberen is of het ook in een ander hotel mag zijn. Het is een flinke keten, dus ze hebben vast een hotel waar je wel een keertje voor je lol naartoe wilt.
Keer iets soortgelijks gehad, ik werd nog net niet uitgelachen aan de telefoon. Oké dat was geloof ik een easyhotel dus nog pauperiger maar tochquote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:55 schreef fespo het volgende:
[..]
had al vermoeden dat ze in hun rechts staat maar ik vnd het best een naaistreek.
de meeste bedrijven zijn toch een stuk vriendelijker.
tja wat is een redelijke oplossing.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Keer iets soortgelijks gehad, ik werd nog net niet uitgelachen aan de telefoon. Oké dat was geloof ik een easyhotel dus nog pauperiger maar toch
Vind dit nog best een redelijke oplossing
Je hebt zelf een fout gemaakt. Grow up en laat het achter jequote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:29 schreef fespo het volgende:
[..]
tja wat is een redelijke oplossing.
Ik heb geen hotel nodig en zie ook niet het nut om daar naar toe te rijden om de overnachting te benutten.
komt bij dat ik door dit grapje een slechte mening heb over Bastion.
Grapje? Ze komen je nog aardig tegemoet terwijl je volgens de voorwaarden nergens recht op had.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:29 schreef fespo het volgende:
[..]
Ik heb geen hotel nodig en zie ook niet het nut om daar naar toe te rijden om de overnachting te benutten.
Zoals gezegd: probeer of het omgezet kan worden naar een andere locatie. Doe je nooit een weekendje weg of zo?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:29 schreef fespo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:37 schreef bami_haar het volgende:
[..]
Grapje? Ze komen je nog aardig tegemoet terwijl je volgens de voorwaarden nergens recht op had.
Wie had er ook alweer een verkeerde datum gekozen?
als iemand per ongeluk geld op mijn rekening overmaakt door een verkeerd nummer in vullen dan geef ik ook het geld terug.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:37 schreef bami_haar het volgende:
[..]
Grapje? Ze komen je nog aardig tegemoet terwijl je volgens de voorwaarden nergens recht op had.
Wie had er ook alweer een verkeerde datum gekozen?
Je voorbeeld klopt niet. Jij boekt een koopje op de foute datumquote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:01 schreef fespo het volgende:
[..]
als iemand per ongeluk geld op mijn rekening overmaakt door een verkeerd nummer in vullen dan geef ik ook het geld terug.
Dat ben je ook verplicht. Het hotel is niet tot restitutie verplicht.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:01 schreef fespo het volgende:
[..]
als iemand per ongeluk geld op mijn rekening overmaakt door een verkeerd nummer in vullen dan geef ik ook het geld terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |