Altijd al geweten dat ze meelazenquote:Op donderdag 23 november 2023 19:24 schreef NailQueen het volgende:
Komen er net als bij de volwassen nog een 30 sec preview?
Het moet ook echt van Jasmijn komen,quote:
Ik lees in de comments dat Sep idd ziek is,quote:Op donderdag 23 november 2023 22:02 schreef Nashipeer het volgende:
Hmm mss was Sep ziek? Hij maakt wel echt een vermoeide indruk in de interviews
Aah okay gelukkig (nouja niet gelukkig), maar dat het niet bewust is dat hij niet zingt zondag, want ik zag alweer de eerste 'is dit playback??' reactie uit Spanje komenquote:Op donderdag 23 november 2023 22:03 schreef Thrts het volgende:
[..]
Ik lees in de comments dat Sep idd ziek is,
maak je geen zorgen er worden vast vergrootglazen uitgedeeld in de zaal.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:30 schreef Nashipeer het volgende:
Zoveel wideshots![]()
bij bijna elk optreden tot nu toe behalve Malta, en Noord Macedonië, heel veel optredens lijken zo een stuk zwakker?
De kinderen lijken zo echt miniscuul op dat podium
Vreemds zijn die statische shots honderd kilometer verwijderd van het podium, zoals bij het VK
Frankrijk ziet er wel weer goed uitquote:
Die sound is wel echt populair bij de jeugd nu. Denk wel dat de jury daar geen hoge score gaat geven.quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik begrijp dat het voor kinderen is maar ik zou het wel een teleurstelling vinden als Armenie nog een keer wint. Met dat K-pop gehalte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |